درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 2 بهمن 1397 - 03:18   

حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی

  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب یک

در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین

  در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید

  شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آکسفام: در سال ۲۰۱۸ ابرثروتمندان جهان ثروتمندتر و فقرا فقیرتر شدند
  پیام رسان واتس اپ، ارسال فله ای پیام را محدود کرد
  رونمایی از اولین کامپیوتر کوانتومی تجاری آی بی ام
  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی
  آی‌بی‌ام
  شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان های تهران فعال تر خواهد شد
  اعضای هیات رئیسه شورای روابط عمومی شهرستان ری انتخاب شدند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان: روابط عمومی مرجع ارتباط مردم و دستگاه های اجرایی است
  قدردانی مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی از مدیر حراست بیمه دانا
  در بخش پوستری همایش؛ مقاله بیمه دانا، برگزیده همایش مدیریت ریسک و بیمه شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14925صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 4 دی 1393 - 18:19
ابراهیم، دربان مهربانی و اخلاق
سعیدمعادی - خیرخواه بود و خیراندیش و بر مبنای شخصیت انسانی و بزرگوارانه اش، نقد منصفانه و خیرخواهانه را در جهت اصلاح و بهبود و توسعه و پیشرفت امور ارائه می کرد و صادقانه هم کمر همت می بست تا در جهت رفع نوافص و بهسازی کارها اثر مثبت و مناسب از خود بجا بگذارد و در این میان اهل کم کاری و کم فروشی نبود و حمایت هم جانبه و مستمرش در توسعه و تعالی روابط عمومی یکی از ویژه های اخلاقی این عزیز بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به یاد دوست عزیز و مهربان، مرحوم ابراهیم دربانیان که دریایی از مهر و محبت بود و دشتی از لطف و صفا و در عالم رفاقت و دوستی خلوت و جلوتش یکسان بود، بی آلایش و یکرنگ

من آن دم که گردم زمستی هلاک

به آیین مســتان بریدم به خـــــاک


به آب خـــرابـــات غســـلم دهیـــد

پــس آنـــگاه بر دوش مستم نـهید


به تابــوتی از چـــوب تاکـــم کــنـید

به راه خـــرابـــات خـــاکــم کـــنـید


مریزید بر گـور من جـــــز شــــراب

میــاریـــد در مـــاتمم جـــز ربــــاب


مــــبادا عــزیزان کــه در مـرگ من

بنالـنـد به جز مطـــرب و چـــنگ زن


تو خود حافظا سر زمستی متاب

که ســلطان نــخواهد خراج از خراب


نوشتن در سوگ دوستی مهربان و با صفا که در تمام این ایام جز اخلاق، صداقت، بزرگواری، معرفت و یکدلی و صمیمیت چیزی دیگر از او ندیدم کار بسیار دشوار و عملی به شدت رنج آور است. دوست پاک و بی آلایشی که همواره تبسم، بهترین زینت بخش چهره زیبا و دلنشینش بود و در ارتباط و دوستی با دیگران، گرم و مهربانانه، بهترین و خالص ترین واژ گان را پیشکش می کرد.

 

به واقع یک روابط عمومی تمام عیار در پهندشت روابط اخلاقی، انسانی و اجتماعی بود. متعهد بود و پر تلاش، مخلص یود و صادق، اهل کار بود و اهل دل،غمخوار بود و همدل، دردمند بود و مردمدار، نجیب بود و با وقار، وفادار بود و پای کار، یار شاطر بود و نه بار خاطر، صاف بود و زلال، مرد بود و اهل مردانگی، عاشق بود و اهل عشق. به راستی که به درستی به مفهوم عشق دست یافته بود و در دل و جانش آن را جا کرده بود، چون باید عاشق باشی و به عشق دست یافته باشی و در کوره عشق گداخته شده باشی تا بتوانی بی منت و بی غَل�'ُ و غَشق در عرصه روابط عمومی با دل و جان و با تمام وجود به مردم خدمت کنی و شیفته خدمت به مردم باشی.


ابراهیم عزیز به درستی و با چشم بینا و گوش شنوا و دلی بزرگ و مهربان روابط عمومی را برای عاشق پیشگی و عشق ورزی به مردم برگزید و روابط عمومی را با دست پر مهر و محبتش تبدیل به خانه ای از جنس ارتباط عاقلانه وآگاهانه برای خدمت صادقانه در وادی آگاهی بخشی برای دانا ساختن و توانا ساختن مردم نمود.

 

مرد خستگی ناپذبر عرصه روابط عمومی به راستی وکیل مدافع مردم بود و احقاق حق و حرکت در مسیر عدالت خواهی و عدالت ورزی را نصب العین روزگار خدمتگزاری به مردم قرار داد. روح جمع خواهی و جمع طلبی، مساعدت و همکاری، تعاون و همدلی برای پیشبرد و پیشرفت عرصه علمی و عملی روابط عمومی و ارتقاء جایگاه این نهاد مدنی قابل ستایش و در خور توصیف بود.


هیچ گاه اهل نزاع و مجادله و بیهوده گوئی و بیهوده ورزی نبود و به راستی به مثابه یک روابط عمومی اهل اخلاق و رفتار حرفه ای به دنبال ارتباط و اتحاد و اتصال و انسجام همه کسانی بود که خدمت در روابط عمومی را پیشه خود ساخته بودند. دائم به تشویق و ترغیب همگان بر دوستی و مودت و همکاری و همراهی جدی وخالصانه بود. اهل اعتراض و غرض ورزی و انتقاد جاهلانه ای که تصور تخریب و توهین از آن استنباط می شد، نبود، خیرخواه بود و خیراندیش و بر مبنای شخصیت انسانی و بزرگوارانه اش، نقد منصفانه و خیرخواهانه را در جهت اصلاح و بهبود و توسعه و پیشرفت امور ارائه می کرد و صادقانه هم کمر همت می بست تا در جهت رفع نوافص و بهسازی کارها اثر مثبت و مناسب از خود بجا بگذارد و در این میان اهل کم کاری و کم فروشی نبود و حمایت هم جانبه و مستمرش در توسعه و تعالی روابط عمومی یکی از ویژه های اخلاقی این عزیز بود.

ثبات شخصیت، استواری، جدیت، عزم و اراده، سرسختی و سخت کوشی و پایمردی از جمله خصیصه های زبان زد ابراهیم عزیز بود که همه دوسنان متفق القول بر روی آن صحه می گذاشتند و به زبان می آوردند.

تواضع و فروتنی و ادب و خلق و خوی لطیفش از او انسانی قابل احترام برای همه کسانی ساخته بود که با او در ارتباط بودند و با او معاشرت داشته اند و به خاطر همین ویژگی اخلاقی و علیرغم سوابق مدیریتی و تجارب ارزشمند، فردی راحت وصمیمی و قابل دسترس در برقراری ارتباط و ایجاد مراوده های کاری و دوستی بود.

صد افسوس که تقدیر این چنین رقم خورد تا دوست عزیز و بزرگوار و انسان فرهیخته و قابل احترام از میان ما رخت بر بندد و تنها از او خاطرات خوب و خوش به جا بماند. ضمن پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره این عزیز سفر کرده و با آرزوی طلب غفران و رحمت واسعه الهی برای روح آن مرحوم، امیدوارم که مرگ این عزیزان پندی باشد برای دوستی های بهتر و بیشتر و به یاد داشته باشیم که فرصت با هم بودن آن چنان نیست که در ارتباط و دوستی های مان بخواهیم غلط ها را تکرار کنیم.


امیر مومنان(ع) می‏فرمایند: «با مردم چنان بیامیزید که اگر در آن حال مردید بر شما بگریند و اگر زنده ماندید خواهان معاشرت با شما باشند».


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 تا از بهترین و بدترین عمل‌های روابط عمومی در سال 2018


  آنچه از قوانین اخلاقی روابط عمومی باید بدانیم


  نگاه به روابط عمومی تغییر کرد/ نگاهی گذرا به سیر تطور روابط عمومی در ایران


  روابط عمومی جهاد دانشگاهی کردستان منصوب شد


  رشد سه برابری قیمت کاغذ: روزنامه‌ های ایران تعطیل می‌شوند


  جایگاه روابط عمومی ادارات شهرستانی استان تهران تثبیت خواهد شد


  روابط عمومی ها به محیط شخصی برای مدیران تبدیل نشوند


  مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی


  6 درس مثبت روابط عمومی که می توان از طریق دوستیابی آنلاین آموخت


  روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز