درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 04:16   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15346صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 دی 1393 - 14:57
روابط عمومی به علم در دنیا تبدیل شده است
حسین عابدین زاده مدیر روابط عمومی گفت: در حال حاضر روابط عمومی به علم در دنیا تبدیل شده است و برای پیشرفت وهمگام شدن با دنیای مبتنی بر دانش ما نیز باید خود را به سلاح علم مجهز کنیم و از روابط عمومی سنتی گذر نماییم.
  

روابط عمومی به علم در دنیا تبدیل شده است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جهت گذر از روابط عمومی سنتی و تبدیل شدن به روابط عمومی مدرن باید صحت و سرعت انتقال اخبار مورد توجه قرار گیرد.
عابدین زاده که در دومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی شهرداری های استان البرز سخن می گفت اشاره کرد: از ابتدای شروع به کار دوره جدید مدیریت روابط عمومی پس از تعیین اهداف مورد نظر به تعریف شعار و تلاش جهت تبدیل آن به واقعیت پرداختیم.

یکی از این شعارها که به شدت پیگیر تحقق آن بودیم جداسازی امورات اضافه تحمیل شده به واحد و در نتیجه نگاه تخصصی به واحد بود که توانستیم آن را محقق کنیم.

به عنوان یک اطلاع یاب و اطلاع رسان یکی از موضوعاتی که به صورت ویژه در دستور کار واحد قرار دادیم خبر سازی؛ تولیدمحتوا و انتشار اخباربوده است. پورتال خبری hashtgerdnc.ir رسانه رسمی شهرداری است که جهت نشر اخبار به کار می رود و از ابتدای سال تاکنون 190 خبر تولید و انتشار یافته است که با همکاری خوب و مستمری که با رسانه ها داشته ایم بیش از 1500 بار در رسانه های مکتوب و 2000 بار در سایت های خبری دیده شده ایم.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهر جدید هشتگرد ادامه داد: انعقاد قرارداد با رادیو دانش جهت اختصاص روزانه دقایقی به شهر جدید جهت انعکاس صدای شهروند و مسئولین، پیگیری ساخت برنامه ای جهت معرفی استعدادهای برتر و چهره های شاخص شهر و استان و حضور هنرمندان و ورزشکاران در آن، و... از جمله مواردی است که خیر و برکت بسیاری را برای شهرداری و شهرمان به ارمغان آورده است.

میزبان دومین دوره نشست شورای هماهنگی روابط عمومی ها گفت: پیشنهاد می کنم در زمینه سیاستگذاری و تدوین راهبردهای ارتباطات میان سازمانی روابط عمومی های استان البرز و همچنین برگزاری نمایشگاه های مشترک میان روابط عمومی ها تبادل اطلاعات صورت گیرد. در ادامه احمد خیری دبیر جلسات ضمن قرائت مجدد دستور جلسه قبلی به موضوعات مشترکی که می تواند روابط عمومی ها را بیشتر به یکدیگر نزدیک کند پرداخت.

خیری ضمن برشمردن استعدادهای بالقوه روابط عمومی ها، مدیران این بخش را به شناخت جایگاه خویش در سازمان ها ترغیب کرد و آمادگی شهرداری کرج را جهت هرگونه همکاری در این زمینه از جمله قرار دادن اخبار روابط عمومی ها در پایگاه خبری مدیریت شهری کرج اعلام کرد.

در انتها علی گرانمایه پور استاد روابط عمومی به ارائه نکات کلیدی جهت مواجهه با چالش های پیش روی مدیران روابط عمومی استان پرداخت.


منبع: فارس
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد