درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1397 - 16:42   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

چرا در میهمانی‌های خانوادگی نباید از موبایل استفاده کرد؟

  چرا در میهمانی‌های خانوادگی نباید از موبایل استفاده کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری

  اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری 'اختلال رفتاری' است؟


ادامه ادامه مطلب سه

کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی

  کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چشم انداز جشنواره انتشارات روابط عمومی در گفت و گو با رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی
  دانشگاه میسوری پس از اعتراضات نژادی، 1.3 میلیون دلار را صرف روابط عمومی خود کرد
  اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری 'اختلال رفتاری' است؟
  بیانیه انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد در باره بازگشت جایگاه اداره کلی روابط عمومی استانداری یزد
  مدیرامور هماهنگی حوزه‌مدیریت پست‌بانک‌ایران: استفاده از رسانه‌های‌نوین از ضرورت های‌ کار روابط‌عمومی است
  فرماندار شاهرود: برخی دستگاه‌های دولتی خبرنگاران را فقط در ۱۷مرداد می‌شناسند
  برخی دستگاه‌های دولتی خبرنگاران را فقط در ۱۷مرداد می‌شناسند
  مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد
  میرزایی در جمع مدیران روابط عمومی؛ روابط عمومی‌ها پیش از تعهد به مدیران خود، به مردم تعهد داشته باشند
  تقویت جایگاه روزنامه‌نگاری محیط زیست ضروری است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14893صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 2 دی 1393 - 13:12
اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر دیوید میشائیل سون
دکتر دیوید میشائیل سون دارای بیش از 20 سال تجربه در زمینه مدیریت کیفیت برتر، تحقیقات قابل رسیدگی برای 500 شرکت خوش اقبال، از جمله جانسون اند جانسون، مریل لینچ، کوکا کولا و ای.تی اند تی می باشد. دکتر میشائیل سوند موفق به دریافت دو سندان نقره ای از انجمن روابط عمومی آمریکا و دو تقدیرنامه به خاطر انجام بهترین تحقیقات شد.
  

 اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر دیوید میشائیل سون


4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر دیوید میشائیل سون دارای بیش از 20 سال تجربه در زمینه مدیریت کیفیت برتر، تحقیقات قابل رسیدگی برای 500 شرکت خوش اقبال، از جمله جانسون اند جانسون، مریل لینچ، کوکا کولا و ای.تی اند تی می باشد. دکتر میشائیل سوند موفق به دریافت دو سندان نقره ای از انجمن روابط عمومی آمریکا و دو تقدیرنامه به خاطر انجام بهترین تحقیقات شد.


ایشان در زمینه فن آوری اطلاعات، ارتباط دوربرد و ارتباطات کارمندان دارای تجربه بسیار است. این تجارب شامل کار گسترده برای کام دیسکو، AT&T, IBM و کسب جایزه به خاطر ارتباطات کارمندان برای McKessonHBOC می شود.


پیش از راه اندازی دوباره دفتر خود، دکتر میشائیل سون مدیر عامل و سرپرست تحقیقات روابط عمومی اوگیلوی بوده است. دکتر میشائیل سون در این پست شرکتی، مسئولیت ارتقاء طیف کامل ظرفیت تحقیقات و خدمات برای روابط عمومی اوگلیوی در سطح جهانی بود. او تحقیقات اولیه را برای ارتقاء برنامه های توسعه، اجرا و ارزیابی در سطح شرکت طراحی کرد. پیش از پیوستن به روابط عمومی اوگلیوی، مدیر عامل گروهGCI و سرپرست شرکت سهامی دیوید میشائیل سون و انجمن ها- یک شرکت تحقیقاتی خدمات کامل که کارش خدمات رسانی به صنعت ارتباطات است- بود. پیش از اینکه شرکت مستقلی تأسیس کند، رئیس تحقیقات در بورسون-مارستلر بوده است.


ایشان دارای مدرک دکترا از دانشکده جدید تحقیقات اجتماعی و یک فارغ اتحصیل فای بتا کاپا از دانشگاه ماساچوست است.

(4 آوریل 2006)- کریستال پرینس، بومی ایرون دیکویت، فکر نمی کرد که بتواند شغلی در راچستر پیدا کند، بنابراین شغلی در امور مردمی دپارتمان کشاورزی در واشنگتن دی.سی گرفت.


سه سال بعد، در سال 2003 فارغ التحصیل از کالج ایتاکا به خانه بازگشت و به عنوان حسابدار در شرکت زیراکس، برای روابط عمومی Text 100 در منطقه های فالز راچستر مشغول به کار شد.


پرینس 25 ساله می گوید: "تصور من این بود که فرصت ها در راچستر محدود هستند، اما اشتباه می کردم."


پرینس یکی از 22 نفری است که در Text 100 کار می کند. شرکت واقع در لندن، 9 سال پیش، یک دفتر ماهواره ای در راچستر را با دو کارمند تأسیس کرد که حساب وکتاب زیراکس را انجام می دادنند. ارین هامفری، معاون دفتر Text 100 در راچستر گفت: "اکنون این دفتر محلی به یک آژانس روابط عمومی تمام عیار با حساب های متنوع از اسپرینت گرتفه تا موتورولا تبدیل شده است."


او افزود: "ما شهر بزرگ روابط عمومی هستیم که دورتادورش را نرده های سفید گرفته است. مردم به خاطر تجربه قبلی به ما مراجعه می کنند نه مکانی که در آن قرار داریم."


یک شرکت روابط عمومی دیگر نیز در حال ظهور در شرکت های فن آوری در منطقه راچستر است. نام آن ریکوچت است که کار خود را رسما از این ماه در وینتون پلیس پلازا شروع کرده است.


تاد آیدلوت، 39 ساله، مؤسس و مدیر اجرایی شرکت، برای گسترش تجارت خود که در منهتن واقع است، بوستون و واشنگتو دی.سی را در نظر دارد. اما او که بومی پیتسفورد است، تصمیم گرفت تا شرکت روابط عمومی دیگری در موطن خود باز کند.


او ضمن اشاره به دانشگاه راچستر و اولین مشتری محلی خود- UR spinoff Logical Image که موفق به ساخت نرم افزاری برای تشخیص بیماری شد_می گوید: "من به راچستر به عنوان جامعه ای که مملو از شرکت های فن آوری و علوم زندگی پویا است، می نگرم."


آبهیشک باسو، 24 ساله، متولد نیوجرسی، فارغ التحصیل دانشگاه راچستر، دفتر ریکوچت واقع در راچستر را با دو کارمند تمام وقت و سه کارمند پاره وقت اداره می کند. رشته تحصیلی باسو عصب شناسی بوده است اما طبق گفته خود تصمیم گرفته است تا از دانش خود به گونه ای متفاوت استفاده کند.


شرکت های روابط عمومی مانند ریکوچت و Text 100 طبق ادعای خود، افراد جوان و آشنا به فن آوری را استخدام می کنند.


هامفری می گوید: "متوسط سن کارمندان در Text 100 27 سال است. بسیاری از آنان فارغ التحصیلان دانشکده های محلی مانند مؤسسه فن آوری راچستر و سنت جان فیشر هستند."
او اضافه می کند: "من دوست دارم سهم خود را در ارتقاء اقتصاد راچستر بپردازم."


هلمز ریپورت، یک نشریه ویژه صنعت روابط عمومی، اخیرا Text 100 را آژانس روابط عمومی سال نامید.


فیشر، فارغ التحصیل کریستا دنک، 29 ساله، برای یافتن یک شغل در راچستر بسیار هیجان زده بود. او می گوید: "من می خواستم جایی را پیدا کنم که برای رسیدن به موقعیتی که اکنون دارم، فرصت های کافی مهیا کند."


رادی پوگلیس، استاد مؤسسه فن آوری راچتسر،طراح برنامه روابط عمومی و تبلیغاتی دانشکده که سال پیش راه اندازی شد می گوید: "استخدام متخصصین روابط عمومی به استراتژی تبلیغاتی محبوابی برای شرکت ها تبدیل شده است."


او اضافه می کند: "با استخدام یک آژانس روابط عمومی، شرکت ها مجبور نیستند برای نگه داشتن کسی در کادر خود پول بپردازند."


در حالی که هیچ ضمانتی درباره جایگزینی رسانه وجود ندارد، اگر خبری راجع به شرکت در نشریات درج شود، تأثیر روابط عمومی طولانی مدت تر از تبلیغات است.

 

 

 


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتشارات الکترونیک در روابط عمومی


  چشم انداز جشنواره انتشارات روابط عمومی در گفت و گو با رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی


  «سنگاپور کجاست؟»: نشست ترامپ- کیم برای این شهر-کشورِ کوچک حکم یک کودتا در روابط عمومی را دارد


  بیانیه انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد در باره بازگشت جایگاه اداره کلی روابط عمومی استانداری یزد


  مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد


  اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری 'اختلال رفتاری' است؟


  مدیر روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر منصوب شد


  میرزایی در جمع مدیران روابط عمومی؛ روابط عمومی‌ها پیش از تعهد به مدیران خود، به مردم تعهد داشته باشند


  کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی


  تقویت جایگاه روزنامه‌نگاری محیط زیست ضروری است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی