درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 12:40   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15462صفحه نخست » شنبه، 4 بهمن 1393 - 18:33
بی توجهی مسئولین ادارات به روابط عمومی با چه استدلالی؟
اکثر ادارات و سازمان های دولتی شهرستان میانه فاقد سایت خبری اطلاع رسانی مستقل هستند و مسئولین نسبت به این موضوع بی توجه مانده اند .
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اکثر ادارات و سازمان های دولتی شهرستان میانه فاقد سایت خبری اطلاع رسانی مستقل هستند و مسئولین نسبت به این موضوع بی توجه مانده اند .

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی میانا، ضعف در اطلاع رسانی و انعکاس فعالیت های ادارات و سازمان های دولتی به همشهریان را می توان با یک جستجوی ساده اینترتی در میان سایت های ادارات و یا پرتال های استانی شهرستان میانه ملاحضه نمود .


اکثر ادارات و سازمان های شهرستان میانه یا فاقد سایت اینترنتی و یا در صورت وجود بصورت غیر فعال به حال خود رها شده و کارمندان روابط عمومی از وقت کاری خود دقایقی کوتاه را نیز صرف بروز رسانی آن نمی کنند . مطمعناً فرماندار که در راس مدیریت اجرایی ادارت و سازمان ها شهرستان قرار دارد، می بایست،با اتخاذ تصمیماتی در خصوص تقویت و یا بر طرف نمودن ضعف اطلاع رسانی ادارات را برطرف و واحد های روابط عمومی را فعال و در راستای وظایف تعیین شده بکار گیری نماید .


روابط عمومی های ادارات نقش موثری در انعکاس فعالیت ها و ارتباط بین ارباب رجوع و مدیران دارند، با این وجود مشاهده می شود که در اکثر ادارت شهرستان میانه روابط عمومی ها فقط یک اسم را یدک می کشند و در کنار آن چندین مسئولیت دیگر هم دارند و شاید مهمترین علت در عدم انعکاس اخبار و فعالیت ها و ضعف روابط عمومی ها در شهرستان هم همین باشد.

کاستی در ارائه گزارش عملکرد بصورت چند ماه یک بار و خفقان رسانه ای در میان ادرات و سازمان های شهرستان که یا روابط عمومی ندارند و یا اینکه از نیروی کاری خود در جهات دیگر به کار گیری می نمایند باعث می شود این اداره از انظار پنهان و به همین دلیل روابط عمومی به عنوان عنصر معرف یک دستگاه اجرایی موجبات بی اطلاعی شهروندان و قضاوت کورکورانه از وضعیت و فعالیت های انجام گرفته را فراهم می آورند .


در این میان رسانه ها در کنار روابط عمومی می تواند بهترین کارکرد اطلاع رسانی را داشته باشند، البته روابط عمومی ها و مدیران ادارات هم نبایستی از نقد کردن و پرسیدن چرایی مشکلات مردم و گرفتن جواب توسط رسانه ها گریزان باشند چرا که مشکلات با هدف اصلاح رسانه ای می شوند و نه مچ گیری از ادارات و این مسئله را باید مد�' نظر قرار داد که کار رسانه صرفأ تعریف از مدیران نیست و در برخی موارد نیاز به نقد احساس می شود.


اما توصیه ای که در پایان می توان به مدیران ادارات شهرستان می توان داشت این است که نسبت به راه اندازی ویا بروزرسانی سایت های رسمی خود اقدام کرده و نقش روابط عمومی ها در زمینه انعکاس اخبار و ارتباط به رسانه ها بیشتر نمایند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد