درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 19:03   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15441صفحه نخست » جمعه، 3 بهمن 1393 - 15:44
اظهار تاسف صداوسیما و افزایش تبلیغات تلویزیونی از سال آینده
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صداوسیما با ارائه‌ی گزارشی درباره‌ی میزان بودجه اختصاص یافته به این سازمان در سال‌های 93 و 94، تاکید کرده است که لایحه بودجه سال 94، صداوسیما را به درآمدزایی بیشتر مکلف کرده که این به‌ معنای لزوم افزایش حجم آگهی‌ها و نرخ آن در رسانه ملّی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صداوسیما با ارائه‌ی گزارشی درباره‌ی میزان بودجه اختصاص یافته به این سازمان در سال‌های 93 و 94، تاکید کرده است که لایحه بودجه سال 94، صداوسیما را به درآمدزایی بیشتر مکلف کرده که این به‌ معنای لزوم افزایش حجم آگهی‌ها و نرخ آن در رسانه ملی است.

 

در این گزارش تاکید شده است که برای مقایسه بودجه‌ی صداوسیما در سال‌های 93 و 94، باید این ارقام یا بدون بودجه عمرانی و یا با احتساب آن مورد مقایسه قرار گیرد.

 

روابط عمومی صداوسیما توضیح داده است که بر اساس قانون بودجه سال 1393، بودجه جاری 872 میلیارد تومان پیش بینی شده بود که در لایحه بودجه سال 94 این رقم 932 میلیارد تومان محاسبه شده و رشد 8/6% را نشان می‌دهد.

 

همچنین بودجه جاری و عمرانی بر اساس قانون بودجه سال 1393، 967 میلیارد تومان بوده است که در مقایسه با رقم 1068 میلیارد تومان لایحه بودجه سال 94 قرار می‌گیرد و رشد 10 درصدی را نشان می‌دهد.

 

در این گزارش همچنین آمده است، مقایسه بودجه جاری دو سال (بدون احتساب بودجه عمرانی) بیانگر نکات مهمتری است. بودجه جاری سال 94 به میزان 932 میلیارد است که درمقایسه با 872 میلیارد بودجه جاری سال 93، تنها 8/6 درصد رشد را نشان می‌دهد که با توجه به 14 درصد پیش بینی افزایش حقوق کارکنان برای سال آینده، در حقیقت بودجه جاری سازمان 2/7 درصد کاهش یافته است.

 

در بندی از این گزارش یادآوری شده:

«لایحه دولت در سال 93، برای صداوسیما 890 میلیارد درآمدزایی را تکلیف کرده بود و این میزان در سال 94 به 1200 میلیارد افزایش یافته که به‌معنای رشد 8/34 درصدی است. که این به‌ معنای لزوم افزایش حجم آگهی‌ها و نرخ آن در رسانه ملی است.»

 

روابط عمومی صداوسیما در این گزارش آورده است که «رییس صداوسیما و همه کارکنان رسانه ملی از تحمیل این بار مالی غیرفرهنگی که بر میزان مخاطب و اعتبار رسانه لطمه وارد خواهد کرد ناراضی‌اند و این برنامه با تدبیر و سیاست رسانه ملی و ریاست جدید این سازمان مبنی بر کاهش حجم آگهی و تبلیغات مغایرت کامل دارد؛ لذا به انحاء مختلف، مراتب اعتراض و نگرانی خود را از تحمیل چنین تکلیفی که ماهیت و رسالت فرهنگی و هنری رسانه ملی را تحت‌الشعاع قرار داده و به آن لطمه می‌زند اعلام کرده و از دولتمردان و نمایندگان محترم مجلس به‌ویژه کمیسیون فرهنگی، انتظار عنایت ویژه و عزم جدی در مقام طرح و لایحه بودجه و اصلاح اساسی آن دارند. شایسته نیست که دولت چنین باری را بر دوش رسانه ملی گذاشته و حامیان دولت در مقام منتقد بنشینند. متأسفانه رویه مذکور که نشانه‌ای از اعتدال در آن به چشم نمی‌خورد هم در برخورد با آمار و ارقام و هم در نقد غیرمنصفانه به تکلیف درآمدزایی سازمان که با عبارتی همچون "آنتن فروشی" از آن یاد می‌کند، نادرست است و دولت بدون اخذ نظر سازمان و بدون تشکیل جلسه به صورت یک‌طرفه افزایش درآمدها را مصوب کرده و به تبعات فرهنگی آن توجه لازم نداشته است.»

 

در بخشی از این مطلب هم آمده است: «مقایسه میزان رشد اعتبارات دیگر سازمان‌های فرهنگی همچون سازمان میراث فرهنگی (29 درصد)، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (21 درصد)، وزارت ورزش و جوانان (48 درصد) و... در مقایسه با رشد 10 درصدی این سازمان، خود بیانگر کمترین میزان رشد است که جای تأمل و تأسف بسیار دارد./ ایسنا

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد