درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 16:47   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15770صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 27 بهمن 1393 - 15:27
فیسبوک تا لحظه مرگ و حتی فراتر از آن با شما خواهد بود
این اطلاعیه درباره افزایش میزان نگرانی ها درباره سرنوشت «دارایی های دیجیتال» یک شخص پس از مرگش اعلام شده است. متخصصان حقوقی می گویند مالکیت حساب ذخیره سازی، ایمیل ها و آرشیوهای موسیقی و کتاب آنلاین همچنان در حال تفسیر است و رای نهایی در مورد آنها صادر نشده است.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیسبوک می خواهد به رسانه اجتماعی تبدیل شود که تمام زندگی در کنار شما باشد و حتی بعد از مرگ نیز شما را ترک نکند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، بزرگترین شبکه اجتماعی جهان روز پنجشنبه از روزآمد جدیدش پرده برداری کرد. این روزآمد به اعضاء اجازه می دهد که «تماس هایی را با وارثان» خود برقرار کنند و مشخصات شخص و پیام های بعد از مرگی را نیز برای خودشان ارسال کنند.


در یادداشت وبلاگ فیسبوک این روزآمد چنین معرفی شده است: «فیسبوک مکانی برای به اشتراک گذاری و تماس با دوستان و خانواده است. برای بسیاری از ما نیز مکانی است که افراد و کسانی که برای ما محبوب بوده او از دست رفته اند گرامی داشته می شوند.»


تا همین اواخر، فیسبوک صفحه ای به نام «یادبود» داشت که افراد زمانی که از مرگ یک نفر مطلع می شدند به آنجا مراجعه می کردند و این صفحه توسط هرکسی می توانست اداره شود. اما «ضمن گفتگو با افرادی که تجربه از دست دادن را داشتند، ما دریافتیم که باید از کسانی که عزادار هستند حمایت کنیم و به آنها اجازه بدهیم که به حساب متوفی بعد از مرگش دسترسی پیدا کنند.»


برای کاربرانی که گزینه «تماس با وراث» را انتخاب کرده باشند این امکان وجود دارد که یادداشتی تنظیم کنند و به خدمات یادبود اعلام کنند یا پیام های ویژه ای را به اشتراک گذاشته و همگان را مطلع کنند. فرد مدیر نیز قادر خواهد بود که پروفایل شخص را به روز رسانی کند و عکس های کاور را تغییر دهد و برای افراد جدیدی درخواست دوستی ارسال کنند و دوستانی که هنوز در فیسبوک نیستند را به دوستی در فیسبوک دعوت کند.


در اختصاصی تماس با وراث، اعضای فیسبوک می توانند این اجازه را بدهند که عکس های آرشیو آنها، یادداشت های شان، و اطلاعات پروفایل شان قابل دانلود در فیسبوک باشد.


تماس با وراث اجازه دیدن پیام های خصوصی شخص را به وراث او نمی دهند. در مورد سایر اجازه ها، شخص قادر خواهد بود تغییرات لازم را اعمال کند.


این اطلاعیه درباره افزایش میزان نگرانی ها درباره سرنوشت «دارایی های دیجیتال» یک شخص پس از مرگش اعلام شده است. متخصصان حقوقی می گویند مالکیت حساب ذخیره سازی، ایمیل ها و آرشیوهای موسیقی و کتاب آنلاین همچنان در حال تفسیر است و رای نهایی در مورد آنها صادر نشده است.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
لورا جوادی
| 1393/11/29 - 09:04 |     0     0     |
فیسبوک بی جا کرده.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد