درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:40   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15392صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 30 دی 1393 - 18:09
پنج عادت بد روابط عمومی که باید در سال 2015 کنار گذاشته شود
مونیکا براگانکا - از آنجا که مردم در شروع سال جدید و بازگشت به محل کار خود سعی می کنند تغییراتی اساسی در کار خود ایجاد کنند، در این یادداشت قصد داریم به تغییراتی که باید کارگزاران روابط عمومی برای بهینه کردن فعالیت های خود انجام دهند بپردازیم. رفتارهایی که در اینجا مورد مطالعه قرار می گیرند، عادت هایی زشت هستند که بهتر است روابط عمومی ها از آن پرهیز کنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مونیکا براگانکا- از آنجا که مردم در شروع سال جدید و بازگشت به محل کار خود سعی می کنند تغییراتی اساسی در کار خود ایجاد کنند، در این یادداشت قصد داریم به تغییراتی که باید کارگزاران روابط عمومی برای بهینه کردن فعالیت های خود انجام دهند بپردازیم. رفتارهایی که در اینجا مورد مطالعه قرار می گیرند، عادت هایی زشت هستند که بهتر است روابط عمومی ها از آن پرهیز کنند.


1. تفکر به اینکه کمپین روابط عمومی می تواند تنها از طریق یک گزارش مطبوعاتی به اندازه کافی منتشر شود.
بسیاری از روابط عمومی ها در زمان های گذشته اینگونه می اندیشیدند و هنوز تمرکز خودشان را به یک شبکه و کانال ارتباطی محدود می کنند. برای ایجاد آگاهی در این روابط عمومی ها هیچ جایگزین و کانال ثانویه ای مورد استفاده قرار نمی گیرد. در مقابل سایر روابط عمومی ها، کمپین های گفتگویی را شروع می کنند و به طور یکپارچه از چندین بستر نرم افزاری و تاکتیک برای دسترسی به مخاطبان مطلوب خود بهره می برند. گزارش های مطبوعاتی هنوز از مرگ دور هستند، اما آنها به ندرت می توانند راهی باشند که داستان شما را به مخاطبان تان برسانند و اغلب تنها محتوا محور هستند. اینفوگرافیک ها، ویدئوها و .... همه بخش های مهمی هستند که می توانید برای تسریع فرآیند انتقال پیام و داستان خود از آنها استفاده کنید.


2. گوش ندادن، تماشا نکردن و نخواندن رسانه ای که آن را هدف قرار داده اید
سال 2014 برای تعدادی از رسانه ها همراه با نام ها و شرم هایی از کارگزاران روابط عمومی بی منطق بود. اگر برنامه روابط عمومی به عنوان یک تاکتیک از فراخوان برای پوشش سردبیری استفاده می کند، آنگاه مشاور روابط عمومی باید قابلیت رسانه هایی را برای این کار برگزیند که حداقل در محتوایی که منتشر می کنند، شکل و فرم محتوا با محتوای مورد نظر روابط عمومی برای دریافت پوشش همخوان باشد. این بعد از همه این ها، مهم است که احترام متقابل میان روابط عمومی و رسانه ها برای توسعه وجود داشته باشد. اگر شما کمپینی را برای مشتری خودتان آماده می کنید و هیچ درکی از رسانه ای که باید با آن صحبت کنید ندارید، چگونه می توانید با آنها کار کنید، آنگاه شما احتمالا در نتیجه هایتان با آنچه که مد نظر مشتریتان است تفاوت هایی خواهید دید و چیزی نمی گذرد که شهرت خودتان را به پای این سهل انگاری بگذارید.
هیچ بهانه ای برای توجیه ارسال محتوای غیر مرتبط به رسانه ها وجود ندارد. این دانش قلب صنعت ماست و چیزی که ما را به عنوان مشاوران روابط عمومی برجسته می کند. ایجاد و کسب این دانش نیازمند گوش دادن، تماشا کردن و خواندن است، اما همچنین باید تلاش و زمانی را برای رسانه های هدف خود بگذاریم و مطمئن شویم که آنها رابطه خوبی برقرار کرده اند.


3. از امتیاز لینکداین استفاده کنید.
در سال 2014 شعله های لینکداین به دلایلی روشن تر شد. نخست اینکه ابزاری عالی برای یافتن کیفیت های مستعد در صنعت ما است، دوما اینکه کسب و کارها فعالانه از لینکداین استفاده می کنند و اکنون تحقیقات خودشان را در زمانی که برای آژانس یا مشاور جدید جستجو می کنند از طریق لینکداین انجام می دهند. این کار به طور فزاینده ای برای به روز رسانی پروفایل های شخصی و شرکتی مهم می شوند و برای به اشتراک گذاری محتوا نیز به همین صورت است. لینکداین بستری قابل توجه برای بازاریابی برندهای کسب و کار و شخصی است و بنابراین نیازمند توجه بیشتر همانند فیسبوک و توییتر می باشد.


4. برنامه ریزی بیش از اندازه پیچیده
برنامه ریزی یکی از گام های جدایی ناپذیر برای هر کمپین موفقی است، اما اغلب ما تلاش می کنیم که چنین جزئیاتی را به برنامه خودمان بیافزاییم که همین امر سبب می شود که در نهایت برنامه مان جهت اصلی و هدف اصلی اش را گم کند و آنطور که باید به خواسته هایش نرسد. در زمان هایی که محیط کار فشار زیادی به همراه دارد، مشتریان ترجیح می دهند برنامه های ساده ای را در دست بگیرند و آن را به نقطه اش برسانند، اهدافتان را فهرست کنید (که می خواهید چه کار کنید؟)؛ رویکردهای تاکتیکی (چطور می خواهید این کار را انجام دهید؟) و ارزیابی (چگونه متوجه می شوید که موفق شده اید؟).


5. استفاده از اندازه گیری های خارج از رده
در اینجا نخستین پیش بینی ها برای سال 2016 انجام می شود. بحث پیرامون اینکه چرا باید برای موفقیت روابط عمومی ارزیابی کرد همچنان ادامه خواهد یافت، و این مساله برای سال های آتی همچنان پا برجاست. تعدادی از روش های مختلف برای اندازه گیری موفقیت در یک کمپین وجود دارد و این وابسته به مشاوران روابط عمومی ماست که مطمئن شوند مشتریانمان درکی از همه ابزارهای مناسب دارند و ما معیارهایمان را با ابزارهای آنها تنظیم می کنیم. سهم صدا، سطح تعامل، نفوذ پیام، و کیفیت نفوذ، برای مثال، تنها برخی از معیارهایی هستند که برای ما در دسترس می باشند و می توانند برای مشتریان مان گزارش هایی به مراتب سطح بالاتر و فشرده تر آماده کنند.


هنگامی که ما در خال تماشای صفحه ای درست هستیم، ما بیشتر چالاک می شویم و می توانیم راه هایی را پیدا کنیم و خودمان را با آنها تطبیق دهیم، و ما همچنین شروع به تولید ارزش های ملموس تر برای مشتریان کسب و کارمان می کنیم. و باید هدفمان اول شدن در سال 2015 باشد.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد