درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 12:04   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15602صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 12 بهمن 1393 - 21:36
طرح تکریم ارباب رجوع بوروکراسی اداری را کاهش می دهد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: اجرای کامل طرح تکریم ارباب رجوع می تواند بوروکراسی اداری را کاهش دهد و موجب صرفه جویی در وقت و هزینه سازمان و ارباب رجوع شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: اجرای کامل طرح تکریم ارباب رجوع می تواند بوروکراسی اداری را کاهش دهد و موجب صرفه جویی در وقت و هزینه سازمان و ارباب رجوع شود.

 

به گزارش “شارا” به نقل از روابط عمومی اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران ، عزیز عیسی پور با بیان این مطلب افزود: طرح تکریم ارباب رجوع یکی از طرح های هفت گانه تحول داری است که به خاطر افزایش سطح رضایت ارباب رجوع در نظام اداری شکل گرفته است.

 

وی معتقد است انتقادهای ارباب رجوع از سازمان را باید به منزله پیشنهاد تلقی کرد و درصدد اجرایی کردن آن برآمد. عیسی پور بات بیان اینکه محور سازمان انسانی بر اساس تکریم ارباب رجوع تقویت می شود، تصریح کرد: این تکریم نشان دهنده آن است که سازمان ابتدا ساختار خودرا بر اساس انسان محور شکل داده است.

 

وی تاکید کرد: اجرای تکریم ارباب رجوع فقط با دستور العمل و بخشنامه اجرا نخواهد شد بلکه باید ابتدا سازمان خود را انسان محور نماییم تا پرسنل هم با علاقه بیشتری به کار ارباب رجوع بپردازد.

 

مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: یکی از مهم ترین نکاتی که باید پرسنل به آن توجه داشته باشند شکیبایی و بردباری در مواجه با ارباب رجوع است. وی با اشاره به سخنی از پیامبر اعظم (ص) مبنی بر اینکه “بهترین شما برای مردم سودمندترین آنهاست”، اظهار داشت: رفتار مناسب ما و راه انداختن کار ارباب رجوع در واقع پیروی از راه و روش پیامبر خوبی ها است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد