درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:38   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15565صفحه نخست » شنبه، 11 بهمن 1393 - 12:45
آیا شادی با قدرت اقتصادی مرتبط است؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس گزارشی که مرکز تحقیقاتی پوو منتشر کرده است، در شرایطی که افراد ثروتمند ساکن جهان پیشرفته تصور می‌کنند که از وضعیت زندگی خود راضی‌تر هستند، ساکنان کشورهای نوظهور هم تقریبا از همان سطح رضایت برخوردارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس گزارشی که مرکز تحقیقاتی پوو منتشر کرده است، در شرایطی که افراد ثروتمند ساکن جهان پیشرفته تصور می‌کنند که از وضعیت زندگی خود راضی‌تر هستند، ساکنان کشورهای نوظهور هم تقریبا از همان سطح رضایت برخوردارند.

 

در نظرسنجی این مرکز تحقیقاتی، پاسخگویان از 43 ملیت مختلف انتخاب شدند تا میزان شادی آنها از صفر تا 10 اندازه‌گیری شود. نمره 10 نشان‌دهنده بالاترین سطح رضایت از زندگی است و آن دسته از افرادی که پاسخ‌هایشان عدد 7 تا 10 را نشان می‌داد، افرادی شاد محسوب می‌شوند.

 

در این نظرسنجی، در مجموع مکزیک بالاترین نمره را به خود اختصاص داده است و تا 79 درصد رضایت از زندگی را به ثبت رسانده است. پاسخ‌هایی که مکزیکی‌ها به این نظرسنجی دادند، نشان‌دهنده تغییری است در آنچه که نشریه اکونومیست آن را «ارتباطی تنگاتنگ بین شادی و درآمد» نامیده بود.

به طور میانگین، افراد ساکن در کشورهایی که دارای اقتصادهای پیشرفته هستند، مانند آلمان، فرانسه، ژاپن و ایالات متحده، تا 53 درصد، زندگی راحت و رضایتبخشی دارند. بر این اساس در میان کشورهای پیشرفته، مردم کشور آمریکا تا 65 درصد، مردم آلمان 60 درصد، مردم انگلیس 58 درصد، مردم اسپانیا 54 درصد، مردم فرانسه 51 درصد، مردم ایتالیا 48 درصد مردم کره جنوبی 47 درصد، مردم ژاپن 43 درصد و مردم یونان 37 درصد از زندگی رضایت دارند.

 

 نیمی از همتایان مکزیک، مانند ونزوئلا و برزیل، چندان از مکزیک عقب نمانده‌اند و مردمانشان گفته‌اند که تا حدود زیادی از زندگی‌شان راضی‌اند. از سوی دیگر، پاسخ‌های مردم خاورمیانه از جمله تونس، اردن و مصر نشان می‌دهد که آنها در میان کشورهای نوظهور کمترین میزان رضایت را از زندگی‌هایشان دارند.

 

گزارش پوو همچنین نشان می‌دهد که اوکراینی‌های معدودی احساس شادی می‌کنند و این موضوع «نشان‌دهنده ناآرامی‌های قابل توجه در کشورشان است.» از میان کشورهای در حال توسعه، ال‌‌سالوادور با 66 درصد، نیکاراگوئه با 54 درصد، سنگال با 35 درصد، بنگلادش با 34 درصد، غنا با 25 درصد، اوگاندا با 25 درصد و تانزانیا و کنیا به ترتیب با 17 و 14 درصد رضایتمندی از زندگی، رتبه‌بندی شده‌اند.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد