شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی و بینالملل شهرداری تبریز، بر لزوم تاثیرگذاری ادارات روابط عمومی بر موضوع تکریم ارباب رجوع در شهرداریهای مناطق تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز ؛ میراعتماد عمادی در جمع مدیران روابطعمومی شهرداریهای مناطق 10 گانه شهر تبریز با بیان این مطلب گفت: روابطعمومیهای مناطق باید با تقویت واحد ارتباطات مردمی، پیگیری مسایل و مشکلات شهروندان را در اولویت کاری خود قرار دهند.
وی افزود: روابطعمومیهای شهرداریهای مناطق به عنوان پل ارتباطی شهروندان با شهرداری، باید با تقویت بستر تکریم ارباب رجوع انسجام ساختاری مجموعه خود، پیشتاز تحقق این اصل ارزشی و اعتقادی باشند.
مدیرکل روابطعمومی و بینالملل شهرداری تبریز در ادامه از سامان دهی تبلیغات محیطی در برنامه سال آتی شهرداری تبریز خبر داد و گفت: با بررسیها و مطالعات صورتگرفته، ساماندهی تبلیغات محیطی با هدف حذف تدریجی «بَنـِر و داربست» از سطح شهر، در برنامه سال آتی شهرداری تبریز به صورت متمرکز اجرا خواهد شد.
مدیرکل روابطعمومی و بینالملل شهرداری تبریز، با بیان این که مجموعه اقدامات روابطعمومیهای مناطق باید با هماهنگی و نظم پیش رود، تصریح کرد: بدون در نظر گرفتن مولفه نظم، اجرا و نصب بهترین و زیباترین اقلام تبلیغاتی و اطلاعرسانی نیز میتواند موجب ایجاد مناظر نازیبا و ناهمگون در سطح شهر شود.
عمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حجم چشمگیر پروزههای عمرانی شهرداری تبریز اظهار داشت: تکاپوی عمرانی شهرداری تبریز، ایجاب می کند که روابطعمومیهای شهرداریهای مناطق به دور از اقدامات روزمره و سطحی، تلاش خود را معطوف تشریح نحوه پیشرفت و اهداف کارگاههای عمرانی شهر کنند.
وی با بیان این که پروژههای عمرانی، متعلق به شهروندان است، متذکر شد: در مقابل شهروندان پاسخگو هستیم و باید درآمدی را که از منابع شهروندی اخد میکنیم، در راستای خواست و نیاز اساسی شهروندان هزنیه کنیم.
عمادی ادامه داد: اقدامات تبلیغاتی هر یک از شهرداریهای مناطق، باید با اجتناب از هر گونه اسراف بوده و به طرف ارتقای کیفی و محتوایی پیش رود.
میراعتماد عمادی «اطلاعیابی» توام با «اطلاعرسانی» را ویژگی مهم یک روابطعمومی موفق خواند و افزود: لازمه تحقق این امر در مجموعه شهرداری تبریز، ارتباط مستمر روابطعمومیهای شهرداریهای مناطق با جامعه خبری و اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی است.
مدیرکل روابطعمومی و بینالملل شهرداری تبریز تاکید کرد: این ارتباط باید با برخورداری از وسعت و مداومت لازم و همچنین با پرهیز از شخصیتمحوری، بازتابدهنده چالشهای شهر و مشکلات شهروندان باشد.
|