درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 15:02   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15002صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 8 دی 1393 - 19:41
تاکید مدیرعامل شرکت برق استان بوشهر بر تکریم ارباب رجوع
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در جلسه طرح تکریم ارباب رجوع مدیرعامل شرکت به خدمات رسانی مطلوب به مردم را تاکید کرد .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در جلسه طرح تکریم ارباب رجوع مدیرعامل شرکت به خدمات رسانی مطلوب به مردم را تاکید کرد .


به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر در جلسه طرح تکریم ارباب رجوع مهندس پاراد مدیرعامل به حقوق مراجعه کنندگان در شرکت توزیع برق تاکید کرد و گفت: این شرکت جزء شرکتهای خدمت رسان به مردم می باشد و از حساسیت ویژه ای نسبت به سایر سازمان ها برخوردار است.


 وی گفت: ما باید طرح تکریم را در سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده بدین معنا که نحوه برخورد و وضعیت ظاهری کارکنان سرمشق و مناسب باشد .


وی با بیان اینکه در بخش های مختلف از جمله سخت افزاری و پیاده سازی نرم افزارهای مختلف مرتبط با خدمت دهی به متقاضیان و مشترکین و همچنین استقرار نیروی انسانی کارآمد اقدامات مناسبی انجام پذیرفته است گفت خدمت رسانی به مردم در این شرکت مستمر و بدون وقفه و به طور شبانه روزی در جریان است و باید با کوشش و تلاش و جدیت هرچه تمام سعی خود را صرف این امر مهم نماییم.


پاراد گفت: اقداماتی در زمینه خدمت رسانی در واحدهای خدمات مشترکین، بهره برداری، اتفاقات و فوریتهای برق، دفاتر پیشخوان دولت و سایر واحدها باید بیشتر و مطلوبتر از گذشته انجام پذیرد. وی ارائه برخی خدمات غیرحضوری که از طریق اینترنت انجام می شود و از مصادیق تکریم ارباب رجوع است را نام برد.


وی همچنین به ارائه دفاتر پیشخوان دولت که شرکت توزیع برق استان بوشهر یکی از اولین شرکتهایی است که در این راستا جهت آسایش و رفاه شهروندان شریف انجام داده است اشاره کرد و گفت: این شرکت در حال حاضر دارای 27 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان است که به ارائه خدمات بطور شفاف و با کیفیت مطلوب به شهروندان در حال انجام است.


 وی هدف شرکت توزیع برق را ایجاد زمینه های لازم جهت ارتقای سطح رضایتمندی مشترکان به عنوان یکی از شاخص های مهم سرآمدی دانست و ادامه داد اقدامات موثری در این راستا انجام گرفته که از آن جمله به برگزاری جلسات کمیته طرح تکریم ارباب رجوع با حضور معاونین و مدیران شرکت و ایجاد هماهنگی لازم برای ملاقات مردمی با مدیرعامل، استقرار صندوق ارتباط با مدیرعامل در سطح شرکت، میز خدمت، مانیتور درخواستهای مردمی از جراید و سایتهای خبری و صدا و سیما و انعکاس به واحدهای زیربط و دریافت پاسخ در زمینه های مختلف و حل مسائل مختلف که مردم عزیز خواستار هستند نام برد.


پاراد همچنین بیان داشت: سامانه 121 متمرکز شده که امکان ارتباط مشترکین از هر نقطه استان فراهم شده و هدف رسیدگی و نظارت بیشتر و مناسبتر به درخواستهای شهروندان محترم می باشد.


مدیرعامل در پایان گفت: امر خدمت رسانی به مردم بعنوان یکی از آموزه های دینی و انسانی است و به تلاش و مساعی کلیه همکاران در این ماموریت مهم را تاکید کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد