درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:44   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15476صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 5 بهمن 1393 - 20:01
باید به روابط عمومی حرفه‌ای، به دیده یک عنصر و یک لازمه در دانشگاه دیده شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پنجمین نشست دوره ای روابط عمومی های دانشگاه مازندران متشکل از مسئولان روابط عمومی دانشکده ها و رابطان خبری معاونت ها با حضور اعضا و به میزبانی دانشکده علوم دریایی و اقیانوسی برگزار شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  پنجمین نشست دوره ای روابط عمومی های دانشگاه مازندران متشکل از مسئولان روابط عمومی دانشکده ها و رابطان خبری معاونت ها با حضور اعضا و به میزبانی دانشکده علوم دریایی و اقیانوسی برگزار شد.


به گزارش شارا از روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر سید محمد متولی رییس دانشکده علوم دریایی و اقیانوسی در ابتدای این نشست، ارایه چهره واقعی و شفاف دانشگاه به همکاران و دانشجویان را از وظایف مهم روابط عمومی دانست و گفت: اگر این درک بوجود آید که همکاران و دانشجویان، صاحبان اصلی دانشگاه هستند و بدون وجود آنها دانشگاه معنی نخواهد داشت نتیجه می گیریم که باید به روابط عمومی حرفه‌ای به دیده یک عنصر و یک لازمه در دانشگاه دیده شود.


رییس دانشکده علوم دریایی و اقیانوسی، با اشاره به این مطلب که مدیران دانشگاه و دانشکده ها، زمان کافی برای رسیدگی به سیل اطلاعاتی که هر روزه به دانشگاه سرازیر می‌شوند را ندارند، خاطر نشان کرد: البته تمام این اطلاعات نیز به کار آنها نمی‌آید در این زمینه دسته بندی این اطلاعات، به روز رسانی آنها و شناخت ارتباط آنها با مسئولیت های متفاوت مدیران نه تنها به صرفه جویی در زمان آنها کمک فراوانی می‌کند بلکه باعث جلوگیری از پراکندگی و سردرگمی واحدهای مختلف دانشگاه می‌شود. این کاتالیزور تصمیم گیری در دانشگاه تا حد زیادی به مخاطبان نیز کمک می‌کند و آنها هم می‌دانند برای مطالبات خود به کجا مراجعه کنند.


عضو شورای دانشگاه مازندران در بخش دیگری از سخنانش، به لزوم ساختن چهره‌ای مناسب از دانشگاه در میان مردم و دانشجویان و نیز مطرح کردن برند آن در بین دانشگاه های سراسر کشور اشاره کرد و افزود: این مهم، کاری است که تنها یک روابط عمومی حرفه‌ای و آگاه از عهده آن بر می‌آید.


دکتر متولی ادامه داد: در واقع روابط عمومی تلاش دارد تا با ارتباطی هدفمند و موثر، ضمن برآوردن نیازهای دانشگاه در جهت شکل دهی صحیح به ارتباط مخاطبان و دانشگاه اقدام کند و از این طریق ارتباط مخاطبان با دانشگاه را تسهیل کند.


رییس دانشکده علوم دریایی و اقیانوسی در بخش دیگری از سخنانش، به معرفی دانشکده علوم دریایی و اقیانوسی پرداخت و در این زمینه گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان مازندران و مجاورت آن با دریا و دارا بودن جنگل های انبوه با تنوع زیستی بالا، رودخانه های متعدد و همچنین مجاورت دانشگاه مازندران با فاصله بسیار نزدیک به ساحل دریا، احداث دانشکده ای مستقل در راستای حفاظت از منابع طبیعی منطقه در این دانشگاه ضروری بود که بر این اساس، دانشکده علوم دریایی و اقیانوسی دانشگاه مازندران با هدف ارتقاء کمی و کیفی رشته های مرتبط با علوم دریایی، کار خود را رسماً از سال1391آغاز کرده و در حال حاضر، تعداد62 دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد در این دانشکده مشغول به تحصیل می باشند.


دکتر متولی گروه های تخصصی فعال در دانشکده را فیزیک دریا، شیمی دریا و زیست دریا عنوان کرد و افزود: به امید خدا در مهرماه سال آینده این دانشکده در رشته اقیانوس شناسی در سه گرایش فیزیک دریا، شیمی دریا و زیست دریا دانشجو پذیرش می کند.


وی در پایان خاطر نشان کرد: رشته علوم محیط زیست در مقطع کارشناسی ارشد نیز در شورای دانشگاه مصوب شده است و پیش بینی می شود در آینده، گروه محیط زیست نیز به این گروه ها اضافه گردد.


یادآور می شود: در پنجمین نشست دوره ای روابط عمومی های دانشگاه مازندران، به منظور توانمندسازی رابطان خبری و مسئولان روابط عمومی دانشکده های تابعه، کارگاه آموزشی با عنوان خبرنویسی برگزار شد.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد