درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 - 09:16   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای

  یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای


ادامه ادامه مطلب دو

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است

  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ مهارت کسب‌وکار برای ارتباطات استراتژیک
  سه راه برای پخش مقاله های خبری در تلویزیون
  ضعف روابط عمومی ادارات رانت اطلاعاتی ایجاد می کند
  گزارش برگزاری نشست شورای هماهنگی روسای مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی
  سیاست‌های کلان اطلاع‌رسانی برای مبارزه با جنگ روانی و مسائل اقتصادی تصویب شد
  چه بخواهید چه نخواهید گوگل همه جا دنبال شماست
  تجلیل از روابط عمومی های خبرنگارهیئت های ورزشی لرستان
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد
  یزدانیان: شفافیت در روابط عمومی باعث اعتماد می شود
  مشتریان بانک مسکن دیده می شوند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14893صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 2 دی 1393 - 13:12
اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر دیوید میشائیل سون
دکتر دیوید میشائیل سون دارای بیش از 20 سال تجربه در زمینه مدیریت کیفیت برتر، تحقیقات قابل رسیدگی برای 500 شرکت خوش اقبال، از جمله جانسون اند جانسون، مریل لینچ، کوکا کولا و ای.تی اند تی می باشد. دکتر میشائیل سوند موفق به دریافت دو سندان نقره ای از انجمن روابط عمومی آمریکا و دو تقدیرنامه به خاطر انجام بهترین تحقیقات شد.
  

 اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر دیوید میشائیل سون


4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر دیوید میشائیل سون دارای بیش از 20 سال تجربه در زمینه مدیریت کیفیت برتر، تحقیقات قابل رسیدگی برای 500 شرکت خوش اقبال، از جمله جانسون اند جانسون، مریل لینچ، کوکا کولا و ای.تی اند تی می باشد. دکتر میشائیل سوند موفق به دریافت دو سندان نقره ای از انجمن روابط عمومی آمریکا و دو تقدیرنامه به خاطر انجام بهترین تحقیقات شد.


ایشان در زمینه فن آوری اطلاعات، ارتباط دوربرد و ارتباطات کارمندان دارای تجربه بسیار است. این تجارب شامل کار گسترده برای کام دیسکو، AT&T, IBM و کسب جایزه به خاطر ارتباطات کارمندان برای McKessonHBOC می شود.


پیش از راه اندازی دوباره دفتر خود، دکتر میشائیل سون مدیر عامل و سرپرست تحقیقات روابط عمومی اوگیلوی بوده است. دکتر میشائیل سون در این پست شرکتی، مسئولیت ارتقاء طیف کامل ظرفیت تحقیقات و خدمات برای روابط عمومی اوگلیوی در سطح جهانی بود. او تحقیقات اولیه را برای ارتقاء برنامه های توسعه، اجرا و ارزیابی در سطح شرکت طراحی کرد. پیش از پیوستن به روابط عمومی اوگلیوی، مدیر عامل گروهGCI و سرپرست شرکت سهامی دیوید میشائیل سون و انجمن ها- یک شرکت تحقیقاتی خدمات کامل که کارش خدمات رسانی به صنعت ارتباطات است- بود. پیش از اینکه شرکت مستقلی تأسیس کند، رئیس تحقیقات در بورسون-مارستلر بوده است.


ایشان دارای مدرک دکترا از دانشکده جدید تحقیقات اجتماعی و یک فارغ اتحصیل فای بتا کاپا از دانشگاه ماساچوست است.

(4 آوریل 2006)- کریستال پرینس، بومی ایرون دیکویت، فکر نمی کرد که بتواند شغلی در راچستر پیدا کند، بنابراین شغلی در امور مردمی دپارتمان کشاورزی در واشنگتن دی.سی گرفت.


سه سال بعد، در سال 2003 فارغ التحصیل از کالج ایتاکا به خانه بازگشت و به عنوان حسابدار در شرکت زیراکس، برای روابط عمومی Text 100 در منطقه های فالز راچستر مشغول به کار شد.


پرینس 25 ساله می گوید: "تصور من این بود که فرصت ها در راچستر محدود هستند، اما اشتباه می کردم."


پرینس یکی از 22 نفری است که در Text 100 کار می کند. شرکت واقع در لندن، 9 سال پیش، یک دفتر ماهواره ای در راچستر را با دو کارمند تأسیس کرد که حساب وکتاب زیراکس را انجام می دادنند. ارین هامفری، معاون دفتر Text 100 در راچستر گفت: "اکنون این دفتر محلی به یک آژانس روابط عمومی تمام عیار با حساب های متنوع از اسپرینت گرتفه تا موتورولا تبدیل شده است."


او افزود: "ما شهر بزرگ روابط عمومی هستیم که دورتادورش را نرده های سفید گرفته است. مردم به خاطر تجربه قبلی به ما مراجعه می کنند نه مکانی که در آن قرار داریم."


یک شرکت روابط عمومی دیگر نیز در حال ظهور در شرکت های فن آوری در منطقه راچستر است. نام آن ریکوچت است که کار خود را رسما از این ماه در وینتون پلیس پلازا شروع کرده است.


تاد آیدلوت، 39 ساله، مؤسس و مدیر اجرایی شرکت، برای گسترش تجارت خود که در منهتن واقع است، بوستون و واشنگتو دی.سی را در نظر دارد. اما او که بومی پیتسفورد است، تصمیم گرفت تا شرکت روابط عمومی دیگری در موطن خود باز کند.


او ضمن اشاره به دانشگاه راچستر و اولین مشتری محلی خود- UR spinoff Logical Image که موفق به ساخت نرم افزاری برای تشخیص بیماری شد_می گوید: "من به راچستر به عنوان جامعه ای که مملو از شرکت های فن آوری و علوم زندگی پویا است، می نگرم."


آبهیشک باسو، 24 ساله، متولد نیوجرسی، فارغ التحصیل دانشگاه راچستر، دفتر ریکوچت واقع در راچستر را با دو کارمند تمام وقت و سه کارمند پاره وقت اداره می کند. رشته تحصیلی باسو عصب شناسی بوده است اما طبق گفته خود تصمیم گرفته است تا از دانش خود به گونه ای متفاوت استفاده کند.


شرکت های روابط عمومی مانند ریکوچت و Text 100 طبق ادعای خود، افراد جوان و آشنا به فن آوری را استخدام می کنند.


هامفری می گوید: "متوسط سن کارمندان در Text 100 27 سال است. بسیاری از آنان فارغ التحصیلان دانشکده های محلی مانند مؤسسه فن آوری راچستر و سنت جان فیشر هستند."
او اضافه می کند: "من دوست دارم سهم خود را در ارتقاء اقتصاد راچستر بپردازم."


هلمز ریپورت، یک نشریه ویژه صنعت روابط عمومی، اخیرا Text 100 را آژانس روابط عمومی سال نامید.


فیشر، فارغ التحصیل کریستا دنک، 29 ساله، برای یافتن یک شغل در راچستر بسیار هیجان زده بود. او می گوید: "من می خواستم جایی را پیدا کنم که برای رسیدن به موقعیتی که اکنون دارم، فرصت های کافی مهیا کند."


رادی پوگلیس، استاد مؤسسه فن آوری راچتسر،طراح برنامه روابط عمومی و تبلیغاتی دانشکده که سال پیش راه اندازی شد می گوید: "استخدام متخصصین روابط عمومی به استراتژی تبلیغاتی محبوابی برای شرکت ها تبدیل شده است."


او اضافه می کند: "با استخدام یک آژانس روابط عمومی، شرکت ها مجبور نیستند برای نگه داشتن کسی در کادر خود پول بپردازند."


در حالی که هیچ ضمانتی درباره جایگزینی رسانه وجود ندارد، اگر خبری راجع به شرکت در نشریات درج شود، تأثیر روابط عمومی طولانی مدت تر از تبلیغات است.

 

 

 


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تبلیغات سیاسی در آمریکا


  مقاله/ دریافت کامل پیام: رویکرد اصلاح شده برای ارزیابی روابط عمومی


  معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای: روابط‌عمومی باید زبان گویای کاربران حرفه‌ای باشد


  گزارش برگزاری گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور


  انتقاد فرماندار تالش از کم‌تحرکی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی


  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است


  سیاست‌های کلان اطلاع‌رسانی برای مبارزه با جنگ روانی و مسائل اقتصادی تصویب شد


  سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان منصوب شد


  یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای


  چهارمین کلاس آموزش روزنامه نگاری پایان یافت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران