درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:17   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15349صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 دی 1393 - 16:23
معاون وزیر ورزش: روابط عمومی های ورزش باید به سمت کارآمدی حرکت کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت که نگاه این وزارتخانه نگاهی راهبردی به روابط عمومی است وروابط عمومی ها در همه ورزش کشور باید به سمت کارآمدی حرکت کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت که نگاه این وزارتخانه نگاهی راهبردی به روابط عمومی است وروابط عمومی ها در همه ورزش کشور باید به سمت کارآمدی حرکت کنند.

به گزارش شارا، عبدالحمید احمدی که در جلسه تبیین نظام ارزیابی روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی سخن می گفت، افزود: وقتی نگاه محمود گودرزی نگاهی راهبردی است باید از این فرصت حرفه ای به نحو احسن استفاده کرد و روابط عمومی ها در وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها در جایگاه ویژه خود قرار گیرند.

وی با یادآوری اینکه باید وضعیت روابط عمومی ها مورد توجه فدراسیون ها قرار گیرد تا یکی از معیارهای ارزیابی فدراسیون ها محسوب شوند ، گفت: نگاه فنی ، نگاهی جامع برای ارزیابی عملکرد فدراسیون ها نیست و باید فعالیت این مجموعه ها در مقوله های فرهنگی ، آموزشی ، پژوهشی ، امور مالی و عملکردی نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.

احمدی ادامه داد: باید نگاهی دوباره به روابط عمومی ها داشته باشیم و در این بخش نیازی به سیاهی لشکر نیست و افراد باید در این مجموعه دارای تعریف کاربردی و راهبردی باشند.

وی کار روابط عمومی را پیچیده و سخت توصیف کرد و افزود : باید با همفکری و هم افزایی به ترسیم چارچوب های واحد در این حوزه دست یابیم تا هر چه زودتر به تعریف جامعی از روابط عمومی برسیم .

وی در ادامه از مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جونان خواست تا تلاش مضاعفی را در خصوص تخصیص اعتباری حداقلی برای روابط عمومی فدراسیون ها به کار گیرد.

احمدی گفت : ورزش یک موضوع صد در صد ارتباطی است و در عرصه ارتباطات هر قدر فعالیت کنیم باز هم کم است زیرا مخاطبان ما انتظاراتی دارند و باید در این زمینه پاسخگو باشیم .

معاون وزیر ورزش و جوانان نقش روابط عمومی در برآورده کردن خواسته ها و مطالبات مخاطبین ورزش را غیر قابل انکار توصیف کرد و افزود :

آنچه که از روابط عمومی مجموعه ورزش و به خصوص مرکز روابط عمومی وزارت ورزش استنباط می شود این است که در این مجموعه، تفکری مبتنی بر برنامه ریزی حاکم است .

وی ادامه داد: باید یک مدل و شبکه استاندارد را طراحی کنیم تا ظرفیت های بالقوه خود را روی کاغذ آورده و کار خود را بر مبنای آن انجام دهیم .

احمدی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان را به عنوان یک الگوی قابل استناد در امر اطلاع رسانی معرفی کرد و گفت :با وجود کارهای زیادی که انجام شده باز هم با نقطه مطلوب فاصله داریم و امیدوارم هر چه زودتر نظام نامه روابط عمومی توسط این مرکز تهیه و تدوین شود.

به گزارش ایرنا، مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان ،ظرفیت رسانه ای شبکه های اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت : شبکه های اجتماعی و تکنولوژی روز نرم افزارهای موبایلی و اینترنتی همه جزو ظرفیت های رسانه ای هستند که مرکز روابط عمومی و فدراسیونهای ورزشی نباید از این بستر مناسب رسانه ای غافل شود.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد