درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:11   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15629صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 14 بهمن 1393 - 03:35
بازبینی مصوبات بودجه های روابط عمومی در مالزی
هدف روابط عمومی آشکار است. روابط عمومی تلاش می کند که نشان دهد همه چیز تحت کنترل کامل قرار دارد و قادر است که مسائل اقتصادی را در شرایطی که چشم اندازه های اقتصادی به شدت در حال تغییر هستند به پیش ببرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس جمهوری داتوک سری نجیب رازک در باب بودجه سال 2015 گفت: این بودجه بسته به تلاش روابط عمومی است و متاسفانه ما در ارائه اعتماد به بخش مالی و جامعه سرمایه گذاری شکست خورده ایم.


به گزارش گروه ترجمه شارا، این ارزیابی ها توسط پتالینگ جایا ام پی پوا انجام شده است. وی در بخشی از سخنرانی خود گفت: «هدف روابط عمومی آشکار است. روابط عمومی تلاش می کند که نشان دهد همه چیز تحت کنترل کامل قرار دارد و قادر است که مسائل اقتصادی را در شرایطی که چشم اندازه های اقتصادی به شدت در حال تغییر هستند به پیش ببرد.»

 

 با این حال، پوا گفت: بسیاری بخش ها از جمله بخش های اقتصادی محلی و بین المللی، تحلیل گران مالی، رهبران اقتصادی، و نمایندگان مجلس پاکاتان راکیات گروه هایی هستند که تقاضای مصرانه ای را برای بازبینی بودجه روابط عمومی خود در هفته های جاری ارائه داده اند.


سیاست مدار DAP علاوه بر این افزود که بازارهای مالی به نجیب پاسخی نه به طور فوری نشان دادند. این کار را به واسطه فروش پایین رینگیت تحقق بخشیدند. «به وضوح، تجدید نظر در بودجه 2015 و اعلام تجدید نظر در سیاستگذاری توسط رئیس جمهوری بسیار کوتاه تر از آنچه برای روبرو شدن با چالش های مالی چشم انداز سال جدید نیاز بوده انجام شده است.

 

در این چشم انداز قیمت نفت با کاهش میان 40 الی 50 دلاری برای هر بشکه روبروست. در حالیکه بحث داتوک سری نجیب ممکن نیست که ازنظر فنی اشتباه باشد که «ما در یک بحران قرار داریم.»، بازار به وضوح فکر می کند که ما ممکن است خودمان را درگیر کرده باشیم.»

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد