درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 10:51   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15471صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 5 بهمن 1393 - 19:32
چگونه می‌توان از جایگزینی عبارتی دیگر به جای «روابط عمومی» سخن گفت؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز، «روابط‌ عمومی» را مفهومی عمیق و اصیل خواند و بر لزوم پایبندی بر این مفهوم ارتباطی تاکید کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز، «روابط‌ عمومی» را مفهومی عمیق و اصیل خواند و بر لزوم پایبندی بر این مفهوم ارتباطی تاکید کرد.


به گزارش شارا؛ مدیراعتماد عمادی با بیان این که به صرف ارتقای اسمی، نمی‌توان به افزایش شاخص‌های محتوایی حوزه روابط عمومی امیدوار بود، خاطرنشان کرد: تغییر عنوان «روابط‌عمومی» به «مرکز ارتباطات» یا هر نام دیگری، رویکری است که جز ایجاد انتظارات و مطالبات تحقق‌ نایافتنی و البته بجا، در میان مدیران، ناظران ارتباطی و عموم شهروندان، پیامد دیگری نخواهد داشت.


وی با بیان این که نگرش‌های سنتی و منسوخ روابط عمومی، هنوز در برخی مجموعه‌های اداری و نهادی، حاکم است، اظهار داشت: در حالی که این ساختار مهم اداری، هنوز در برخی دستگاه‌ها، به رسمیت شناخته نمی‌شود و صرفاً به عنوان یک بخش جنبی و تشریفاتی طلقی می‌شود، و در حالی که هنوز در بیشتر دستگاه‌های اداری، دو مفهوم «روابط‌عمومی» و «تبلیغات» مترادف پنداشته می‌شود، چگونه می‌توان از جایگزینی عبارتی دیگر به جای «روابط عمومی» سخن گفت؟


مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز، با تاکید بر این که مفهوم روابط عمومی به عنوان یک مقوله دیرین اطلاع‌رسانی در جهان، در کشور ما هنوز به آن تکامل مورد انتظار نرسیده‌است، متذکر شد: در چنین شرایطی کماکان باید خود را موظف و معتقد به پایبندی بر مفهوم عمیق و اصیل «روابط عمومی» بدانیم.


عمادی در همین راستا، تغییر ساختارهای ناکارآمد و اصلاح نگرش‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: این موضوع، در صورت تحقق، متضمن توسعه ارتباطات با شهروندان نیز خواهد بود.


وی اضافه کرد: روابط‌عمومی توام با هنر، خلاقیت و صداقت که از طریق ساختار دستگاه متبوع خود، پیگیر مطالبات شهروندان باشد، قطعاً مجموعه موفق و کارآمدی خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد