مدیرمسؤول ماهنامه صنعت حمل‌ونقل:

کنفرانس«روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی» بار سنگینی بر دوش روابط‌عمومی‌های صنعت خواهد گذشت

 

روابط عمومی، هم‌چون قلب تپنده‌ای می‌ماند که چنانکه ضربان آن منظم نباشد، نشان‌دهنده روح رنجور سازمان مربوطه خواهد بود.

علی ذرقانی، صاحب‌امتیاز و مدیرمسؤول ماهنامه صنعت حمل‌ونقل که به مناسبت برگزاری کنفرانس «روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی» که بیستم شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود، سخن می‌گفت، گفت: متأسفانه نقش روابط‌عمومی‌ها بویژه در سازمان‌های دولتی و غیردولتی در نصب اعلانات یا پارچه نوشته به مناسبت‌های مختلف و نهایتاً انتشار نشریه داخلی و سازمانی خلاصه شده است.در حالی که روابط‌عمومی اصولاً نقش فراتر و پر مسؤولیت‌تر از موارد فوق دارد و می‌تواند بسان قلب که خون را تسویه و به سراسر بدن پمپاژ می‌کند، داده‌های اطلاعاتی سازمانی خود را به درستی در اختیار جامعه قرار دهد و جامعه را از برداشت‌های نادرست نسبت به سازمان خود دور سازد.

ذرقانی اضافه کرد:کنفرانس «روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی» بی‌تردید بار سنگینی بر دوش روابط‌عمومی‌های ذی‌ربط خواهد گذشت، زیرا شناخت دقیق و علمی از بازارهای هدف و نوع ارتباط با این بازارها و تهیه گزارش‌های کارشناسی و ارائه به مدیریت‌ها، می‌تواند چشم‌انداز حرکت و توسعه سازمان مربوطه را به روشنی ترسیم کند. در نهایت امید است این کنفرانس به روابط‌عمومی‌ها بیاموزد به‌جای این که نگهبان سفت و سخت خروج اطلاعات سازمانی خود باشند و خود را تنها گوش به فرمان مدیریت‌ها بدانند، با تعامل بیشتر با رسانه‌ها، تسهیل‌کننده ارتباط رسانه‌ها با مدیریت ارشد سازمان خود باشند که این در نهایت به سود سازمان مربوطه خواهد بود.