درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 13:54   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15516صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 31 شهریور 1398 - 12:07
5 نکته برای اداره روابط عمومی با بودجه های محدود
برای راه اندازی یک فعالیت، روابط عمومی یکی از ارزشمندترین و مقرون به صرفه ترین روش های یک بازاریابی تلفیقی در مقایسه با دیگر کانال ها، از جمله تبلیغات است. در این نوشتار به پنج نکته کلیدی پرداخته می شود که برنامه روابط عمومی شما را در زمان ارائه کالا و محصول جدید یا راه اندازی یک شرکت یا کسب و کار جدید کمک می کند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای راه اندازی یک فعالیت، روابط عمومی یکی از ارزشمندترین و مقرون به صرفه ترین روش های یک بازاریابی تلفیقی در مقایسه با دیگر کانال ها، از جمله تبلیغات است.


در این نوشتار به پنج نکته کلیدی پرداخته می شود که برنامه روابط عمومی شما را در زمان ارائه کالا و محصول جدید یا راه اندازی یک شرکت یا کسب و کار جدید کمک می کند.


1. از روابط عمومی برای پیشبرد کسب و کار خود استفاده کنید، نه در مسائل پیرامون آن. نخستین و مهمترین مساله این است که شما باید بر رشد کسب و کار خود تمرکز کنید. روابط عمومی به افزایش آگاهی و شناخت افراد کمک می کند و به پیشرو شدن کیفی شما منجر می شود، اما روابط عمومی را صرفا برای اینکه روابط عمومی داشته باشید ادامه ندهید. بله سعی کنید که به طور مرتب رسانه ها را اولویت گذاری کنید و برای هرکدام از آنها به نسبت اولویتی که دارند محتوایی جذاب برای مخاطبانشان تولید کنید. به گونه ای که کسب و کار شما برای نتایج بهتری را به ارمغان آورد. برای مثال، شما ممکن است ایده ای عالی برای محتوا داشته باشید که می دانید برای مشتریان جذاب است، اما مورد علاقه خبرنگاران نشریات معتبر نیست. اگر فکر می کنید که می توانید قدری محتوا را بی طرفانه بنویسید که بتوانید آن را عمومی سازی کنید، این کار را انجام دهید. اما در عین حال در نظر داشته باشید که نخستین هدف شما افزایش فروش است و در درجه دوم باید به آگاهی عمومی فکر کنید.


مطالعات موردی می تواند ابزاری عالی برای افزایش آگاهی از برند باشد، اما آنها «تک سایز مناسب برای همه» نیستند و نمی توانند راه حلی کامل را برای راه اندازی و ارائه کالا و خدمات برای همه کسب و کارها ارائه دهند. مطالعات موردی می تواند یک داستان درباره ارزش محصول شما از طریق برند نام آشنا ارائه دهد.


اگر هدف کسب و کار شما داده های حساس برای مشتریان است که امنیت آنها نیز حفظ شود، آنها می توانند مساله ساز باشند. مشتری شما ممکن است نخواهد استفاده از خدمات شما را برای برخی از دلایل عمومی کند. اگر مشتری شما یک مطالعه موردی را باز کرد، شما احتمالا نیاز دارید که از خدمات آنها برای دلایلی خاص استفاده کنید، احتمالا شما نیاز دارید که به آنها تخفیف در کالا و یا ارائه کالاهای رایگان را پیشنهاد کنید.


بهترین مطالعات موردی میزان بسیار زیادی از تلاش های راه اندازی فناوری B2B شما را در بر خواهد گرفت. شما نمی توانید به طور کامل خروجی ها را کنترل کنید. به بیان کوتاه، شما نمی توانید به مطالعات موردی برای پیشبرد برنامه روابط عمومی یا کسب و کار به سوی جلو تکیه کنید.


2. سخنگوی سازمان باید یک نقطه نظر ویژه داشته باشد. هنگامی که شما به اولویت بندی کسب وکار خود پرداختید، شما آماده ساخت یک برنامه روابط عمومی موفق هستید. اکنون شما نیاز دارید که چیز با ارزشی داشته باشید که در رسانه بگویید. موفقیت برنامه روابط عمومی شما منوط به شفافیت اجرایی درباره استراتژی شرکت و مسیر صنعت است و البته نقطه نظرات ویژه آنها نیز در این امر موثرند. این قطعا به شرکت شما کمک می کند که محصولی جذاب داشته باشد و سخنگوی شما تجربه و اعتبار را برای اعتمادسازی نقش خودشان به عنوان رهبران دارند.


چگونه شما سخنگوی خود را به عنوان رهبر فکری با نقطه نظرات دارای ارزش خبری انتخاب می کنید؟ با تولید محتوای سریع شروع کنید. با 50 موضوع جالب و استخدام نویسندگان زبده برای کمک به تیم تولید وبلاگی خودتان شروع کنید. کتاب های الکترونیکی را در وبلاگ های خود بگنجانید. داده های را از بستر برای مقالات پژوهشی دریافت کنید.


نمایش دهید، نگویید، رسانه ها چقدر برای شما جذاب هستند و برنامه روابط عمومی شما خاموش می شود.


3. کیفیت برتر از کمیت. بر روی دریافت پوشش در نشریات با ارزش کار کنید. در این مصاف هم بر روی نشریات بالای هرم کار کنید و هم نشریات میانه را در نظر داشته باشید و گاهی اوقات بهتر است بدون توجه به کیفیت نشریات به بیشتری تعداد آنها که می توانید با آنها کار کنید با توجه به اولویت هایتان بپردازید. به خاطر داشته باشید که هم نشریات برتر و هم نشریات میانه می توانند به اعتبار کسب و کار شما بیافزایند. با این حال اگر شما یک مقاله خوب در وال استریت ژورنال منتشر کنید به مراتب ارزش آن بیشتر از دو جین نشریات کوچکتر است.


طبیعی است که شما با گذر زمان تاکید بیشتری بر روی دریافت پوشش از نشریات برتر خواهید داشت، بنابراین احتمال کمی دارد که بعدها در نشریات کوچکتر سرمایه گذاری کنید.کیفیت نشریه، تنها از طریق دسترسی به خیل کثیری از خوانندگان تعریف نمی شود. نشریات تخصصی برای صنعت شما احتمالا دانلودهای بیشتری را از محتوا خواهند داشت و کیفیت بیشتری را منجر خواهند شد.


4. یک رویکرد متعادل برای ارزیابی.
توازنی میان دو فلسفه:
• «اگر ارزیابی نمی کنید، بازاریابی نمی کنید.»
• «چیزی که قابل ارزیابی است همیشه معنادار نیست، و چیزی که معنادار است همیشه قابل ارزیابی نیست.»
مهم است که اهداف پوشش خبری قابل سنجش را در هر سه ماه یکبار بررسی کنید، تا مطمئن شوید که همچنان بر تولید محتوای عالی، افزایش آگاهی برای شرکت و دریافت ارزش افزوده برای تلاش های روابط عمومی باقی مانده اید.


برای دریافت کمیت برنامه روابط عمومی، بر میزان پوششی که در مقایسه با رقبای خود می گیرید تمرکز نکنید. تیم روابط عمومی خود را برای افزایش تعداد قطعات پوشش داده شده، صرف نظر از کیفیت نشریه یا خوانندگان آن به پیش برانید، ممکن است آگاهی از برند و اهداف پیشبرد نسلی بدست نیاید. مطمئن شوید که به شدت نتایج روابط عمومی را ارزیابی می کنید، و مطمئن شوید که آن نتایج معنادار هستند.


5. فریلنس های روابط عمومی برای شروع کارها عالی هستند.
اکنون که شما اولویت های استراتژیک خودتان را در جای خود قرار داده اید، ارزش خبری محتوا برای به اشتراک گذاری، و یک برنامه برای اینکه چگونه به گونه ای موثر روابط عمومی خود را ارزیابی کنید، بریزید، شما آماده اید که شرکای عالی روابط عمومی برای کمک به پوشش خبری پیدا کنید. فریلنس های روابط عمومی به کسانی که می خواهند کسب و کار خودشان را شروع کنند اجازه می دهند که بر کسب و کار تمرکز کنند، و صرفا یک ملازم نیستند.
مهمترین معیار در انتخاب همکار روابط عمومی مناسب بودن روابط و انطباق با اهداف کسب و کار شماست. اگر شما تیم بازاریابی دارید که درک خوبی از روابط عمومی و تولید محتوای جذاب دارد، یک فریلنس عالی می تواند منبعی عالی برای کمک به مقالات شما باشد. در این صورت زمین رسانه در اختیار شما خواهد بود و شما می توانید همزمان در محیط رسانه و کسب و کار رشد کنید.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد