درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 08:38   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15449صفحه نخست » شنبه، 4 بهمن 1393 - 12:53
برگزاری کارگاه «مخاطب‌شناسی» توسط استاد نعمتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با حضور مدیران روابط عمومی و امور اداری سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان کارگاه" اصول برقراری ارتباط موثر و مخاطب‌شناسی" در اهواز توسط نعمت نعمتی برگزارشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با حضور مدیران روابط عمومی و امور اداری سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان کارگاه" اصول برقراری ارتباط موثر و مخاطب‌شناسی" در اهواز توسط نعمت نعمتی برگزارشد.

 مدیر عامل موسسه باران اندیشه در گفت‌وگو با ایسنا گفت: روز پنج شنبه اول خرداد ماه سال جاری کارگاه "اصول برقراری ارتباط موثر و مخاطب شناسی" ویژه مدیران ارشد و کارشناسان سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در محل آموزش این سازمان واقع در کیانپارس اهواز برگزار شد که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.
 
نعمتی افزود: قبل از شروع کارگاه، مدیران روابط عمومی و امور اداری سازمان یاد شده به ایراد سخنانی در خصوص جایگاه واهمیت آموزش در سازمان و جامعه پرداختند و از شرکت کنندگان تشکر کردند که در روز غیرکاری این گونه و به گرمی به فراگیری محتوای چنین کارگاه‌هایی اهمیت می‌دهند.
 
وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایسنا که هدف از برگزاری کارگاه اصول برقراری ارتباط موثر چیست، بیان کرد: می‌دانیم که ارتباط، تنها وسیله دریافت اطلاعات از دیگران است و از طریق برقراری ارتباط، عاطفه به دیگران منتقل می‌شود و تصحیح سوءبرداشت‌ها و سوءتفاهم‌ها فقط از طریق برقراری ارتباط میسر می‌باشد. اما به صورت کلیدی و ریشه‌ای می‌توانم بگویم ارتباط موثر دستمایه هر نوع رشد فردی و اجتماعی است و بلوغ یک اجتماع منوط به سیالی ارتباط‌های بین فردی است.
 
او ادامه داد: اگر بخواهیم از منظری دیگر به این مهم نگاه کنیم متوجه می‌شویم که آسیب‌های فردی و اجتماعی ریشه در ارتباط ناسالم دارند و مدیریت هیجان‌های منفی نظیر خشم تنها از طریق برقراری ارتباط سالم میسر است. بنابراین لزوم فراگیری اصول برقراری ارتباط موثر برای تمامی اقشار جامعه احساس می‌شود.
 
این مدرس فن بیان و سخنوری اظهار داشت: برای من مایه خرسندی بود که مدیران ارشد و کارشناسان گرانمایه در روز تعطیل در چنین کارگاهی شرکت کردند و در طول مدت برگزاری بسیار فعال عمل کردند و کارگاه به صورت تعامل و ایجاد ارتباط برگزار شد که این موضوع باعث به وجود آمدن فضایی معنوی یادگیری گردید و دانش پژوهان عملا برقراری ایجاد موثر را تجربه کردند که به نظر من فراهم آمدن چنین فضایی برمی‌گردد به نوع نگاه مدیران روابط عمومی و امور اداری سازمان یاد شده که چشم‌انداز شایسته و بایسته‌ای از آموزش دارند؛ آموزشی که رکن اساسی هر جامعه است و بودن این گونه نگاه‌ها به مقوله آموزش موهبتی است که باید پاس داشته شود.
 
نعمت نعمتی که دانش آموخته علوم تربیتی است افزود: در کارگاه مذکور، این مباحث مطرح شد:
•          شخصیت چیست؟
•          تفاوت دیدن و نگاه کردن
•          تفاوت شنیدن و گوش کردن
•          خود آگاهی
•          همدلی
•          موانع همدلی
•          ارتباط چیست؟
•          ارتباط موثر چیست؟
•          راه‌های ارتباط موثر
•          اهمیت ارتباط
•          اجزای ارتباط
•          گوش دادن فعال
•          توصیه‌هایی برای کار آمد کردن ارتباط‌های کلامی
•          استفاده از عناصر غیرکلامی برای گوش دادن
•          روش‌های مؤثر برای گوش دادن فعال
•          مدیریت فرآیند ارتباطات
•          موانع موجود بر سر راه ارتباط مؤثر
•           
نعمتی که اواخر فروردین ماه  سال جاری مفتخر به دریافت لوح افتخاربرگزاری بهترین  کارگاه آموزش فن بیان از چهارمین جشنواره هنرمندان و مجریان صحنه ایران  شد سال‌ها است که علاوه بر آموزش برقراری ارتباط موثر و دیگر کارگاه‌ها، فن بیان و آیین سخنوری را نیز تدریس می‌کند و در این زمینه کتابی با عنوان "فن بیان و آیین سخنوری" نوشته که سال گذشته به چاپ دوم رسید.
 
وی در خصوص یکی از تازه‌ترین خبرهای موسسه باران اندیشه مربوط به کارگاه‌های فن بیان گفت: برای نخستین بار در خوزستان در حال برنامه‌ریزی انجام کارگاه‌های بداهه‌گویی با استفاده از تئاتر درمانی" هستم که گامی نوین در ارایه فن بیان خواهد بود و شرح آن را به زودی اطلاع همگان خواهم رساند.
 
نعمتی همچنین با اشاره به این موضوع که دانستن رمز و راز ایجاد ارتباط موثر با دیگران یکی از راه‌های اساسی سالم نگه داشتن جامعه و فرد می‌باشد توصیه کرد: چنانچه مدیران سازمان‌ها، موسسات و مراکز آموزشی و یا افراد مختلف جامعه نیازی به گذراندن این کارگاه دارند می‌توانند با تلفن 2930142 موسسه باران اندیشه واقع در خیابان وکیلی شرقی اهواز تماس بگیرند.
 
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد