درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 05:25   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15008صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 9 دی 1393 - 12:00
شخصی سازی در 2015 متمرکز بر وب خواهد بود
آن ماری ون دن هورک - شخصی سازی برترین روند برای سال 2015 است. این موضوع عبارتند از ارائه تجربه ای شخصی برای هر شخص در فضای وب می باشد و همچنان که الگوریتم های رسانه اجتماعی پیچیده تر می شوند، آنها می توانند محتوای مورد علاقه شما را بیشتر پیش بینی کنند و آنها را به شما بدهند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آن ماری ون دن هورک- شخصی سازی برترین روند برای سال 2015 است. این موضوع عبارتند از ارائه تجربه ای شخصی برای هر شخص در فضای وب می باشد و همچنان که الگوریتم های رسانه اجتماعی پیچیده تر می شوند، آنها می توانند محتوای مورد علاقه شما را بیشتر پیش بینی کنند و آنها را به شما بدهند.


در فیسبوک، خبرخوان برای شما سفارشی شده است و آنچه شما می بینید مشابه چیزی که دیگران می بینند نیست. آنچه شما در فیسبوک می بینید بر اساس دوستان و لایک هایی است که می زنید. اگر شما در گوگل وارد شده اید، وقتی جستجو می کنید، نتایج جستجوی شما ممکن است تفاوت هایی با نتایج جستجوی دیگران داشته باشد.


وقتی به رددیت وارد می شوید، شما محتوایی را در بالای صفحه می بینید، که از ساب رددیتهایی است که شما برای آنها مشترک شده اید. برنامه هایی هستند که به شما کمک می کنند که اطلاعاتی نظیر فلیپبرد و تراو خودتان را دقیق تر کنید. آنها می آموزند که شما چه چیزی دوست دارید و شروع به ارائه آن چیزها به شما می کنند.


به گفته امی ورنون، استراتژیست دیجیتال، روز به روز بر اهمیت و محبوبیت این اپلیکیشن ها افزوده می شود. مارک گیرولیمیتی، بنیان گذار استدیو رد ریدر، شاهد خستگی کاربران نه تنها در بازی ها، بلکه همچنین در رسانه های اجتماعی به طور عمومی است. او دریافته است که مردم ولع بیشتری برای یافتن محتوای سطح بالاتر هستند.


در مورد بازی ها، بازی های غیر فکری از رده خارج هستند و بازی هایی مانند ماینکرفت مورد نظر می باشند. بسیاری از کنسول های موفق بازی ها، نظیر دستینی، پیچیدگی های جذاب بصری به خود گرفته اند، تصویر سازی مجدد شده اند و تجربه های پیچیده ای را ارائه می دهند.


جنیفر استاوس ویندروم، بنیانگذار سماک! جوراب میمون در مقابل سرطان، گیرولیمیتی را درباره مسائلش با خستگی کاربران تایید می کند. یافته های وی نشان می دهند که خستگی کاربران از رشد بمباران اطلاعات در اینترنت و بستر های اجتماعی رو به افزایش است. کاربران جویای چیزهای کوتاه تر هستند. کلیدیترین مشکل برای مدیریت این اطلاعات، اضافه بار اطلاعاتی است.


مردم اطلاعات را زمانی می خواهند که آنها به آن نیاز دارند و آنها می خواهند که بتوانند در زمان دیگری که به آن اطلاعات نیاز دارند بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. در حالیکه پینترست، خودش یک انجمن ایده می باشد، از فروشگاه محتوا برای آینده استفاده کرده است.


اینیستاگرام برای علامت دار کردن محتوا به گونه ای که بتوان بعدا از آن استفاده کرد، سازمان یافته است. دنی براون، کمک نویسنده بازاریابی توسعه، معتقد است در امتداد خط شخصی سازی و کوتاه کردن، جوامع شخصی، جوامع خرد در چارچوب جوامع، وبلاگ نویسان و وب سایت ها عضویت شخصی را ارائه می دهند که آنها را دور از فیسبوک نگه دارند. مگی لیفر مکگری، استراتژیست دیجیتال، معتقد است که ما به روابط شخص و روابط عمومی از طریق اضافه بار اطلاعاتی در اینترنت و رسانه اجتماعی باز می گردیم.


کاربران زمان بیشتر و بیشتری را در تلاش برای نگهداری بیشتر و بیشتر از بسترهای شبکه اجتماعی اختصاص می دهند. با توجه به این مساله، نتیجه کم ارزش و پر استرس است. فومو یا «ترس از از دست دادن» مردم را در برگرفته است و سبب می شود که آنها بسترهایی که چنین شائبه ای در موردشان وجود داشته باشد را خاموش کنند. ما به جوامع روابط عمومی حرکت می کنیم، جاییکه کاربران حول یک عنوان یا علاقه مشترک گردهم می آیند.


تمرکز توسط سازمان ها از پروفایل ها بر مردمی خواهند بود که در حال گفتگو هستند. برندها تعامل را با استفاده از شخصی سازی و گردآوری اطلاعات و پاسخ ها برای مشتریانی که به آن نیاز دارند انجام می دهند. آنها در واقع در رسانه اجتماعی پاسخ می دهند و پاسخ ها را شخصی سازی می کنند.


شخصی سازی توسط بسترها و ترتیبی از کاربران انجام می شوند که بریده شده اند و محتواهای کوتاه اجازه می دهند که منفعت بیشتری برای کاربران در سال 2015 و بعد از ان وجود بیاید.


آن ماری ون دن هورک یکی از برندگان جامزه معتبر حرفه ای روابط عمومی است. او با افتخار لکسینگتون خانه نامیده می شود اما اکنون در کارولینای شمالی زندگی می کند.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد