درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 17:55   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15543صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 9 بهمن 1393 - 19:35
رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش زنجان: باید نگرش ها نسبت به روابط عمومی اصلاح شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گردهمایی کارشناسان روابط عمومی مناطق و نواحی استان در محل سالن غدیر اداره کل آموزش وپرورش استان برگزار شد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  گردهمایی کارشناسان روابط عمومی مناطق و نواحی استان در محل سالن غدیر اداره کل آموزش وپرورش استان برگزار شد.

به گزارش شارا، "علی بیات" ایجاد کانال های ارتباطی بین دانش آموزان و اولیا با روسای مناطق را یکی از اهداف اطلاع رسانی و روابط عمومی عنوان کرد و گفت: تلاش ما در حوزه روابط عمومی علاوه بر بازتاب عملکردها اصلاح نگرش های نادرست نسبت به روابط عمومی است و باید نگرش ها نسبت به وظایف روابط عمومی ها اصلاح شود.

وی افزود: مخاطب شناسی و مخاطب پژوهی برای کارشناسان روابط عمومی یک ضرورت مهم است، باید روابط عمومی را با پژوهش تلفیق کرد و از پژوهش در حوزه روابط عمومی بهره گرفت.

بیات گفت: باید قبل از تولید هر پیام ، مخاطب خود را بخوبی بشناسیم و مطابق با سلایق و با در نظر گرفتن میزان اثرگذاری مطلوب در مخاطبان ، پیام مختص به آن مخاطب را تولید کرد چرا که نمی توان برای همه ی مخاطبان یک نسخه در نظر گرفت و یک پیام را برای همه ی مخاطبان فارغ از علایق ، سلیقه ها و حتی فرهنگ آن صاد کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی میزان تاثیرگذاری یک پیام را در مخاطبان بسیار مهم دانست و یکی از مهمترین شاخصه های روابط عمومی موفق را تولید پیامی دانست که با کمترین هزینه بیشترین تاثیرگذاری را بر مخاطب داشته باشد.

بیات بر اهمیت و ضرورت تعامل مستمر و مطلوب روابط عمومی ها با رسانه های جمعی اعم از رادیو ، تلویزیون ، مطبوعات و خبرگزاری ها تاکید کرد و گفت: هر کدام از این رسانه های جمعی می توانند با توجه به پیام مورد نظر و جامعه مخاطبان مورد استفاده روابط عمومی ها قرار گیرد.

بیات با اشاره به بازدید ناظرین وزارتی از استان در هفته آتی، از مسئولین روابط عمومی خواست با تدوین عملکرد یکساله از حوزه کاری خود از وجود معلمان نخبه و صاحب نظر در قالب مشاوران رئیس منطقه در پیشبرد اهداف آموزش و پروش بهره مند شوند.

وی با تاکید بر بازتاب اخبار و موفقیت های معلمان و دانش آموزان در سایت های خبری ادارات مناطق و نواحی، تعامل با سایر نهادها و ارگان ها و بهره مندی ظرفیت های آنان در حوزه اطلاع رسانی ضروری خواند.

به گزارش خبرگزاری پانا، این مقام مسئول در پایان گفت :حجم کاری کارشناسان روابط عمومی امکان حضور و بازتاب تمامی جلسات و همایش ها را نمی دهد و بدیهی است که مسئولین برگزاری جلسات و همایش ها، خود در تنظیم اخبار و تصاویر مراسم و نشست ها یاریگر کارشناسان روابط عمومی باشند .
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد