درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 22:32   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15028صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 9 دی 1393 - 18:41
هفت راه میزبانی که می تواند بهره وری سایت شما را افزایش دهد
شما هیجان زده شده اید. سایت شما مورد توجه قرار گرفته است و ترافیک آن روان است. نرخ تبدیل آن طور که شما می خواهید نیست، اما با استراتژی بازاریابی عالی در مکان، اعتماد شما به زودی جای خودش را خواهد گرفت.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جوی مالی- شما هیجان زده شده اید. سایت شما مورد توجه قرار گرفته است و ترافیک آن روان است. نرخ تبدیل آن طور که شما می خواهید نیست، اما با استراتژی بازاریابی عالی در مکان، اعتماد شما به زودی جای خودش را خواهد گرفت.


با این حال، آیا هرگز از طریقی که ممکن است سایت شما بوده باشد ترافیک بیشتری را به سمت خودتان هدایت کرده اید؟ تبدیل سایت و بهره وری به سختی بر تعدادی از عوامل تکیه می کند، نه فقط استراتژی های بازاریابی. یکی از این عوامل وب هاستینگ است.


وب هاست ها می توانند نرخ تبدیل شما را بسازند و آن را بشکنند و این کار را با انواع خدمات هاستینگ انجام می دهند. هر چیزی که آنها انجام می دهند در پس زمینه و بدون دقت کامل و موشکافانه آمار سایت شما مخفی می ماند، شما ممکن نیست کشف کنید که مسائل پشت پرده تبدیل چیست.


به جز هاستینگ ساده سایت شما، وب هاست ها باید به بهبود بهره وری و تبدیل کمک کنند. در اینجا به نحوه این کار اشاره می کنیم!


• سرعت- از سه ثانیه به بالا!
استراتژی بازاریابی می تواند مخاطبان شما را بسازد. مردمی شروع به سقوط در خط می کنند، منتظر هستند که ببینند چه چیزی می خواهید ارائه کنید، و ممکن است حتی محصول شما را بخرند. در فروشگاه های آجر و ملات، اگر شما ترافیک محصول داشته باشید اما یک ورودی کوچک و تنها یک حسابدار، مردم مایل هستند که ساعت ها برای خریدن محصول شما در خطی انتظار بکشند. فقط تصور کنی خطوط بیرون از فروشگاه های اپل را وقتی که آنها یک آی پاد یا آی فن جدید برای فروش عرضه می کنند.


متاسفانه، این برای وب مشابه آنجا نیست. اگر شخصی به سایت شما آمد و بخواهد بیشتر از سه ثانیه برای محصول شما صبر کند، شخص به راحتی کلید بک را می زند و از سایت شما خارج می شود و به سایت دیگری در نتایج موتورهای جستجو مراجعه می کند.


وب هاستینگ تا حدی بخش پاسخگو برای سرعت است. طراحی سایت بخش دیگر است، اما شما کاملا برای آنها پاسخگو باید باشید. یک وب هاست خوب باید قابلیت نظارت بر صفحه هایی که لود می شوند و سرعت سایت هایی که میزبانی می شوند را داشته باشد. اگر این کمتر از سرعت استانداردها است، که سه ثانیه می باشد، آنگاه شما با یک مشکل روبرو می شوید.


یکی از راه هایی که می توانید سرعت سایت خودتان را ارتقاء دهید، از طریق برنامه هاستینگ یا پلن آن است. برای مثال، سرورهای مجازی خصوصی این توانایی را دارند که سرعت بارگزاری صفحات را بهبود بخشند.


• وب هاست ها وبسایت شما را امن نگه می دارند.
امنیت عامل دیگری است که می تواند به طور عالی عملکرد سایت شما را افزایش یا کاهش بدهد. بسیاری از وب هاست های خوب امروز از سیستم عامل لینوکس استفاده می کنند و به همراه آن برنامه های هاستینگ سرورهای مجازی ساده از این جهت که هاستینگ های وی پی است لینکوس امنیت و عملکرد بالایی را تولید می کنند.


در مقایسه با سایر سیستم عامل ها، لینوکس بهترین شهرت را در زمانی که به امنیت می رسیم داراست. با ترکیب خوبی از پروتکل های امنیتی وی پی اس، یک برنامه هاستینگ لینوکس به خوبی می تواند ویژگی های امیتی خوبی را برای سایت شما داشته باشد.


• وب هاست مقیاس پذیری بیشتری را ایجاد می کند.
اگر شما فقط یک گوی شیشه ای برای مشاهده اینکه وب سایت شما چگونه در آینده انجام می شود داشته باشید، شما قادر خواهید بود که برنامه دقیق هاستینگ را در همان آغاز تعیین کنید. از آنجا که شما این کار را نمی کنید، شما نیاز دارید که بر گزینه های مقیاس پذیر وب هاست خود به سمت داشتن برنامه درستی در هر مرحله از راه درست تکیه کنید.
برنامه خوب هاستینگ، همانند سرورهای خصوصی مجازی، به شما اجازه می دهد که از منابعی که نیاز دارید استفاده کنید. شما می توانید از منابع بیشتر و کمتری بدون نگرانی درباره اثراتی که بر بیلان ماهانه تان ممکن است داشته باشند این کار را انجام دهید.


• وب هاست های عالی از سرورهای عالی استفاده می کنند.
عملکرد سایت شما بر عملکرد سرورهای فیزیکی که روی آن قرار گرفته است تکیه می کند، به ویژه وقتی که شما هنوز بر یک هاستینگ به اشتراک گذاشته شده هستید. وب هاست ها در تلاش برای ارزش برای پول اطمینان می دهند که آنها کیفیت های خوبی از سرورها را برای تهیه انواع مختلف سرویس های هاست ارائه می دهند. برخی حتی استفاده برتر از تجهیزات خط را فقط برای اطمینان از اینکه مشتریانشان به طور کامل از خدماتشان راضی هستند، را گسترش می دهند.


• وب هاست های خوب ثبات دارند.
هیچ چیزی بدتر از این نیست که در نهایت وارد یک حرکت ناگهانی و آنی کشف شویم که هاست شما مسائلی در تجهیزات و یا امنیت دارد. تبدیل سایت به شدت بر شهرت سایت تکیه دارد. اگر سایت شما به طور متداول تجربه داون تایم را داشته باشد، آنگاه مشتریان بالقوه شما، این را به عنوان یک خطر تلقی می کنند.


• وب هاست ها راهکارهای تجارت الکترونیک عالی ارائه می کنند.
اگر نرخ تبدیل سایت شما بر تبدیل ترافیک بیشتر به مشتری تکیه دارد، آنگاه نیاز شما برای راهکارهای تجارت الکترونیک عالی می باشد. هر تراکنشی باید بی عیب و نقص انجام شود. مشتریان باید قادر باشد که از طریق همه گام ها به آسانی حرکت کنند، در حالیکه با همه اطلاعاتی که نیاز دارند مراحل خود را طی می کنند.


بسیاری از سایت ها برای تبدیل اشتباه می کنند زیرا به سختی از راهکارهای تجارت الکترونیک برای طراحی استفاده کرده اند. حتی اگر شما یک برنامه هاستینگ سرور مجازی خصوصی استفاده می کنید که سرعت بارگزاری عالی را ارائه می کند، اگر راهکارهای تجارت الکترونیک خطایی در تحت تاثیر قرار دادن مشتریان داشته باشد، آنگاه تبدیل سایت به طور قطع بر آن اثر خواهد داشت. بنابراین، عاقلانه تهیه کننده هاستینگ تجارت الکترونیک خود را انتخاب کنید.


• محدودیت های وب هاست ها در خصوص تعداد سایت های روی سرور
سرعت وبسایت ها بستگی به سنگینی عملکرد سروها دارد. اگر سایت شما بر سرورهایی که میزانی سایت های زیادی را پذیرفته اند قرار داشته باشد، آنگاه طبیعی است که صفحات شما با سرعتی بارگزاری می شوند که تحت تاثیر از بارگزاری سایت های دیگر می باشد و این ممکن است در بسیاری از موارد تاثیرات منفی از آنها بگیرد. بدون توجه از انوع مختلف خدمات میزبانی وب به جز برای سرور اختصاصی این نکته را در نظر بگیرد.


وب هاست های خوب اطمینان می دهند که تعداد سایت هایی که بر روی سرور میزبانی می کنند محدود هستند و این تعداد با توجه به کیفیت هایی که سرور می تواند ارائه دهند همیشه نسبت متناسبی را در بر می گیرد. بنابراین نگرانی برای بارگزاری درست صفحات وجود ندارد و سرعت باگزاری سایت شما به دلیل بارگزاری سایت های زیاد دیگر به خطر نمی افتد.


• حکم نهایی
وب هاست ها یکی از اجزای ضروری سایت شما هستند که اگر شما واقعا به دنبال جذب ترافیک هستید باید به آنها توجه کنید، افزایش تبدیل و بهبود بهره وری حضور آنلاین شما ارتباط مستقیم با وب هاستی دارد که از آن استفاده می کنید.


بدون انتخاب یک خدمت هاستینگ وی پی اس لینوکس از بدترین ارائه دهنده خدمات میزانی وبسایت شما که خدمات بدون وقفه 24 در 7 را ارائه می دهند، شما قادر نخواهید بود که حضور آنلاین خود را در وب تضمین کنید.


مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد