درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:52   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14867صفحه نخست » یکشنبه، 30 آذر 1393 - 12:55
مشکلات مطبوعات ایران در پاسخ نوشیروان کیهانی زاده به سه پرسش
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک مخاطب در آذر ماه 1384 (دسامبر 2005) در یک پیام طولانی و اظهار تاسف از ضعف ژورنالیسم ایران سه پرسش مطرح کرده و از مولف این تاریخ ژورنالیستی آنلاین پاسخ آنها را خواسته بود:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک مخاطب در آذر ماه 1384 (دسامبر 2005) در یک پیام طولانی و اظهار تاسف از ضعف ژورنالیسم ایران سه پرسش مطرح کرده و از مولف این تاریخ ژورنالیستی آنلاین پاسخ آنها را خواسته بود:


1ـ از چه زمانی مطبوعات ما اُفت کردند و چرا این اُفت ادامه دارد؟.
پاسخ: از سالهای 1358 و 1359 که روزنامه نگاران قدیمی و باتجربه را بدون ذکر دلیل به صورت گروهی از رسانه ها (نشریات، رادیو تلویزیون و خبرگزاری) اخراج کردند. ادامه اُفت هم به این دلیل بوده است که به هرکس که تقاضا کرد و «خودی!» تلقی شد، جز روزنامه نگاران حرفه ای و اهل تجربه، پروانه نشر دادند. اگر اخبار ویژه کیهان در طول زمان و از جمله در دوران سردبیری صفّار هرندی (وزیر ارشاد پیشین) را مرور کرده باشید که برای درج در تاریخ و مطالعه نسل های آینده در «سی. دی.» و آرشیوها موجودند درباره وابستگی های برخی از این اصحاب پروانه ها مطالبی نوشته است مثلا ارتباط داشتن با دست اندرکاران امور نفتی.


2ـ چرا برخی از اخبار خارجی بعضی از روزنامه های تهران، چندان در ردیف سیاست دولت نیست (به نظر این مخاطب)؟.
پاسخ: این قضیه را از وزارت ارشاد سئوال کنید.


3ـ چرا مطالب روزنامه های تهران مشابه یکدیگر و حتی با یک انشاء است؟.
پاسخ: برای اینکه درآمد کافی برای استخدام روزنامه نگار ندارند. بودجه تحریریه بسیاری از آنها محدود است، لذا به گرفتن اخبار از خبرگزاری های بیست و چندگانه! داخلی که آنها هم رونویس بردار اطلاعیه های دفاتر روابط عمومی موسسات و وبسایت های آنها و مقامات، نقل نطق های رسمی و مترجم خبرگزاری های خارجی هستند بسنده می کنند و در نتیجه محتوای همه آنها یکسان است. از طرز تنظیم مطالب خبرگزاری های متعدد داخلی چنین برمی آید که نوار گفتار مقامات را عینا پیاده می کنند تا بعدا مورد تکذیب و احیانا مواخذه قرار نگیرند. بنابراین برخی از اخبار آنها کامل نیست و مطابق قواعد خبرنویسی نوشته نمی شود.
 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد