درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:06   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15232صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 22 دی 1393 - 14:12
مضرترین گند روابط عمومی در تاریخ/ نادیده گرفتن وحدت پاریس توسط اوباما
به احتمال زیاد هرگز روابط عمومی اوباما در کاخ سفید تا این اندازه اشتباهات مکرر انجام نداده است. این ها نشان از ضعف تیم ارتباطات در تصمیمات و قضاوت های رئیس جمهور دارد. با این حال، آنچه ما می دانیم این است که به نظر می رسد که هیچ پایانی را برای مثال های این قضاوت های ضعیف استراتژی ارتباطات نمی توان متصور شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تصمیم رئیس جمهور اوباما برای عدم حضور در تظاهرات وحدت پاریس در پاسخ به وحشت تروریستی که با حضور 40 تن از رهبران جهان برگزار می شود او را در نقطه مقابل افرادی چون رئیس تشکیلات خودگردان محمود عباس قرار می دهد. این امر ممکن است به عنوان نگران کننده ترین و مضرترین گندی باشد که روابط عمومی در تاریخ مرتکب شده است.4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


به گزارش گروه ترجمه شارا، به احتمال زیاد هرگز روابط عمومی اوباما در کاخ سفید تا این اندازه اشتباهات مکرر انجام نداده است. این ها نشان از ضعف تیم ارتباطات در تصمیمات و قضاوت های رئیس جمهور دارد.
با این حال، آنچه ما می دانیم این است که به نظر می رسد که هیچ پایانی را برای مثال های این قضاوت های ضعیف استراتژی ارتباطات نمی توان متصور شد. چراکه با این عمل نه تنها رئیس جمهوری امریکا در مقابل مردم امریکا قرار می گیرد بلکه خود را در مقابل کل مردم جهان قرار می دهد.


من پیشتر فکر می کردم که وقتی که تصویر رئیس جمهوری منتخب را دقیقا پس از بیانیه غم انگیز در خصوص کشته شدن جیمز فولی توسط ای ای ای ال در حال بازی گلف دیدم، فکر می کردم که ما در بدترین حالت روابط عمومی قرار گرفته ایم. در واقع برای من بسیار دشوار است که بتوانم ذهن کسانی را بخوانم که تعیین کرده اند در روزی که خانواده فولی عزادار هستند، رئیس جمهوری را خوشحال و خندان با دوستان خوب بازنمایی کنند.


تنها چیزی که می تواند دلیلی برای نرفتن رئیس جمهور امریکا به پاریس باشد، مسائل امنیتی است که ممکن است به واسطه این تجمع بوجود آید. با این حال به نظر می رسد که این موضوع نیز بهانه ای ضعیف بیشتر نباشد...


برای رئیس جمهوری اوباما، که همیشه داعیه مخالفت با تروریسم داشته است، بهتر این بود که در این نشست شرکت کند تا نشان دهد که در عمل نیز با مخالفان هم رای است. من به عنوان شخصی که جزو حامیان اوباما بوده ام، متعقدم که این اقدام اوباما نشانی از آسیب به غرور و روح ملت امریکا است و برای همین می گویم که او باید در پاریس می بود و حال که نیست، شرم بر رئیس جمهوری اوباما برای نادیده گرفتن وحدت پاریس در تظاهرات علیه تروریسم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد