درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:16   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15417صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 2 بهمن 1393 - 22:00
هم اندیشی اتاق فکر روابط عمومی و رسانه هرمزگان: مدیران نباید به روابط عمومی ها و رسانه ها به عنوان بازوی تبلیغی خود نگاه کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشکلاتی همچون تیتر فروشی رسانه به علت مشکل مالی و کمبود تولید محتوا در رسانه ها در نشست هم اندیشی اعضاء اتاق فکر روابط عمومی و رسانه هرمزگان با معاون سیاسی، امنیتی استاندار هرمزگان مطرح شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشکلاتی همچون تیتر فروشی رسانه به علت مشکل مالی و کمبود تولید محتوا در رسانه ها در نشست هم اندیشی اعضاء اتاق فکر روابط عمومی و رسانه هرمزگان با معاون سیاسی، امنیتی استاندار هرمزگان مطرح شد.

به گزارش شارا، اصحاب رسانه و روابط عمومی های هرمزگان در نشست هم اندیشی اعضاء اتاق فکر روابط عمومی و رسانه هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان که چهارشنبه شب در سالن جلسات معاونت سیاسی استاندار برگزار شد، به ارائه نظرات خود پرداختند که عباس اکبری مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: مهم ترین نیاز در حوزه روابط عمومی آموزش است و روابط عمومی باید به سامانه مشورتی و مدیریتی تبدیل شود و دید مدیران به روابط عمومی از جنس این مجموعه باشد چون روابط عمومی می تواند موجب پویایی یک نهاد شود.

خلیل تنیده مدیر خبرگزاری ایرنا استان هرمزگان نیز بیان داشت: روابط عمومی ها نیازمند کارشناس آموزش دیده خبری هستند و روابط عمومی باید سخنگوی یک مدیر باشد که خوب به کار گرفته نمی شوند و مدیران در استان از ظرفیت رسانه ها به خوبی بهره نمی گیرند.

محمد نعمتی مدیرمسئول نشریه نگاه روز نیز عنوان کرد: رسانه وقتی دچار مشکل مالی است تیتر فروشی می کند و بانک های عامل باید مکلف به کمک به رسانه ها شوند و همچنین در بخش مدیریتی روابط عمومی ها ضعف ها و مشکلاتی وجود دارد و باید نشست مشترک میان روابط عمومی و رسانه ها برای آشنایی دو طرف برگزار شود.

فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بخش دیگری از این هم اندیشی، اظهار داشت: برخی رسانه ها بدون قضاوت درست یک طرفه خبرها را کار می کنند و انتظار داریم پاسخ ما روابط عمومی و دستگاهها را نیز منتشر کنند.

امیرپویا توانگر از خبرگزاری فارس هرمزگان در این نشست گفت: تولید محتوا در رسانه های استان کم شده و سرمایه گذاری خوبی در این زمینه نشده در حالی که ظرفیت خوبی در اختیار رسانه های استان قرار دارد و باید به سمت تربیت نیروی تحلیل گر و منتقد در استان برویم.

رضا زرگر مدیر نمایندگی خبرگزاری مهر هرمزگان در این هم اندیشی تصریح کرد: دو مشکل عمده رسانه ها در استان، آموزش و اقتصاد رسانه است که می توان در این زمینه دوره های آموزشی پودمانی خبر را برگزار کرد و دیگر مشکل این است که بسیاری از مدیران در استان رسانه ها را به درستی نمی شناسند و باید دوره های تخصصی در این زمینه برگزار شود.

در ادامه وحید دلپسند مشاور رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان بیان داشت: در هرمزگان رسانه ها از تولید کننده خبر به مصرف کننده تبدیل و روابط عمومی ها به جای تسهیل گری به تولید کننده خبر شده اند و بخشی از انحراف رسانه ها از ماهیت اصلی خود به مدیران بر می گردد و باید چنین هم اندیشی هایی برای ارائه راهکار تداوم داشته باشد.

محسن بختیار از فعالان روابط عمومی و رسانه ای هرمزگان نیز عنوان کرد: روابط عمومی و رسانه ها جدای از هم نیستند و بسیاری از مشکلات آنها دارای ریشه مشترک است و باید از افراد با تجربه در روابط عمومی ها استفاده شود.

امیرزاده مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد هرمزگان هم در این هم اندیشی، گفت: کمبود امکانات و تجهیزات از جمله مشکلات روابط عمومی هاست و این بخش نیازمند اصلاح چارت سازمانی است.

مدیران نباید به روابط عمومی ها و رسانه ها به عنوان بازوی تبلیغی خود نگاه کنند
بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان نیز در نشست هم اندیشی با اعضاء اتاق فکر روابط عمومی و رسانه هرمزگان با بیان اینکه آموزش رکن همه امور انسانی است و برای هر چیزی نیاز به آموزش داریم، عنوان کرد: در بحث آموزش نیاز است این اتاق فکر یک تقویم آموزشی برای رسانه ها و روابط عمومی های استان طراحی کند.

وی ادامه داد: ما نیاز به آسیب شناسی در حوزه رسانه داریم و باید برای اقتصاد رسانه ها در استان فکر کرد و این اتاق فکر می تواند تمهیداتی برای اقتصاد رسانه ها در هرمزگان در نظر بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان افزود: باید در این حوزه ها اقدام عینی و عملی انجام داد و برای اقتصاد رسانه تصمیم گیری کنیم و در حوزه توانمندسازی رسانه ها نیز این اتاق فکر باید جلساتی تشکیل دهد.

اکرمی با تاکید بر اینکه باید از فرصت مناسب موجود برای اعتلای استان و تقویت رسانه ها استفاده کنیم، تصریح کرد: رسانه های ما در زمینه تامین محتوا مشکل دارند و این مسئله نیز از جمله آسیب هایی است که باید در این اتاق فکر برای آن کار شود.

وی خاطرنشان کرد: رسانه های استان می توانند مسئولان کشوری را متوجه هرمزگان کنند و مدیران را در خصوص مشکلات به چالش بکشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم رسانه ها ارتقای سطح توقع و فرهنگ و بینش مردم است، اظهار داشت: ماحصل عملکرد دولت در هرمزگان باید کسب رضایت مردم باشد که رسانه ها بازوی مدیران در کمک به تحقق این امر هستند.

اکرمی بیان داشت: مدیران نباید به روابط عمومی ها و رسانه ها به عنوان بازوی تبلیغی خود نگاه کنند بلکه روابط عمومی باید واقعیت دستگاه خود را به بیرون و واقعیت بیرون را به دستگاه خود منتقل کند و مدیر نیز باید خوشحال شود که روابط عمومی مشکلات را منتقل کند.

وی گفت: یکی از برنامه های ما این است که عملکرد ادارات را رصد کنیم که چه میزان در راستای سیاستهای دولت کار کرده و رضایت مردم را کسب کرده اند که رسانه ها می توانند در این موضوع به ما کمک کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان اضافه کرد: رسانه ها می توانند به ما در احصاء و حل مشکلات استان کمک کنند و شاخصی برای میزان رضایت مردم از عملکرد دولت باشند و این کمک خواهد کرد تا یک شرایط مناسب اجرایی در استان ایجاد شود.

برگزاری شش دوره آموزشی برای روابط عمومی های استان/آماده سازی فرهنگسرای رسانه
مسعود پاکزاد مشاور استاندار هرمزگان در حوزه روابط عمومی و امور بین الملل نیز در این نشست با بیان اینکه در نزدیک به 10 ماه گذشته سه جلسه اتاق فکر فکر روابط عمومی و رسانه هرمزگان تشکیل شده است، اظهار داشت: این اتاق از نخبگان حوزه روابط عمومی و رسانه و افراد صاحب فن و جایگاه در این عرصه و با نگاه همگرایی بیش تر با دولت تدبیر و امید تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در حوزه رسانه ما مشکلات را اولویت بندی کردیم که یکی از اولویت ها مسئله آموزش بوده است و همچنین فرهنگسرای رسانه با حمایت استاندار هرمزگان، معاون سیاسی امنیتی و فرماندار بندرعباس در محل کتابخانه شهدای بندرعباس که در حال مقام و بازسازی و براساس نماد بومی در حال آماده سازی است و پیشرفت بالای 85 درصد دارد، ایجاد می شود.

مشاور استاندار هرمزگان در حوزه روابط عمومی و امور بین الملل افزود: این فرهنگسرا می تواند محل تلاقی افکار و هم اندیشی و تبادل دیدگاه های مختلف اصحاب رسانه باشد که پس از سال ها بلاتکلیفی به سرانجام رسید.

پاکزاد خاطرنشان کرد: در بخش روابط عمومی ها نیز تا کنون شش دوره آموزشی برای روابط عمومی های استان برگزار شده که با ارائه مدرک رسمی آموزش و پژوهش استانداری همراه بوده است و اختصاص بودجه به روابط عمومی ها و تعریف چارت سازمانی برای آنها از جمله مواردی بوده که پیگیری شده است.

تولید محتوای میدانی و پژوهشی در رسانه های استان کم است
علیرضا خورشید زاده مشاور رسانه ای استاندار هرمزگان نیز در ادامه این هم اندیشی، عنوان کرد: روابط عمومی ها و رسانه های این استان به نسبت گذشته رشد کرده اند اما سرعت انتقال پیام در جامعه به گونه ای است که این رشد باید افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: هنوز در هرمزگان در حوزه اقتصاد رسانه به سمتی نرفته ایم که رسانه را به عنوان یک شغل بپذیریم و در آن سرمایه گذاری شود.

مشاور رسانه ای استاندار هرمزگان افزود: باید به شعور مخاطب احترام بگذاریم و باید با نهایت ظرافت به دنبال تولید محتوا باشیم و متاسفانه تولید محتوای میدانی و پژوهشی در رسانه های استان کم است.

به گزارش خبرنگار مهر،  خورشید زاده خاطرنشان کرد: این اتاق می تواند محلی برای رفع مشکلات و سوء تفاهمات باشد و همچنین باید به صنایع استان نیز این ذهنیت را منتقل کنیم که نگاه سرمایه گذاری در رسانه ها پیدا کنند.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد