درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 4 آبان 1399 - 13:27   

تشریفات کاربردی- آیین پرچم جمهوری اسلامی ایران -3

  تشریفات کاربردی- آیین پرچم جمهوری اسلامی ایران -3


ادامه ادامه مطلب یک

سلامت روان آنها در موج دوم پاندمی بدتر شده است

  سلامت روان آنها در موج دوم پاندمی بدتر شده است


ادامه ادامه مطلب دو

معرفی کتاب/ مینیمالیسم دیجیتال

  معرفی کتاب/ مینیمالیسم دیجیتال


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۹ پیش‌بینی برای جهان پساکرونا
  نقش اعتماد در بازیابی کووید-19
  نوآوری
  شهادت کارشناس مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
  بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس: بانک رفاه مأمن کارگران است
  معرفی کتاب/ مینیمالیسم دیجیتال
  مینیمالیسم
  احتمال روبه‌رو شدن فیسبوک با اتهام جدید مربوط به انحصارجویی
  ارتقاء تجربه مشتری در شرایط پس از کرونا
  دولت‌ها می‌خواهند در واتس‌اپ و دیگر برنامک‌های پیام‌رسانی نفوذ کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1518صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 9 مهر 1399 - 00:01
نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران
دکتر فریدون وردی نژاد - کمک به رسانه ها برای ملاقات باطرف های درگیر درموضوع، مانند خانواده های قربانیان وشاهدان که این همکاری و گشودگی می تواند درجریان خبری  تاثیر مثبت بگذارد.
  

1 - انتخاب نخستین رسانه برای انتشار خبر و تصمیم گیری بهنگام برای توجیه دیگر رسانه ها.

 

2 - انتشار نخستین خبر در کوتاه ترین زمان ممکن پیرامون بحران.

 

3- معرفی سخنگوی بحران.

 

4- گوش فرادادن به سوالات و ابهامات رسانه ها وپاسخگو بودن به آنها.  

 

5-  پیش بینی و برآورد تسهیلات ونیازهای رسانه ها.  

 

6 - توجه به نیاز ارتباط گران و بسط آن.

 

7-  فراهم آوری امکان بازدیدهای پشت صحنه برای رسانه ها از اقدامات و واکنش های فوق العاده که نسبت به موضوع انجام گرفته است.

 

8- کمک به رسانه ها برای ملاقات با طرف‌های درگیر در موضوع، مانند خانواده های قربانیان و شاهدان که این همکاری و گشودگی می تواند در جریان خبری تاثیر مثبت بگذارد.

 

9- سازماندهی تورهای رسانه یی برای خبرنگاران، پیرامون مسولیت ها و وظایف آنان بگونه ای دوستانه و غیر آمرانه تا نسبت به حساسیت های شرایط  بحران آشنا شده و از نقش خطیر خود کمک به حل بحران آگاه شوند.

 

10- توجه ودقت کافی نسبت به این امر که رسانه ها برای انجام وظیفه  خود نیازمند کمک و مساعدت ونه  کنترل و حذف هستند.

 

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تشریفات کاربردی- آیین پرچم جمهوری اسلامی ایران -3


  نوآوری در آموزش الکترونیکی، شیوه‌های آموزشی که ماندگار خواهد شد


  5 راهکار که از ویدئو پادکست های خود کسب درآمد کنید


  جنبه‌های کلیدی محیط‌های کاری در ۲۰۲۵


  لزوم تجدیدنظر در سیاست رسانه‌ای مدیریت بحران کرونا


  شهادت کارشناس مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز


  ردیابی «قوی سیاه»


  دشواری‌های یک کارآفرین برای بقای برندش در بحران کووید


  روابط عمومی ها به شبهات و برخی غرض ورزی ها در فضای مجازی پاسخ دهند


  نظر یک فیلسوف در باره اخلاق شهروندی برای لحظات بحرانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی