درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:07   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15742صفحه نخست » شنبه، 25 بهمن 1393 - 17:35
استراتژی‌های کسب‌وکار در بحران اقتصادی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در زمانی که بازار تجارت جهانی در یک اوضاع نابسامان اقتصادی به سر می‌برد، کشورهای مختلف اروپایی و ایالات متحده آمریکا با سطوح مختلفی از بحران اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و اعتماد مصرف‌کننده‌ها کماکان روزهای بدی را پشت سر می‌گذارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در زمانی که بازار تجارت جهانی در یک اوضاع نابسامان اقتصادی به سر می‌برد، کشورهای مختلف اروپایی و ایالات متحده آمریکا با سطوح مختلفی از بحران اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و اعتماد مصرف‌کننده‌ها کماکان روزهای بدی را پشت سر می‌گذارد.


بیکاری رو به رشد بوده و آینده مطلوبی هم برای بازار متصور نیست. در یک چنین شرایطی چگونه می‌توان از بحران نجات پیدا کرد؟ یا اینکه حتی پا را فراتر گذاشته و در این اوضاع هم، رونق اقتصادی را برای شرکت به ارمغان بیاوریم؟


یک مدیر کارآمد در دنیای تجارت، حتی زمانی که شرکت‌های مختلف در سراسر دنیا روز به روز ضعیف‌تر شده و با بن‌بست‌های متنوع بازار روبه‌رو می‌شوند، جرقه‌های موفقیت را به خوبی پیدا می‌کند. بحران اقتصادی می‌تواند همان موقعیتی باشد که یک مدیر موفق به دنبالش است! یک استراتژی مناسب برای استفاده از فضایی که در آن رقابت نسبت به قبل کم‌رنگ‌تر شده است.

استراتژی‌های موثر برای کامیابی در بحران اقتصادی
چگونه یک شرکت می‌تواند در شرایط اقتصادی دشوار قوی‌تر از قبل شود؟ در اینجا راه‌های زیادی برای استفاده کردن از استراتژی‌ها، ایده گرفتن یا شکل دادن یک عملکرد برای غلبه بر بحران اقتصادی ارائه شده است:


* تحلیل استراتژی داخلی: یک نوع استراتژی شناخته شده در تجارت، شامل نگاه دوباره به شرکت است. قبل از هر چیز، موقعیت بازار و نیاز‌های آن را به‌خوبی مطالعه کنید. یکی از پتانسیل‌های بازار رقابتی، استفاده از توانایی‌های داخلی شرکت است. آن دسته از توانایی‌هایی که می‌تواند فقط مختص شما باشد. بعضی از این موارد شامل حقوق انحصاری اختراع، نمایندگی انحصاری، یک ارائه خوب در قالب یک برند ممتاز از طرف شرکت، مدیریت منحصربه‌فرد، روابط عالی و موثر با مشتری و همچنین دانش صنعتی خاص است. استفاده از هر یک از این توانایی‌ها می‌تواند امتیازی برای شرکت شده و راه موفقیت در رقابت و سربلندی از آن را پیش پای شرکت پهن کند.


مرحله بعد، پشتیبانی از خدمتی است که توسط شرکت ارائه شده است. این کار باعث می‌شود تا تداوم خاص بودن شرکت راحت‌تر میسر شود. پشتیبانی‌های مالی، حقوقی، نیروی انسانی و دانش‌های تکنیکی که فقط شرکت شما می‌تواند آن را به عهده گیرد. در مواردی که احساس می‌کنید شرکت به کمک نیاز دارد به دنبال نیروهای مستعد برای تقویت آن کمبودها باشید.


* برندتان را تقویت کنید: مشتری‌های واقعی شرکت را پیدا کنید و تلاش کنید تا با آنها ارتباط گسترده ایجاد کنید. برندی با شخصیت مستقل برای ارضای نیاز مشتری تولید کنید. برندی که نشان‌دهنده تمایز شما از رقبا خواهد بود.


* برندتان را مدیریت کنید: اینترنت و دنیای مجازی تعامل بین مشتری و تولیدکنندگان را متحول کرده است. امروزه یکی از الزامات شرکت‌های معتبر، بر سر زبان‌ها بودن در دنیای مجازی است. دنیایی وسیع مانند شبکه‌های مجازی پرطرفدار، وبلاگ‌ها و سایت‌های جدید و البته تفسیر و توضیحاتی که مشتریان داخل سایت خود شرکت می‌نویسند. حمایت از نام و آوازه شرکت در دنیای مجازی نقش مهمی در روند شرکت دارد. اینجا مکانی است که یک گام اشتباه می‌تواند سند رخداد یک مصیبت را امضا کند!


از ایجاد گروه‌هایی که محصولات شما را نقد کرده و به مشتری اجازه اظهار نظر در مکان‌های عمومی را می‌دهد حمایت کنید. آن دسته از کسانی که پتانسیل تبدیل شدن به یک مشتری خوب را دارند از دیدن این ویژگی، مسلما خوشحال خواهند شد، چراکه با شرکتی روبه‌رو می‌شوند که می‌توانند انعکاس عقیده خود را در محصول نهایی ببینند! موفقیت در تجارت مجازی یعنی برقراری ارتباط با مشتری و ایجاد کانال‌هایی برای شنیدن نظر مشتری.


* تنظیم اهداف شدنی- سپس گسترش و توسعه: یکی از روش‌های خروج از بحران اقتصادی، تنظیم درست اهداف شرکت است. در بسیاری از مواقع تعیین کردن هدفی که فقط و فقط با تلاش بسیار نایل می‌شود، می‌تواند انگیزه بخش باشد. می‌توانید برای رسیدن به این هدف، اول مقصدهای کوتاه و شدنی را انتخاب کرده و پس از رسیدن به آن، گام‌های بزرگ و توسعه ای را بردارید.


ایجاد چالش‌های با سطح بالا، سطح توانایی و عملکرد شرکت شما را نیز افزایش می‌دهد، حتی در شرایط اقتصادی نابسامان. شرکت ماشین‌سازی Ford یکی از بهترین مثال‌ها برای شرکت‌های بزرگ است که توانسته دهه‌ها با بحران اقتصادی مقابله کند. این شرکت نه‌تنها از رکود نجات پیدا کرده بلکه توانسته رتبه دومین شرکت ماشین‌سازی پرفروش آمریکا در سال 2010 را به خود اختصاص دهد.


یک تصمیم با ریسک بالا در سال 2006 و گرفتن وام 6/ 23 میلیارد دلاری توانست به شرکت فورد کمک کند تا به سرعت محصول جدیدش را وارد بازار کرده و جریان قدرتمندی از نقدینگی را برای شرکت به ارمغان بیاورد. این تصمیم جسورانه باعث شد تا فروش شرکت از 3/ 5 میلیون دستگاه خودرو به 8 میلیون دستگاه در سال رسیده و خود را در مقام مقایسه با تولیدکننده‌های مقتدری چون تویوتا قرار دهد.


قدرتمند کردن مدیریت و مهارت‌های استراتژی شرط اساسی
نجات پیدا کردن از شرایط اقتصادی متزلزل نشان از موفقیت یک شرکت نیست. مدیران برتر به دنبال تخمین سرمایه‌هایی در داخل شرکت هستند که نه‌تنها آنها را از بحران نجات می‌دهد بلکه آینده شرکت را قویتر از آنچه هست می‌بینند. این موارد نیازمند تصمیم‌های مستحکم و بسنده نکردن به رقابت با رقبای ضعیف است.


حرفه‌ای‌های دنیای تجارت از چالش‌های بزرگ نمی‌ترسند، بلکه دانش و مهارت خود را بالا می‌برند تا بر آن مشکل غلبه کنند. اولین قدم افزایش دانش، مهارت‌های مدیریتی در کلاس‌های آموزشی، مدارک آنلاین در اینترنت و دوره‌های حرفه‌ای است.
 

نویسنده: University Alliance
مترجم: میثاق شمشیری
Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/860305/#ixzz3RiwHWy9e
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد