درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:46   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15282صفحه نخست » پنجشنبه، 25 دی 1393 - 03:09
اهدای تبلت به برندگان مسابقه کمپین تبلیغاتی بیمه دانا
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کمپین تبلیغاتی بیش از چند هزار نفر از مخاطبان با ارسال پیامک پاسخ های خود را به روابط عمومی بیمه دانا ارسال کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کمپین تبلیغاتی بیش از چند هزار نفر از مخاطبان با ارسال پیامک پاسخ های خود را به روابط عمومی بیمه دانا ارسال کردند.

شرکت بیمه دانا با اهدای تبلت به برندگان مسابقه کمپین تبلیغاتی این شرکت در آذر ماه جاری ، به وعده خود عمل کرد .

به گزارش شارا  به نقل از روابط عمومی بیمه دانا ، این شرکت در آذر ماه سال جاری به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس خود اقدام به برگزاری کمپین تبلیغاتی در سه فاز متفاوت کرد و در آن از یک مصرع شعر معروف " توانا بود هر که.....بود " استفاده نمود . در فاز اول این طرح یک سری آگهی کدگذاری شده بدون لوگوی بیمه دانا و نام این شرکت اکران شد که کلمه دانا در آن جا افتاده بود .

در قسمت پایین آگهی نیز یک شماره ارسال پیامک به همراه جمله ای قید شده بود که عنوان میکرد کسانی که شعر را کامل کنند و کلمه جا افتاده از مصرع را به شماره مورد نظر ارسال کنند ، جایزه خواهند گرفت .

در فاز دوم ، مصرع شعر با کلمه دانا کامل شد و با باز کردن یک ابرو ، کلمه بیمه "توانا بود هر که بیمه دانا بود " نوشته شد . در فاز سوم هم یک صندلی به تصویر کشیده شد که هدیه ای روی آن قرار داشت و تماشاگر را به سوی ارایه خدمات مطلوب بیمه ای این شرکت هدایت می کرد .

به هر حال بعد از این کمپین تبلیغاتی بیش از چند هزار نفر از مخاطبان با ارسال پیامک پاسخ های خود را به روابط عمومی بیمه دانا ارسال کردند که پس از قرعه کشی ، به 40 نفر از برندگانی که پاسخ صحیح داده بودند ، به رسم یادبود 40 دستگاه تبلت اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد