درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 21:05   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15266صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 24 دی 1393 - 13:18
مدیرانی که دارای روابط عمومی قوی هستند عملکرد مطلوب تری دارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور عالی استاندار فارس گفت:مدیرانی که دارای روابط عمومی قوی هستند تصمیم گیری هایشان بهتر و منطقی تر است و عملکرد مطلوب تری دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور عالی استاندار فارس گفت:مدیرانی که دارای روابط عمومی قوی هستند تصمیم گیری هایشان بهتر و منطقی تر است و عملکرد مطلوب تری دارند.

به گزارش شارا، سید محمود موسوی در جمع اصحاب رسانه و در مراسم افتتاح چهاردهمین دوره از نمایشگاه رسانه، روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی فارس اظهار کرد: در مجموعه استانداری فارس بهترین ارتباط را با مدیران استان داریم و با ایجاد روابط عمومی قوی با آنان در جهت رفع مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مشاور عالی استاندار فارس در حاشیه بازدید از این نمایشگاه از روابط عمومی بعنوان چشم،دل،گوش و زبان گویای سازمان نام برد و ارزش هر سازمان را در گرو عملکرد مطلوب روابط عمومی آن سازمان دانست.

وی با اشاره به جایگاه ویژه این واحد در ادارات از آن بعنوان حافظ ارزش های سازمان ، بازوی اصلی مدیران و منعکس کننده عملکرد دستگاه به مردم نام برد و افزود: مدیرانی که دارای روابط عمومی قوی هستند تصمیم گیری هایشان بهتر و منطقی تر است و عملکرد مطلوب تری دارند.

رئیس حوزه مشاوران استاندار فارس در ادامه به اهمیت حضور رسانه ها و لزوم تعامل آنها با مجموعه های روابط عمومی اشاره کرد و افزود: برپائی این نمایشگاه فرصت مناسبی برای روابط عمومی ها و رسانه هاست تا از نزدیک با توانمندی های بالقوه و بالفعل یکدیگر آشنا شوند و از آن در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید بهره برداری کنند.

وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد تا با برنامه ریزی های دقیق تر و تأکید بر اهمیت و نقش روابط عمومی ها در دولت تدبیر و امید شاهد حضور حداکثری روابط عمومی های دستگاههای اجرائی استان و بخش خصوصی در نمایشگاه های تخصصی مربوطه بود.

به گزارش خبرگزاری پانا، موسوی با بیان اینکه علت عدم حضور برخی از ادارات و دستگاه های اجرائی استان در این نمایشگاه به صورت جدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت گفت: باید دید دلیل عدم حضور این ادارات ناشی از فقدان خدمات مطلوب قابل ارائه از سوی ادارات مربوطه بوده و یا دلیل دیگری باعث عدم شرکت آنان در این نمایشگاه شده است،اما در هر صورت موضوع را از طریق مدیران دستگاهها به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد