درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 آذر 1396 - 12:23   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آدم های سمی، روابط سمی
  آشنایی با راهنمای ارتباطی روابط عمومی های کشور
  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر
  ت‌فلیکس
  تجهیز کلیه ایستگاه های متروی <تی تی سی> به سیستم شبکه سلولار
  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد
  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»
  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14920صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 4 دی 1393 - 14:55
نقش روابط عمومی در تحقق اقتصاد مقاومتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان بر نقش آفرینی روابط عمومی دستگاه های اجرایی این استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان بر نقش آفرینی روابط عمومی دستگاه های اجرایی این استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

'ایرج کارخایی' روز پنجشنبه در همایش مسوولین روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان سمنان گفت: روابط عمومی ادارات با ارتباط درون و برون سازمانی مطلوب در دستیابی به معیارهای اقتصاد مقاومتی موثر باشند.

وی درست هزینه کردن و مصرف بهینه از سوی روابط عمومی دستگاه های اجرایی را ارزش آفرینی این حوزه در تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: روابط عمومی در تبیین اخلاق اسلامی نیز موفق عمل کنند.

وی بر اطلاع رسانی مناسب فعالیت های دستگاه های اجرایی در جامعه به وسیله روابط عمومی هر دستگاه تاکید و خاطرنشان کرد: مناسبت های مذهبی و ملی به ویژه هفته دولت و دهه فجر بهترین فرصت برای انعکاس دستاوردهای دولت برای مردم است.

کارخایی بر استفاده از ظرفیتهای فناوری همچنین فضای مجازی و امکانات الکترونیکی به وسیله روابط عمومی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: از مسوولین روابط عمومی انتظار می رود در این بخش گام های موثرتری بردارند.

وی تصریح کرد: اشتراک نشریات و مطبوعات محلی و ملی به منظور رصد مشکلات و انتقادها تکلیف دستگاه های اجرایی است و از این طریق روابط عمومی نیز می تواند پاسخگوی مشکلات و انعکاس دهنده مطلوب تر فعالیتهای دستگاه اجرایی باشد.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی دستگاه های اجرایی به دنبال ایجاد رضایتمندی و فضای نشاط و امیدواری در مردم باشند، ادامه داد: زنده نگهداشتن امید در جامعه مورد تاکید دولت تدبیر و امید است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان پیگیری مشکلات و انتقادات مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی، ترویج فرهنگ صرفه جویی، معرفی جذابیتها و ظرفیتهای استان سمنان به منظور جذب سرمایه گذار و گردشگر و نظرسنجی افکار عمومی با هدف پاسخگویی بهتر به مردم را وظایف مهم روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان سمنان عنوان کرد.

'محمدتقی قدس' رییس انجمن خبرنگاران استان سمنان نیز در این همایش با اشاره به آمادگی این انجمن برای ارایه آموزش های اصول و قواعد خبرنویسی مورد نیاز کارکنان روابط عمومی دستگاه های اجرایی، گفت: روابط عمومی ها باید با تعامل بیشتر با اهالی رسانه، تامین کننده نیازهای خبری رسانه ها باشند.

مسوولین روابط عمومی دستگاه های اجرایی و خبرگزاری و رسانه های مختلف در این همایش به بیان برخی مشکلات و نیازهای متقابل پرداختند.

این همایش در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد