درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:34   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14969صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 7 دی 1393 - 23:45
لزوم تاثیرگذاری ادارات روابط‌ عمومی بر موضوع تکریم ارباب رجوع
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط‌ عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، بر لزوم تاثیرگذاری ادارات روابط‌ عمومی بر موضوع تکریم ارباب رجوع در شهرداری‌های مناطق تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط‌ عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، بر لزوم تاثیرگذاری ادارات روابط‌ عمومی بر موضوع تکریم ارباب رجوع در شهرداری‌های مناطق تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار ما در تبریز ؛ میراعتماد عمادی در جمع مدیران روابط‌عمومی شهرداری‌های مناطق 10 گانه شهر تبریز با بیان این مطلب گفت: روابط‌عمومی‌های مناطق باید با تقویت واحد ارتباطات مردمی، پیگیری مسایل و مشکلات شهروندان را در اولویت کاری خود قرار دهند.


وی افزود: روابط‌عمومی‌های شهرداری‌های مناطق به عنوان پل ارتباطی شهروندان با شهرداری، باید با تقویت بستر تکریم ارباب رجوع انسجام ساختاری مجموعه خود، پیشتاز تحقق این اصل ارزشی و اعتقادی باشند.


مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز در ادامه از سامان دهی تبلیغات محیطی در برنامه سال آتی شهرداری تبریز خبر داد و گفت: با بررسی‌ها و مطالعات صورت‌گرفته، سامان‌دهی تبلیغات محیطی با هدف حذف تدریجی «بَنـِر و داربست» از سطح شهر، در برنامه سال آتی شهرداری تبریز به صورت متمرکز اجرا خواهد شد.


مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، با بیان این که مجموعه اقدامات روابط‌عمومی‌های مناطق باید با هماهنگی و نظم پیش رود، تصریح کرد: بدون در نظر گرفتن مولفه نظم، اجرا و نصب بهترین و زیباترین اقلام تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی نیز می‌تواند موجب ایجاد مناظر نازیبا و ناهمگون در سطح شهر شود.


عمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حجم چشمگیر پروزه‌های عمرانی شهرداری تبریز اظهار داشت: تکاپوی عمرانی شهرداری تبریز، ایجاب می کند که روابط‌عمومی‌های شهرداری‌های مناطق به دور از اقدامات روزمره و سطحی، تلاش خود را معطوف تشریح نحوه پیشرفت و اهداف کارگاه‌های عمرانی شهر کنند.


وی با بیان این که پروژه‌های عمرانی، متعلق به شهروندان است، متذکر شد: در مقابل شهروندان پاسخگو هستیم و باید درآمدی را که از منابع شهروندی اخد می‌کنیم، در راستای خواست و نیاز اساسی شهروندان هزنیه کنیم.


عمادی ادامه داد: اقدامات تبلیغاتی هر یک از شهرداری‌های مناطق، باید با اجتناب از هر گونه اسراف بوده و به طرف ارتقای کیفی و محتوایی پیش رود.


میراعتماد عمادی «اطلاع‌یابی» توام با «اطلاع‌رسانی» را ویژگی مهم یک روابط‌عمومی موفق خواند و افزود: لازمه تحقق این امر در مجموعه شهرداری تبریز، ارتباط مستمر روابط‌‌عمومی‌های شهرداری‌های مناطق با جامعه خبری و اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی است.


مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز تاکید کرد: این ارتباط باید با برخورداری از وسعت و مداومت لازم و همچنین با پرهیز از شخصیت‌محوری، بازتاب‌دهنده چالش‌های شهر و مشکلات شهروندان باشد.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد