درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 27 دی 1396 - 08:00   

در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند

  در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند


ادامه ادامه مطلب یک

سانچی و...

  سانچی و...


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد

  گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی‌ها، بال پرواز برای مدیران هستند شورای هماهنگی
  مسدود کردن آگهی
  بخشودگی 100 درصد جرایم تأخیر تسهیلات در بانک آینده
  روزهای پر جایزه برای کاربران «بله»
  تعیین تکلیف 134 مورد از املاک مازاد تملیکی بانک ملی ایران
  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد
  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران
  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند
  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است
  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15579صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 22 دی 1396 - 16:04
پنج دلیل استرس زا بودن روابط عمومی
هی، روابط عمومی زندگی یا مرگ نیست.» بنابراین خوب است بدانیم که مردم چشم اندازهای مختلفی از مسائل دارند و گاهی با وجود همین استرس ها این شغل برای بسیاری مطلوب قلمداد می شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تونیا گارسیا- پس از قرار گرفتن شغل روابط عمومی به عنوان یکی از مشاغل پر استرس دنیا، ما می خواستیم بدانیم که چرا شما فکر می کنید روابط عمومی این اندازه دشوار است. خوب، شما باید یک تن مطلب درباره روابط عمومی بدانید و می توان باب آن را همین جا گشود، اما من ترجیح می دهم که به پنج دلیل اکتفا کنم که سختی کار روابط عمومی را بیشتر از هر دلیل دیگری بیان می کند.


1. مشتریان: نمی توانید با آنها زندگی کنید، نمی توانید بدون آنها زندگی کنید. از «انتظارات غیر واقعی» تا خشونت تا بودجه های محدود، پاسخ دهندگان در خبرخوان توییتر در بخش کامنت ها از یادداشتی درباره اینکه چگونه کار با مشتریان مشکل می شود. بر اساس مشاهدات غیر علمی ما، این تنها یک دلیل برای تنش در صنعت بود.


نایومی بورتون ایساکس در بخش پیام های ما نوشته است: «یک مشتری سابق، بعد از فقط یک هفته، می خواهد که بداند چه جایی در رسانه ها دارد. برای مشتری دیگر، من فقط یک صفحه در مجله هدف گرفته ام که یک هفته پیش از آنکه بسته شود، و آنها فقط یک یادداشت زننده نوشته اند که مسئول آن نیز من به حساب می آمدم، آنها می توانستند آن را خودشان نیز بدست بیاورند و او تنها می خواست که پوشش دریافت کند.»


ژورنال توییت در توییتر نوشته است: «برخی اوقات داستان ها آن اندازه قوی نیستند و ما انتظار داریم که برای پذیرفته شدن آن ها فقط معجزه اتفاق بیافتد.»


یکی از پاسخ دهندگان وبسایت جلیب، اشاره کرده بود که برخی از مشتریان، به ویژه مدیران اجرایی در شرکت ها، سازمان های غیر دولتی، و سازمان های دولتی، علاقه زیادی به این دارند که شما یکشبه برایشان چیزی را بیاورید که غیر ممکن است.


2. تغییرات مداوم. تغییرات رسانه هرگز متوقف نمی شود. و فناوری ها همیشه چیزی جدید برای ارائه دارند. اما چیزی که در روابط عمومی مد نظر است فراتر از اینهاست.


ویواکشن به توییتر ما پاسخ داد: «روابط عمومی کردن به این دلیل مشکل است که شما باید چشم اندازی خلاقانه داشته باشید که بتوانید آن را طراحی کنید.»
در راس همه آنها، یک تن از عملکردهای چندگانه برای انجام دادن وجود دارد.


ارین نویکوسی در بخش پیام های ما نوشته است: «روابط عمومی بسیار پر استرس است زیرا شما اغلب صدها توپ دارید که در یک زمان در آسمان معلق هستند و شما باید در آن واحد به مشتریان و نیازهای آنها فکر کنید. مطالبات و انتظارات آنها بسیار بالا هستند، و بودجه ای که در اختیارشان است، محدود. از طرف دیگر تعامل با رسانه ها نیز یکی از چالش های بزرگی است که می تواند برای شما با زیر آب زنی همراه باشد!»


نگرک می افزاید: «شاید تغییرات مداوم در صنعت وجود دارند؟» وی در توییتر خودش اشاره کرد: «روابط عمومی هرگز نمی خوابد...» بنابراین ترویج گران نیز هرگز نمی خوابند و ما این را ادامه می دهیم.


3. به این دلیل که بدین وسیله رابطه برقرار می کنیم. امی پی آر در توییت خود نوشت: «... این بسته به روابط شما با مردم دارد و هرکسی با دیگری متفاوت است و شما باید بتوانید همه این احساسات را مدیریت کنید.»


هیدی گروشل در پیام خود نوشته است: تعدادی از روابط وجود دارند. «ما در حال مدیریت روابط چندگانه ایم: رسانه، تحلیلگران، مشتریان، تیم خودمان و مشاوران».


4. شخصیت های کارگزاران روابط عمومی. جنی پت می گوید «چون ما همه چیز را لمس می کنیم و ما متخصص کنترل درجه یک هستیم»، این ویژگی بود که پیشتر شنیده ام.
همچنین کارگزاران روابط عمومی هدف شان خشنودی افراد است.


یک مدیر روابط عمومی در توییتر گفت: «نوع شخصیت مورد نیاز برای یک متخصص روابط عمومی عالی این است که باید برای هر کسی خوشآیند باشد. از مشتری گرفته تا رسانه و سرویس دهنده.»


جولیا استوارت نوشت: «ما در نوع خودمان به شدت در شرایطی استرس زا و پر چالش فعالیت می کنیم.» اما یک بخش از توصیه او برای مدیریت بهتر کمک می کند: «عافیت بر رئیسی که به من آموخت از فرمانبرداری خودداری کنم، و تمرکز خودم را بر روی برنامه ریزی و مشاوره استراتژیک قرار دهم- وای، زندگی برای من آسان تر شد، و سهام من افزایش یافت.»


5. فقدان پژوهش. فرانک والتون یک مورد را در پیام ها در مورد نیاز به داده های بیشتر برای خروجی ها اعلام کرده است.


او می نویسد: «افراد روابط عمومی اصولی را از شیوه های آن می دانند و تجربه پیشینی دارند که به منظور جلب و اغلب دریافت ناگهانی از آن استفاده می کنند. اما ما همچنین هیچ مدرکی در اختیار نداریم، و هیچ داده ای برای پیش بینی خروجی های یک تاکتیک یا استراتژی روابط عمومی در اختیارمان نیست.»


جوز و واسکز می گویند که فقط باید توضیح داد که چه عواملی باعث اضطراب می شوند. «در 15 سال کار تخصصی در حوزه روابط عمومی، بسیاری از مشتریان هنوز فکر می کنند که من مبلغ هستم. استرس من را در طول مهمانی های روزهای تعطیل تصور کنید.» آنها در واقع یک کمپین هستند که سعی می کنند به نحوی به من کمک کنند.


با وجود عوامل استرس زا، متخصصان روابط عمومی به ما می گویند که چگونه از کارشان لذت می برند. آپریل لین اسکات و هیدی گراشل هر دو پیام هایی برای گفتگو درباره اینکه چگونه از شغل خود حتی بعد از سال های بسیار لذت می برند، سخن می گویند. شین در توییت خود نوشته است: «این چیزی بود که شما آن را واقعی می کنید و به همین دلیل است که پر استرس می باشد، من به چالش ها فراخوانی می دهم و من برای این چالش ها بسیار خوب هستم!»


ما همچنین پاسخ دیگری در همین خصوص دریافت کردیم که می گوید: هی، روابط عمومی زندگی یا مرگ نیست.» بنابراین خوب است بدانیم که مردم چشم اندازهای مختلفی از مسائل دارند و گاهی با وجود همین استرس ها این شغل برای بسیاری مطلوب قلمداد می شود.


مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت مبتکر فتوژورنالیسم (پدر عکس خبری)


  بحران جهانی خبر


  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه


  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند


  نقدی بر نحوه‌ اطلاع‌رسانی درباره نفتکش ایرانی


  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


  سانچی و...


  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است


  تصمیم گیری دسته جمعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد