درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:59   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15064صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 11 دی 1393 - 21:15
مهمترین نکات در مدیریت وب سایت های سازمانی
دکتر حسین امامی، مدیر روابط عمومی بانک توسعه صادرات و نایب رییس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران سخنران یکصد و هفتاد و پنجمین نشست علمی- تخصصی انجمن روابط عمومی با موضوع « مدیریت وب سایت های سازمانی » بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر حسین امامی، مدیر روابط عمومی بانک توسعه صادرات و نایب رییس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران سخنران یکصد و هفتاد و پنجمین نشست علمی- تخصصی انجمن روابط عمومی با موضوع « مدیریت وب سایت های سازمانی » بود.

 

دکتر حسین امامی، مدیر روابط عمومی بانک توسعه صادرات و نایب رییس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران سخنران یکصد و هفتاد و پنجمین نشست علمی- تخصصی انجمن روابط عمومی با موضوع « مدیریت وب سایت های سازمانی » بود.

 

به گزارش خبرنگار نیوزبانک، امامی گفت: روابط عمومی هیچوقت به اندازه زمان حال به خاطر ظهور اینترنت قدرت نداشته است، زیرا با ورود اینترنت هر سازمانی خود یک وب سایت دارد که در حکم یک رسانه عمل می کند، و لی این رسانه نباید سعی در رقابت با با خبرگزاری ها داشته باشد زیرا وظیف آن باید ایجاد یک پل ارتباطی با مردم است.

 

وی افزود: مدیر سایت سازمان ها متاسفانه تنها به دنبال به روزرسانی اخبار هستند، در حالی که این کار تنها یکی وجه سایت سازمانی است و اخبار برای مخاطبان که مردم هستند ار درجه اهمیت کمی برخوردار است .

 

مدیر روابط عمومی بانک توسعه صادرات خاطر نشان کرد: درسایت سازمانی علاوه بر ارایه خدمات، اخبار میتوان کار بازاریابی و تبلیغات هم انجام داد. گزارش ها، آمارها، انواع اطلاعات و فرم هایی که قرار است حضوری توسط مراجعین دریافت شود، به صورت آنلاین در آنجا قرار میگیرد. بنابراین کارکرد و هدف اصلی یک سایت سازمانی که توسط روابط عمومی به روز رسانی و مدیریت میشود صرفا یک سایت خبری نیست و بسیار فراتر از آن است.

 

امامی ادامه دارد: پایش افکار عمومی و قدرت اداره آن بسیار مهتر از به روز رسانی اخبار سازمانی است و روابط عمومی ها مسئول اداره فضای دوم و مجازی سازمان ها هستند. با توجه به اینکه فضای اول سازمان فضای فیزیکی است .بنابراین مدیریت فضای دوم که وظیفه ی آن نشان دادن عظمت و بزرگی سازمان در اینترنت به عهده روابط عمومی است .

 

وی دو نکته را در مدیریت وب سایت سازمان حایز اهمیت دانست و گفت: وب سایت باید زمینه مراجعه حضوری مشتریان به سازمان را کم کند و با گردآوری نظرات مخاطبان و بررسی اطلاعات، صدای مشتریان خود را بشنود و نیاز آنها را براورده کند در غیر این صورت در نیل به اهداف خود ناکام مانده است.

 

نایب رییس انجمن متخصصان روابط عمومی چهار محور اصلی را برای مدیریت وب سایت ها مهم دانست و گفت: محور های ساختاری سایت، طراحی سایت ، محتوی وب سایت و امکانات تعاملی وب سایت این چهار محور هستند.

 

وی گفت: بحث ساختاری به نحوه چیدمان منو ها توجه دارد و عمق وب گاه سازمانی حداکثر باید 3 باشد یعنی مخاطبان با سه لینک به صفحه مورد نظر برسند.

 

امامی گفت: برای ترسیم ساختار سایت مهندسی مجدد سایت سازمانی باید مورد توجه قرار می گیرد و کار اول از همه با یک پرسشنامه وب سایت شروع می شود و بعد از آن با بررسی تطبیقی، رقبای خود را شناسایی می کنیم.

 

وی تشریح کرد:در مرحله بعد نیاز سنجی از مخاطب قرار دارد و بعد از طی این مراحل و جمع بندی ما ازنیاز مخاطبان و الزامات آن، با توجه به تمامی این نکات نقشه سایت نوشته می شود.

 

امامی خاطر نشان کرد: مخاطب به دنبال اطلاعات است و وب سایت سازمانی باید مانند دفترچه تلفن سهل الوصول باشد زیرا مخاطب زمان زیادی ندارد .

 

وی در مورد طراحی وب سایت های سازمانی نیز گفت: صفحه اول وب سایت به مثابه ویترین آن است و باید زیبا، جذاب و ساده باشد و مخاطب را برای رسیدن به اطلاعات مورد نظر سردر گم نکند. استفاده از بنر در صفحه اول به جذابیت وب سایت بسیار کمک می کند. همچنین استفاده از اصول طراحی وب 3 در آن حتما بایدمورد توجه قرار گیرد.

 

نایب رییس انجمن متخصصان روابط عمومیدر مورد محتوای وب سایت سازمانی نیز گفت: توجه به این نکته که چه قدر محتوای وب سایت به روز است و در اخبار موجود در آنف اصول خبر نویسی رعایت شده است در این بخش بسیار مهم است .

 

وی به تنظیم خبر بر اساس سبک T در وب سایتسازمانی اشاره کرد و گفت: تحقیقات نشان داده که مخاطب در خوانده اخبار به سه پاراگراف اول تنها توجه می کند (رو تیتر- تیتر و لید خبر و در صورت نداشتن رو تیتر پاراگراف اول خبر) پس بهتر است اخبار کوتاه باشند و یا مهمترین بخش های آن در این قسمت ها ها گنجانده شود.

 

امامی در اخر به امکانات تعاملی سایت ها سازمانی اشاره کرد و به بررسی و مقایسه طراحی سایت های مختلف سازمان ها پرداخت .

 

به گزارش شارا، یکصد و هفتاد و پنجمین نشست علمی- تخصصی انجمن روابط عمومی در روز چهارشنبه دهم دیماه 93 ساعت 4:30 با حضور مدیران و فعالان حوزه روابط عمومی کشور در سالن همایش های پژوهشگاه فرهنگ، هنر و معماری برگزار شد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد