درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 18:31   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14866صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیجمعه، 27 اسفند 1400 - 15:52
اگر فکر می کنید بازاریابی، روابط عمومی و تبلیغات یکی است، دوباره فکر کنید!
جسیکا تیم - اگر شما یک صاحب کسب و کار هستید، ما می خواهیم از شما بپرسیم و نیاز به یک پاسخ صادقانه داریم: آیا می دانید چه تفاوتی میان تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی است؟ آیا شما می دانید که تفاوتی میان آنها وجود دارد؟ اگر پاسخ شما «نه» است تبریک می گویم. یک صاحب کسب و کار می تواند اعتراف کند که همه چیز را نمی داند و در این حال است که او امکان موفقیت پیدا می کند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جسیکا تیم- اگر شما یک صاحب کسب و کار هستید، ما می خواهیم از شما بپرسیم و نیاز به یک پاسخ صادقانه داریم: آیا می دانید چه تفاوتی میان تبلیغات،

بازاریابی و روابط عمومی است؟ آیا شما می دانید که تفاوتی میان آنها وجود دارد؟


اگر پاسخ شما «نه» است تبریک می گویم. یک صاحب کسب و کار می تواند اعتراف کند که همه چیز را نمی داند و در این حال است که او امکان موفقیت پیدا می کند.


حقیقتی وجود دارد، اینکه یک جهان تفاوت میان این سه وجود دارد، و دانستن این تفاوت به شما اجازه می دهد که از مزایای همه آنها برای ساخت کسب و کارتان استفاده کنید.


بیایید نگاهی به روابط عمومی به عنوان اولین نمونه بیاندازیم. بر اساس نظر متخصصان بازاریابی دیجیتال در فیوژن 360 (که تفاوت این سه را برای ما توضیح داده است) اگر جلیقه کولار جان سه پلیس را نجات داده است و درباره آن در اخبار ملی صحبت شود، تبریک، شما توانسته اید از روابط عمومی عالی بهره مند شوید. حتی بهتر از آن، روابط عمومی کاملا رایگان است. روابط عمومی عالی همانند این می تواند کمک کند که اعتماد مشتریان را بسازید. تبلیغات، چه در تلویزیون باشد یا به صورت آنلاین، رادیویی یا در مجلات، نیازمند صرف هزینه است. تفاوت عمده این است که از آنجایی که شما برای آن پرداختی را انجام می دهید، شما می توانید تبلیغات را در هر شکلی، حالتی، زمانی و متناسب با خواسته تان انجام دهید. بر خلاف روابط عمومی، تبلیغات همچنین به شما اجازه می دهد که به طور مستقیم بازار هدف خود را برای فروش خدمات یا محصولات خود تشویق کنید.


اگر شما جلیقه کولار می سازید، ایده خوب این است که تبلیغات آن را در یک نشریه مانند اسلحه و مهمات تبلیغ کنید.


در نهایت بازاریابی، که به گفتن داستانی منحصر به فرد برای برند، محصولات و یا خدمات خود ختم می شود. بازاریابی نوعی ترکیب میان روابط عمومی و تبلیغات است، جایی که شما با بازار هدف تان درباره منافع کالای تان سخن می گویید بدون اینکه در واقع از آنها برای خرید درخواست کنید.


همه این سه، بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی، باید در استفاده برای یک کمپین قرار گیرد که شرکت شما را برجسته کرده و به همه نشان می دهد. همچنین محصولات و خدمات برای عموم نشان داده می شوند و آنها را متقاعد می کنند که بهترین راه حل برای نیازهای ویژه آنها است و می خواهد که آنها را تامین کند.
با این متن شما درک کردید که تفاوت میان این سه چیست.

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد