درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 مرداد 1398 - 08:10   

امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد

  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


ادامه ادامه مطلب یک

داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود

  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟

  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عید سعید غدیر مبارک
  انتصاب سرپرست کمیته روابط عمومی سازمان فدراسیون کشتی
  معرفی اپلیکیشن AppBoy
  پرداخت سود سهام شرکت «صنایع بهداشتی ساینا» در شعب بانک صادرات ایران
  اخذ ایزو 10002 برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان
  سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم: روابط عمومی‌ها، اتاق فکر دستگاه‌های اجرایی قم شوند
  معاون بازرگانی «تهران رسانه» منصوب شد
  بحث‌های درونی استقلال با ضعف روابط‌عمومی رسانه‌ای شد
  تشویق خلاقیت
  درس اخلاق روابط عمومی، احترام به "هک بزرگ"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15678صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 17 بهمن 1397 - 10:47
راز پیروزی مجله جیبی 15 میلیونی ـ زادروز «ریدرز دایجست»
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجله جیبی «ریدرز دایجست» که ناشر آن مدعی است تیراژی بالای 15 میلیون نسخه دارد و عمدتا از طریق پُست برای مشترکان ارسال و در کتابفروشی ها و سوپرمارکت ها توزیع و بفروش می رسد پنجم فوریه سال 1922 انتشار خود را آغاز کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجله جیبی «ریدرز دایجست» که ناشر آن مدعی است تیراژی بالای 15 میلیون نسخه دارد و عمدتا از طریق پُست برای مشترکان ارسال و در کتابفروشی ها و سوپرمارکت ها توزیع و بفروش می رسد پنجم فوریه سال 1922 انتشار خود را آغاز کرد.


«دویت والاس» و همسرش «لیلا» در آن سال با یک وام پنج هزاردلاری، این مجله را راه اندازی کردند زیرا روزنامه ای که در آنجا کار می کردند عذرشان را خواسته بود و نمی خواستند که پس از آن، «کارفرما» داشته باشند. نخستین شماره مجله «ریدرز دایجست» تنها 1500 نسخه فروش داشت.


انتشار مجله به قطع جیبی ابتکار تازه ای بود، زیرا که خواننده می توانست آن را در جیب و یا کیف دستی خود بگذارد و با هر فرصتی که به دست آید آن را بخواند.


این مجله با قطعی کوچک رقیب بزرگی برای کتاب شد، مخصوصا که در هر شماره اش چند داستان کوتاه، خلاصه چند کتاب، مطالب دانستنی، مطالب بهداشتی و آخرین گزارشهای پزشکی، مشروح خبرهای جنایی، مطالب خواندنی. آخرین پیشرفتهای علمی و موضوعهای اجتماعی ــ فرهنگی را چاپ می کرد و هنوز این روش را ترک نگفته است.


این مجله در طول عمر خود به ندرت به مسائل سیاسی ــ اقتصادی روز پرداخته و اعلام داشته است که تا قطعیت پیدا نکنند (تاریخ نشوند) به این مطالب نخواهد پرداخت، زیرا که از حرف تا عمل فاصله ای طولانی وجود دارد و نمی خواهد خواننده اش گمراه شود. سیاست این مجله بر این پایه است که تا می تواند از چاپ مطالبی که مخاطب را اغفال کند خودداری ورزد.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۶ گام ساده برای ایراد یک سخنرانی عالی


  درس اخلاق روابط عمومی، احترام به "هک بزرگ"


  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


  آمازون کالاهای به فروش نرفته را به خیریه اهدا خواهد کرد


  تشویق خلاقیت


  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


  محکومیت معاون سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به ممنوعیت استفاده از گوشی هوشمند


  خبرنگاران مردم را با فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی آشنا کنند


  نشست مشترک خبرنگاران و روابط عمومی های شهرستان با حضور فرماندار پاکدشت


  به زودی روابط عمومی هیئت فوتبال به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی