درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 22:00   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15370صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 دی 1393 - 09:22
بازاریابی شخصی بررسی ساخت برند شخصی و تاثیر آن بر ارتقاء شغلی کارکنان
  

بازاریابی شخصی بررسی ساخت برند شخصی و تاثیر آن بر ارتقاء شغلی کارکنان

 

نویسندگان:

امیرعباس کاویانی نیا
a.ka1356@yahoo.com
دانشجوی دکتری DBA گرایش استراتژیک دانشگاه صنایع و معادن ایران
مرضیه صخراوی

کارشناسی ارشد MBA  دانشگاه پیام نور تهران

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هر انسانی دارای یک برند شخصی  است که سایر افراد هنگام یادآوری آن فرد در ذهن خود با تصاویر مختلفی از وی مواجه خواهند شد که برایند این تصاویر حس یا حس هایی را به وجود می آورد که تاثیر گرفته از برند شخصی فرد موردنظر است. تمامی انسانهای معروف و مشاهیری که می شناسیم خواسته یا ناخواسته  به وسیله توانایی ها و رفتار خود برند شخصی را شکل داده اند که هرکس با شنیدن نام این افراد به حس و دریافت ذهنی ناشی از ویژگی های این افراد می رسد . در محیط سازمان نیز تک تک افراد دارای برند شخصی هستند که قدرت این برند می تواند باعث پیشرفت و موفقیت در کار و پست سازمانی افراد گردد، در این مقاله سعی می شود چگونگی تاثیر برند شخصی و ساختن این برند بر پیشرفت و موفقیت افراد در شغلی که دارند بررسی شود.


واژگان کلیدی: برند- برند شخصی- ارتقا برند شخصی- ارتقا شغلی

 

 

مقدمه:
برند که نزدیک ترین ترجمه فارسی آن را می توان "ساختن نام نیک " برشمرد، از مباحث و استراتژی های بسیار مهم بنگاه های کسب و کار است که می تواند به بقا و افزایش سهم بازار و همچنین ساختن مشتریان وفادار منجر گردد. برند یک مفهوم ذهنی است که جزء دارایی های نامشهود هر سازمان یا بنگاه کسب و کار می باشد. برند شخصی مفهومی پیچیده تر از برندینگ در سطح شرکت ها و سازمان ها است، و بسیار مرتبط با روحیات و خلقیات، ویژگی های فردی و در نتیجه رفتارهایی که فرد بروز می دهد است و می تواند وجهه  مثبت یا منفی داشته باشد. از آنجا که سازمانهای هزاره سوم سازمانهایی هستند متکی بر انسان، و ارزشهای انسانی؛ آموزش و فرهنگ سازی در سازمانها بسیار اهمیت پیدا کرده است، توجه به رفتارهای سازمانی کارکنان و استفاده بهینه از دانش کارکنان برای پیشبرد اهداف سازمانی از اولویت های مدیران موفق در سازمان ها است. با توجه به این مزیت ها که پدید آورنده یک رابطه برد – برد بین کارکنان و سازمان است، هر یک از افراد می تواند با ساخت یک برند شخصی موفق در شغل خود نیز پیشرفت نمایند.  خواه ناخواه، روابط درون سازمانی در سازمانها تاثیر گذار است و افراد و جایگاه آنها در گروه های درون سازمانی یا خود سازمان بر اساس برند شخصی است که در طول زمان شکل می گیرد . فاکتور های مهمی در ساخت برند شخصی موثر هستند از جمله: میزان توانایی انجام کارها، اخلاق و نوع برخورد با دیگران ، دانش فردی، خوش قولی، میزان همکاری و همیاری، قابلیت کار گروهی، اعتماد پذیری، میزان تحصیلات، قدرت مدیریت، قدرت رهبری، میزان توانایی در برقراری ارتباط، میزان صبر وتحمل، وغیره؛ که در این مقاله سعی میشود چگونگی پیشرفت و موفقیت در شغل به وسیله ساخت برند شخصی مورد بررسی قرار گیرد.

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد