درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 00:19   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15442صفحه نخست » جمعه، 3 بهمن 1393 - 15:45
خاطرات یک خبرنگار علمی از پرواز با هواپیمای فوق مدرن
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جفری مریسون خبرنگار و مقاله نویس بسیاری از نشریات و سایت های معتبر علمی و تحلیلی جهان نظیر CNET و نشریه فوربس است که به تازگی تجربه خود از یک پرواز بی خطر، راحت و فوق مدرن با هواپیمای بوئینگ 787 را به رشته تحریر درآورده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جفری مریسون خبرنگار و مقاله نویس بسیاری از نشریات و سایت های معتبر علمی و تحلیلی جهان نظیر CNET و نشریه فوربس است که به تازگی تجربه خود از یک پرواز بی خطر، راحت و فوق مدرن با هواپیمای بوئینگ 787 را به رشته تحریر درآورده است.

15 ساعت سفر با یکی از پیشرفته ترین هواپیماهای جهان می تواند یکی از جذاب ترین تجربه های زندگی هر انسانی باشد. بوئینگ 787 از جمله هواپیماهای مدرنی است که دنیایی از فناوری های جدید در دل خود جای داده است.

او در این سفر فاصله حدودا 13 هزار کیلومتری لس آنجلس در آمریکا تا ملبورن را اینگونه تشریح می کند:

ساعت صفر
پرواز تأخیر دارد اما به نظر طبیعی می رسد. تلاش می کنم خود را با تماشا و بررسی جذابیت های درون هواپیما سرگرم کنم. هواپیما واقعا جذاب به نظر می رسد، انبوهی از سیستم های روشنایی چند رنگی LED توجهم را جلب می کند. پنجره ها واقعا غول پیکر هستند (حداقل دو برابر پنجره سایر هواپیماهایی که تاکنون سوار شده ام). زوایای انحنادار درون فضای هواپیما هم در نوع خود جالب توجه است. صندلی ها از بالاترین سطح استاندارد برخوردارند و از همه مهمتر آنکه نمایشگر LCD 7 اینچی نیز بر پشت هر یک از آنها تعبیه شده است. اینجا پورت USB نیز دیده می شود.

ساعت 1 ، بلند شدن هواپیما از باند فرودگاه
همه چیز آرام است. تقریبا می توانم به جرأت بگویم ساکت ترین جتی است که در عمرم سوار بر آن شده ام، آنقدر ساکت که به هدفون نیاز ندارم هرچند در بسیاری از موارد ابزاری سودمند برای حفظ آرامش درونی هستند. سر و صدای بسیار ناچیزی از عملکرد موتورها را می شنوم.

ساعت 2
به مسافرین غذا داده اند. فیلم "سرباز فراری" را می بینم. تماشای فیلم در LCD با کیفیت امتیاز مهمی است که مسافرین این هواپیما دارند. اینجا صحبت های رایج مهمانداران واضح تر از هر هواپیمای دیگری شنیده می شود. این مهم به دلیل استفاده از نسل جدید بلندگوهاست. صدا را به گونه ای واضح می شنوم انگار مهماندار کنارم ایستاده است.

ساعت 3 تا 9 ، خواب راحت
در این مدت استراحت خوبی دارم. صندلی های آنقدر راحت و بزرگ هستند که جابجا شدن در آن کار سختی نیست. انحنای بخش های مختلف صندلی منطبق با ساختار ارگونومیکی بدن طراحی شده است.
خاطرات یک خبرنگار علمی از پرواز با هواپیمای فوق مدرن

ساعت 10 ، میان وعده
از خواب برخاسته ام و حالا نوبت خوردن میان وعده سبکی است. نان تازه به همراه گوشت و چیزی شبیه پنیر. ترکیب خوشمزه ای است که در یک هواپیمای فوق مدرن می خورم. هوای مطبوعی را احساس می کنم، بهتر از هر هواپیمای دیگری که تاکنون سوار بر آن شده ام، نه خیلی سرد و نه چندان خشک. معمولا عمل فشرده سازی فضای داخل هواپیماها با قرار گرفتن در ارتفاع 8 هزار پایی صورت می گیرد اما اینجا در ارتفاع 6 هزار پایی انجام شده و این یعنی هوایی سبک را تنفس می کنم.

ساعت 11 و 12
به پنجره ها نگاه می کنم که با بهره گیری از به روزترین فناوری ها ساخته شده اند. تنها با فشردن یک دکمه حالت سایه به خود می گیرند. این نوآوری به واسطه ساختار الکتروکرومیک آن است. در این لحظه رنگ شیشه به چیزی میان آبی و سبز درمی آید که بسیار آرامش بخش است.
خاطرات یک خبرنگار علمی از پرواز با هواپیمای فوق مدرن

ساعت 15 ، فرود بی صدا
هواپیما در ملبورن فرود می آید. فرود بی صدا و حرکات اضافی است. تمام. ما اکنون روی زمین هستم.

منبع: مهر

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد