درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 - 20:01   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

فعالیت ۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

  فعالیت ۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  طرح نسخ الکترونیک پزشکان آغاز شد
  مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی: روابط عمومی آموزش و پرورش ویترین نظام تعلیم و تربیت است
  اخراج یک خبرنگار در پی اظهارنظر در توییتر
  باورپذیری، اعتمادسازی و پاسخگویی نیاز امروز صنعت بیمه کشور
  توهم دانایی زیر انباشت داده‌ها
  فراخوان یادداشت و جستار برای شماره دوم (پاییز و زمستان ۹۹) نشریه مطالعات نوین ارتباطی
  فعالیت ۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
  چند قدم اساسی برای تقویت اراده و انضباط شخصی
  انتصاب مدیر روابط عمومی شرکت آریا ساسول
  اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد انتخاب شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15854صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 4 اسفند 1398 - 10:03
تحوّل ژورنالیسم ایران
جان بروس که چنین به صراحت انتقاد کرده بود گفته بود که سالها در روزنامه های کالیفرنیا قلم زده، وفادار به اصالت ژورنالیسم است و نمی تواند حتی در کسوت دیپلمات، کار غیر حرفه ای را در روزنامه ها ـ صرف نظر از کدام کشور تحمل کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 23 فوریه 1954 (اسفند 1332) جان بروس روزنامه نگار آمریکایی که به سمت وابسته مطبوعاتی سفارت آمریکا در تهران منصوب شده بود در نطقی در انجمن ایران و آمریکا و در برابر یک جمع، این تعجب خودرا ابراز کرده بود که چرا روزنامه های تهران رفتن نخست وزیر به آب علی (محل اسکی و تفریحگاه زمستانی) را در تعطیل آخر هفته، خبر صفحه اول قرار می دهند! و اخبار و مطالب مورد نیاز مردم را که بخشی از زندگانی روزه مره آنان را تشکیل می دهد نادیده می گیرند و در آنها، اخبار مورد نیاز مردم ازجمله تغییرات بهای گوشت و پنیر ـ خانه و زمین، مدرسه و بیمارستان، نظر مردم درباره مصوبات پارلمان و تصمیمات کابینه و تفسیر و اظهار نظر و صفحات نامه به سردبیر به چشم نمی خورد و ....


جان بروس که چنین به صراحت انتقاد کرده بود گفته بود که سالها در روزنامه های کالیفرنیا قلم زده، وفادار به اصالت ژورنالیسم است و نمی تواند حتی در کسوت دیپلمات، کار غیر حرفه ای را در روزنامه ها ـ صرف نظر از کدام کشور تحمل کند.


اظهارات «جان بروس» به عنوان نظر اصلاحی یک همکار، در برخی از روزنامه های تهران منعکس شده بود. سناتور عباس مسعودی ناشر روزنامه اطلاعات و چند نشریه دیگر همان وقت گفته بود که «بروس» واقعیت هارا گفت و ضعف ژورنالیسم ما، نبود آموزش روزنامه نگاری و «خود ـ رو» بودن روزنامه نگاران است و او تصمیم گرفته است که در دو ـ سه سال آینده نخستین دوره آموزش روزنامه نگاری ایران را دایر کند [که در نیمه اول سال 1335 دایر شد].


ورود دو استاد آمریکایی پیشهِ روزنامه نگاری در چهار و پنج سال بعد به ایران برای آشنا ساختن روزنامه نگاران ایرانی به اصول و روش های روزنامه نگاری و تعاریف مربوط و طرز تهیه و نگارش مطلب ژورنالیستی احتمالا به توصیه «جان بروس» صورت گرفته بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  در مصاحبه با دکتر عادل میرشاهی: محتوا در روابط‌عمومی تغییر جدی یافته است


  توصیه استاد دانشگاه ملی سنگاپور در مورد هوش مصنوعی


  مسئولیت اجتماعی روابط عمومی در عصر کرونا (راهبردها و کاربردها)


  آمار تجارت ایرانی در اینستاگرام


  چند مهارت نرمی که هر فریلنسر موفق باید داشته باشد


  دومین نشست هم‌اندیشی مدیران گروه روابط‌عمومی‌های شرکت مس برگزار شد


  روابط عمومی برای دوران پساکرونا


  انتصاب مدیر روابط عمومی شرکت آریا ساسول


  آیا جرح و تعدیل محتوا در شبکه‌های اجتماعی کار درستی است؟


  باورپذیری، اعتمادسازی و پاسخگویی نیاز امروز صنعت بیمه کشور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد