درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 21:18   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15197صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 20 دی 1393 - 20:04
پنج گل رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی ها
*امین افقی - اغلب حرفه ای های روابط عمومی می دانند که استفاده از رسانه های اجتماعی، جزء خدماتی هستند که می تواند برای روابط عمومی ها یک پتانسیل تلقی شود. پتانسیلی که قادر است علاوه بر توسعه خدمات روابط عمومی، فعالیت های آن را تسهیل کند، اما به خاطر داشته باشید که برای رسیدن به این آرامش باید پنج اصل اساسی و ابتدایی را در استفاده از رسانه های اجتماعی مد نظر داشته باشید تا به هدف مورد نظرتان برسید:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اغلب حرفه ای های روابط عمومی می دانند که استفاده از رسانه های اجتماعی، جزء خدماتی هستند که می تواند برای روابط عمومی ها یک پتانسیل تلقی شود. پتانسیلی که قادر است علاوه بر توسعه خدمات روابط عمومی، فعالیت های آن را تسهیل کند، اما به خاطر داشته باشید که برای رسیدن به این آرامش باید پنج اصل اساسی و ابتدایی را در استفاده از رسانه های اجتماعی مد نظر داشته باشید تا به هدف مورد نظرتان برسید:

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
1- تاکتیک های خود در رسانه های اجتماعی را با اهداف مشتریان ( کالا و خدمات )هم تراز کنید: بسیاری از کسب و کارها مشتاق هستند که در فعالیت های رسانه های اجتماعی فعال باشند، زیرا آن ها نمی خواهند از رقبای خود عقب بیفتند، بنابراین به گونه ای تاکتیک های خود را انتخاب کنید که ترس از عقب افتادگی مشتریان شما را دچار هراس نکند. رسانه های اجتماعی را پهنه فعالیت مشتریان خود بدانید و به این موضوع دست پیدا کنید که آن ها چه چیزهایی را بر اساس اهداف خود دوست دارند و بر همین اساس پلتفرم ها و تاکتیک های رسانه های اجتماعی خود را مشخص کنید.


2- به مخاطب خود آن چیزی را بدهید که می خواهد: محتوایی را به مخاطب خود ارائه کنید که می تواند او را متقاعد به فعالیت و عمل کند. قبل از اینکه محتوایی را منتشر کنید، از خودتان بپرسید که اگر جای مشتریان خود بودید، چقدر احتمال داشت که این محتوا را بپذیرید، آن را بازنشر کنید، حتما احتیاجی نیست که همیشه هم پاسخ صد در صد آری به این سوال بدهید، زیرا رسانه های اجتماعی الگوی واحدی ندارند که بتواند همه مشتریان شما را راضی, متقاعد و تشویق به فعالیت کند.


3- نگاه انسانی واجتماعی داشته باشید: اگرچه عبارت « رسانه های اجتماعی » را بارها شنیده ایم، اما مطمئنا در بسیاری از مواقع به چگونگی آن فکر نکرده ایم. هنگامی که می خواهید محتوایی را در این رسانه ها منتشر کنید، یا تاکتیک هایی را مشخص کنید به این موضوع فراتر از یک کار نگاه کنید و جنبه های اجتماعی و انسانی آن را نیزدر نظر بگیرید. از طرف دیگر، نباید به نتایج حاصل از انتشار محتوا جزئی بنگرید، سعی کنید به تصویر بزرگی که برای فعالیت خود به عنوان یک روابط عمومی حرفه ای در نظر گرفته اید نگاه کنید و نتایج را بر اساس معیارهای کلی بسنجید.


4- تکامل: اگر مشتریان و مخاطبان شما برای چند سال در رسانه های اجتماعی فعال هستند، فرصت خوبی برای شما خواهد بود. حالا باید سوالی که از خودتان می پرسید این باشد که چه چیزی باعث می شود که حضور و فعالیت آن ها مداوم باشد؟ و چه گزینه هایی کمک خواهد کرد که ماندگاری آن ها دراین سیستم تضمین شود؟
چیزی که باید به آن دقت کنید، رسانه های اجتماعی هر روزه در حال تحول هستند و همینطور بر تعدادشان نیز افزوده می شود. از همکاران، مشتریان و دوستان خود بپرسید که از کدام پلت فرم رسانه های اجتماعی بیشتر استفاده می کنند؟ کدام پلت فرم محبوبیت بیشتری دارد؟


5- گوش دادن: رسانه های اجتماعی بلندگوی شما نیستند، آنها ابزار تعامل اند. در واقع امکان گفت و گو در این پلت فرم ها است که آن ها متمایز و تعاملی کرده است. اگر می بینید که فعالیت در رسانه های اجتماعی شما را درگیر خود نکرده، تعامل ایجاد نکرده، دچار چالش منطقی نشده اید، آن زمان باید شک کنید که امکان گوش دادن را از خودتان گرفته اید و متکلم وحده شده اید و در این صورت، شما نه تنها خود را از دریافت بازخوردها و نقطه نظرات مخاطبان خود محروم کرده اید. بلکه آن ها اعتماد و اعتقاد خودشان را به عنوان یک روابط عمومی حرفه ای از دست خواهند داد.


* مدیر روابط عمومی و امور بین الملل
سازمان منطقه آزاد انزلی
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد