درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1397 - 19:51   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

چرا در میهمانی‌های خانوادگی نباید از موبایل استفاده کرد؟

  چرا در میهمانی‌های خانوادگی نباید از موبایل استفاده کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

«همایش جهانی رسانه‌ها» در  آلمان  برگزار می شود

  «همایش جهانی رسانه‌ها» در آلمان برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی

  کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد
  میرزایی در جمع مدیران روابط عمومی؛ روابط عمومی‌ها پیش از تعهد به مدیران خود، به مردم تعهد داشته باشند
  تقویت جایگاه روزنامه‌نگاری محیط زیست ضروری است
  مراسم معارفه مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی برگزار شد
  کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی
  انتشارات الکترونیک در روابط عمومی
  پرداخت 75 هزار فقره تسهیلات بانک کارگشایی در دو ماه نخست امسال
  مدیر روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر منصوب شد
  «سنگاپور کجاست؟»: نشست ترامپ- کیم برای این شهر-کشورِ کوچک حکم یک کودتا در روابط عمومی را دارد
  مراسم تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی دانشگاه کاشان برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15579صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 22 دی 1396 - 16:04
پنج دلیل استرس زا بودن روابط عمومی
هی، روابط عمومی زندگی یا مرگ نیست.» بنابراین خوب است بدانیم که مردم چشم اندازهای مختلفی از مسائل دارند و گاهی با وجود همین استرس ها این شغل برای بسیاری مطلوب قلمداد می شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تونیا گارسیا- پس از قرار گرفتن شغل روابط عمومی به عنوان یکی از مشاغل پر استرس دنیا، ما می خواستیم بدانیم که چرا شما فکر می کنید روابط عمومی این اندازه دشوار است. خوب، شما باید یک تن مطلب درباره روابط عمومی بدانید و می توان باب آن را همین جا گشود، اما من ترجیح می دهم که به پنج دلیل اکتفا کنم که سختی کار روابط عمومی را بیشتر از هر دلیل دیگری بیان می کند.


1. مشتریان: نمی توانید با آنها زندگی کنید، نمی توانید بدون آنها زندگی کنید. از «انتظارات غیر واقعی» تا خشونت تا بودجه های محدود، پاسخ دهندگان در خبرخوان توییتر در بخش کامنت ها از یادداشتی درباره اینکه چگونه کار با مشتریان مشکل می شود. بر اساس مشاهدات غیر علمی ما، این تنها یک دلیل برای تنش در صنعت بود.


نایومی بورتون ایساکس در بخش پیام های ما نوشته است: «یک مشتری سابق، بعد از فقط یک هفته، می خواهد که بداند چه جایی در رسانه ها دارد. برای مشتری دیگر، من فقط یک صفحه در مجله هدف گرفته ام که یک هفته پیش از آنکه بسته شود، و آنها فقط یک یادداشت زننده نوشته اند که مسئول آن نیز من به حساب می آمدم، آنها می توانستند آن را خودشان نیز بدست بیاورند و او تنها می خواست که پوشش دریافت کند.»


ژورنال توییت در توییتر نوشته است: «برخی اوقات داستان ها آن اندازه قوی نیستند و ما انتظار داریم که برای پذیرفته شدن آن ها فقط معجزه اتفاق بیافتد.»


یکی از پاسخ دهندگان وبسایت جلیب، اشاره کرده بود که برخی از مشتریان، به ویژه مدیران اجرایی در شرکت ها، سازمان های غیر دولتی، و سازمان های دولتی، علاقه زیادی به این دارند که شما یکشبه برایشان چیزی را بیاورید که غیر ممکن است.


2. تغییرات مداوم. تغییرات رسانه هرگز متوقف نمی شود. و فناوری ها همیشه چیزی جدید برای ارائه دارند. اما چیزی که در روابط عمومی مد نظر است فراتر از اینهاست.


ویواکشن به توییتر ما پاسخ داد: «روابط عمومی کردن به این دلیل مشکل است که شما باید چشم اندازی خلاقانه داشته باشید که بتوانید آن را طراحی کنید.»
در راس همه آنها، یک تن از عملکردهای چندگانه برای انجام دادن وجود دارد.


ارین نویکوسی در بخش پیام های ما نوشته است: «روابط عمومی بسیار پر استرس است زیرا شما اغلب صدها توپ دارید که در یک زمان در آسمان معلق هستند و شما باید در آن واحد به مشتریان و نیازهای آنها فکر کنید. مطالبات و انتظارات آنها بسیار بالا هستند، و بودجه ای که در اختیارشان است، محدود. از طرف دیگر تعامل با رسانه ها نیز یکی از چالش های بزرگی است که می تواند برای شما با زیر آب زنی همراه باشد!»


نگرک می افزاید: «شاید تغییرات مداوم در صنعت وجود دارند؟» وی در توییتر خودش اشاره کرد: «روابط عمومی هرگز نمی خوابد...» بنابراین ترویج گران نیز هرگز نمی خوابند و ما این را ادامه می دهیم.


3. به این دلیل که بدین وسیله رابطه برقرار می کنیم. امی پی آر در توییت خود نوشت: «... این بسته به روابط شما با مردم دارد و هرکسی با دیگری متفاوت است و شما باید بتوانید همه این احساسات را مدیریت کنید.»


هیدی گروشل در پیام خود نوشته است: تعدادی از روابط وجود دارند. «ما در حال مدیریت روابط چندگانه ایم: رسانه، تحلیلگران، مشتریان، تیم خودمان و مشاوران».


4. شخصیت های کارگزاران روابط عمومی. جنی پت می گوید «چون ما همه چیز را لمس می کنیم و ما متخصص کنترل درجه یک هستیم»، این ویژگی بود که پیشتر شنیده ام.
همچنین کارگزاران روابط عمومی هدف شان خشنودی افراد است.


یک مدیر روابط عمومی در توییتر گفت: «نوع شخصیت مورد نیاز برای یک متخصص روابط عمومی عالی این است که باید برای هر کسی خوشآیند باشد. از مشتری گرفته تا رسانه و سرویس دهنده.»


جولیا استوارت نوشت: «ما در نوع خودمان به شدت در شرایطی استرس زا و پر چالش فعالیت می کنیم.» اما یک بخش از توصیه او برای مدیریت بهتر کمک می کند: «عافیت بر رئیسی که به من آموخت از فرمانبرداری خودداری کنم، و تمرکز خودم را بر روی برنامه ریزی و مشاوره استراتژیک قرار دهم- وای، زندگی برای من آسان تر شد، و سهام من افزایش یافت.»


5. فقدان پژوهش. فرانک والتون یک مورد را در پیام ها در مورد نیاز به داده های بیشتر برای خروجی ها اعلام کرده است.


او می نویسد: «افراد روابط عمومی اصولی را از شیوه های آن می دانند و تجربه پیشینی دارند که به منظور جلب و اغلب دریافت ناگهانی از آن استفاده می کنند. اما ما همچنین هیچ مدرکی در اختیار نداریم، و هیچ داده ای برای پیش بینی خروجی های یک تاکتیک یا استراتژی روابط عمومی در اختیارمان نیست.»


جوز و واسکز می گویند که فقط باید توضیح داد که چه عواملی باعث اضطراب می شوند. «در 15 سال کار تخصصی در حوزه روابط عمومی، بسیاری از مشتریان هنوز فکر می کنند که من مبلغ هستم. استرس من را در طول مهمانی های روزهای تعطیل تصور کنید.» آنها در واقع یک کمپین هستند که سعی می کنند به نحوی به من کمک کنند.


با وجود عوامل استرس زا، متخصصان روابط عمومی به ما می گویند که چگونه از کارشان لذت می برند. آپریل لین اسکات و هیدی گراشل هر دو پیام هایی برای گفتگو درباره اینکه چگونه از شغل خود حتی بعد از سال های بسیار لذت می برند، سخن می گویند. شین در توییت خود نوشته است: «این چیزی بود که شما آن را واقعی می کنید و به همین دلیل است که پر استرس می باشد، من به چالش ها فراخوانی می دهم و من برای این چالش ها بسیار خوب هستم!»


ما همچنین پاسخ دیگری در همین خصوص دریافت کردیم که می گوید: هی، روابط عمومی زندگی یا مرگ نیست.» بنابراین خوب است بدانیم که مردم چشم اندازهای مختلفی از مسائل دارند و گاهی با وجود همین استرس ها این شغل برای بسیاری مطلوب قلمداد می شود.


مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتشارات مطلوب در روابط عمومی


  پدر اینترنت (WWW) جایزه گرفت


  انتشارات الکترونیک در روابط عمومی


  هشت راه برای مقابله با یک بحران


  رئیس روابط عمومی فیسبوک از پست خود کناره گیری می کند


  «سنگاپور کجاست؟»: نشست ترامپ- کیم برای این شهر-کشورِ کوچک حکم یک کودتا در روابط عمومی را دارد


  کارگاه های «عکاسی خبری پیشرفته» و «سواد بصری»


  مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد


  مدیر روابط عمومی دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان معرفی شد


  مدیر روابط عمومی تماشاخانه سنگلج منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی