درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 - 21:13   

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب یک

ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد

  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


ادامه ادامه مطلب دو

کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟

  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟


ادامه ادامه مطلب سه

رسانه‌ یا روابط عمومی؟

  رسانه‌ یا روابط عمومی؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رسانه های برتر دنیا در سال 2021
  توسط شورای هماهنگی روابط عمومی کرمان؛ جشنواره "چراغ روشن رابطه" برگزار می شود
  اشتباهات روابط عمومی، تکراری اما حل شدنی!
  تجربیات آستانه‌ای
  مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت: تلاش وزارت صمت راه اندازی هرچه سریعتر پروژه نورد گرم 2 است
  تاکید رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ بر توسعه روش های ارتباطی روابط عمومی با بهره گیری از شبکه های نوین اجتماعی
  تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰
  با سواد رسانه ای رویکرد جدیدی جایگزین فیلترینگ می شود
  دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی
  قش نوآوری در برنامه‌های وفاداری/ نمونه‌هایی از برنامه‌های مبتکرانه در حوزه وفاداری مشتری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15494صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 6 بهمن 1393 - 19:37
بخشنامه شماره ۷۱۹۳/۲۰۰ مورخ ۳۰/۳/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در خصوص تشکیل میز خدمت
به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه های اجرایی و ارائه خدمات به موقع و موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع، آن دسته از دستگاه های اجرایی (اعم از سطح ملی و استانی) که عهده دار ارائه خدمات به ارباب رجوع می‌باشند، موظفند حداکثر ظرف مدت ۳ ماه اقدامات زیر انجام دهند:
  

بخشنامه شماره ۷۱۹۳/۲۰۰ مورخ ۳۰/۳/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در خصوص تشکیل میز خدمت


به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه های اجرایی و ارائه خدمات به موقع و موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع، آن دسته از دستگاه های اجرایی (اعم از سطح ملی و استانی) که عهده دار ارائه خدمات به ارباب رجوع می‌باشند، موظفند حداکثر ظرف مدت ۳ ماه اقدامات زیر انجام دهند:
1- واحد هماهنگ کننده ای تحت عنوان میز خدمت در طبقه همکف ساختمان و با حضور یکی از معاونان و یا مدیران دستگاه با اعطای اختیارات لازم ایجاد نمایند، به نحوی که مراجعین ضمن استقرار در محل انتظار مناسب بودن حضور در واحدهای داخلی دستگاه، خدمت مورد نیاز خود را صرفا از طریق این میز دریافت نمایند.
2- میز خدمت عهده دار وظایف مشروح زیر می باشد:
الف- ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوط
ب- دریافت مدارک و درخواست های مراجعین
ج- انجام امور و درخواست های متقاضیان در صورت امکان، در غیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعین
د- دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعین
ه- هدایت مراجعین به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری، پس از انجام هماهنگی با واحد اقدام کننده ذیربط
3- آن دسته از خدمات دستگاه های اجرایی که موجب تصمیم نامه شماره 61116/42401 تاریخ 1389/3/18 وزیران عضو کارگروه توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت سوخت قابل عرضه در دفاتر پیشخوان خدمات شهری و روستایی نیست، از طریق میز خدمت دستگاه مربوط ارائه می شود.
4- مسوولیت فراهم نمودن تجهیزات و تمهیدات اجرایی لازم، تنظیم گردش کار، نظارت بر اجرای وظایف، آموزش متصدان میزها و انجام هماهنگی با واحدهای دارای ارباب رجوع به منظور ایجاد می زخدمت به عهده معاونت توسعه مدیریت ومنابع انسانی (یا عناوین مشابه) دستگاه می باشد.
5- تمامی واحدهای اجرایی دارای ارباب رجوع، اطلاعات لازم در خصوص شرایط، روش و مدت زمان انجام هر یک از وظایف خود را که مستقیم در ارتباط با ارباب رجوع می باشد تنظیم و تدوین نموده و در اختیار معاونت توسعه و منابع انسانی دستگاه قرار دهند واحد فن آوری دستگاه موظف است کلیه اطلاعات جمع آوری شده در این ارتباط را در بانک اطلاعاتی مربوط ثبت و آن را هر سال به روز نماید.
6- ضوابط، مقررات، گردش کار و زمان انجام هر یک از وظایف مرتبط با ارباب رجوع باید به نحو مقتضی در معرض دید و در اختیار مراجعین قرار گیرد.
7- نیروی انسانی مورد نیاز برای ایجاد میز خدمت از میان کارکنان موجود دستگاه با حفظ پست سازمانی تامین خواهد شد.
8- دستگاه های اجرایی سطح ملی و استانی موظفند استقرار میز خدمت را از طریق رسانه های عمومی به مردم اطلاع رسانی کنند.
9- واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دستگاه ها موظفند هر سه ماه یک بار به طور جداگانه گزارشی از عملکرد میز خدمت دستگاه را به بالاترین مقام دستگاه ارائه دهند.
10- بالاترین مقام هر دستگاه مسوولیت اجرای بخش نامه را بر عهده داشته و موظف است گزارش عملکرد دستگاه در این خصوص را هر سه ماه یک بار به معاونت توسعه مدیریت سرمایه انسانی رییس جمهور ارسال نماید.
11-استانداران به عنوان مسوول اجرای بخش نامه در سطح استان ها، موظفند عملکرد دستگاه های اجرایی مستقر در استان در خصوص اجرای این بخش نامه را هر سه ماه یک بار به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور ارسال نمایند.
12- با انجام بازرسی های میدانی و همچنین لحاظ نمودن نحوه و میزان ارائه خدمات مطلوب به مراجعین به عنوان یکی از شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد سال 1390، دستگاه های موفق در اجرای این بخش نامه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
لطف الله فروزنده- معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رنج مضاعف رسانه های محلی از مصائب فضای مجازی


  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


  اشتباهات روابط عمومی، تکراری اما حل شدنی!


  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟


  رئیس کل بیمه مرکزی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه: بیان دستاوردهای صنعت بیمه به تقویت گفتمان مردمی منتهی می‌شود


  مدیرکل روابط‌عمومی استانداری سمنان: عقب‌ماندگی‌های حوزه روابط عمومی در سمنان جبران شود


  اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی برگزار می شود


  رسانه‌ یا روابط عمومی؟


  دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی


  تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400