درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:53   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14853صفحه نخست » شنبه، 29 آذر 1393 - 17:21
همایش نقش ارتباطات و فناوری در مدیریت بحران در استان آذربایجان شرقی برگزار شد
همایش نقش ارتباطات و فناوری در مدیریت بحران با حضور متخصصان حوزه ICT و کارشناسان اپراتورهای مخابراتی و ارتباطی از سراسرکشور با همت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی و همکاری سازمان رگولاتوری، شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت مخابرات آذربایجان شرقی در دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه برگزار شد.
  

همایش نقش ارتباطات و فناوری در مدیریت بحران در استان آذربایجان شرقی برگزار شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مهندس محمدصادق پورمهدی، معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی بر بومی سازی تجارب کشورهای پیشرفته در مهار بحران های طبیعی تاکید و اعلام کرد که امکانات ارتباطی جان انسان های زیادی را در زلزله ورزقان در آذربایجان نجات داد.


مهندس الهوردی دهقانی نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن استقبال از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به جهت برگزاری چنین همایش های ملی گفت: شبکه های ارتباطی موجود در کشور باید متنوع باشد تا در مواقع بحران دچار اختلال نشود و از تمام شبکه های ماهواره ای، رادیویی و غیره باید بهره بگیریم.


همچنین دکتر مهدی کریمی نیسیانی معاون طرح و توسعه و فناوری های نوین شرکت ارتباطات زیرساخت، درسخنانی تحت عنوان نقش شبکه زیرساخت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تسهیل مدیریت جامع بحران ، مدیریت جامع بحران و شیوه معماری راهبردی مدیریت جامع بحران را برای شرکت کنندگان در این مراسم تشریح کرد .


وی با اشاره به اجزا و عناصر مدیریت جامع بحران، مراحل مدیریت جامع بحران و نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در مدیریت جامع بحران و ساختار و همبندی شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، اصول بنیادی در طراحی شبکه زیرساخت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور را معرفی کرد.


وی همچنین بر راه اندازی یک پایگاه اطلاع رسانی متمرکز, بهنگام و جامع جهت اطلاع رسانی و مدیریت بحران با سطوح دسترسی های مختلف به عنوان درگاه یا پرتال مدیریت بحران تاکید کرد .


در ادامه مهندس خواجه پور مدیرکل پدافند غیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در سخنانی تحت عنوان نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در مدیریت بحران و برنامه های پنج ساله عملکرد کارگروه ارتباطات و مخابرات شورای مدیریت بحران کشور را تشریح کرد.

همچنین دکتر داداش زاده معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سخنانی اعلام کرد که وجود تجهیزات سیار برای اپراتورها در زمان بحران بسیار ضروری است و به منظور عملکرد بهتر در شرایط اضطرار نیازمند مدیریت جامع و پرهیز از عملکرد جزیره ای هستیم.


براساس این گزارش ، مهندس بهمن حسین زاده ، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی نیز برگزاری این همایش را در راستای انتقال تجربیات بدست آمده در زلزله آذربایجان در حوزه ارتباطات و همچنین تصمیم گیری های کارگروه ارتباطات و مخابرات شورای مدیریت بحران استان و نحوه بازسازی و پایدارسازی شبکه ها دانست.


وی همچنین از برگزاری کارگاه های آموزشی در مورد نقش ارتباطات و استفاده از تکنولوژی های نوین در زمان بحران توسط شرکت های آواسل، صا ایران، آرین ماهواره، شرکت مخابرات آذربایجان شرقی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات و رادیویی، ماهواره ثریا و شهرداری تبریز خبر داد.


گفتنی است وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز با ارسال پیامی به همایش «نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در مدیریت بحران» اعلام کرد: بررسی آسیب پذیری، نگهداری و مقاوم سازی تجهیزات و زیرساخت های مخابراتی و همچنین مدیریت یکپارچه و همکاری متقابل بین شبکه های مخابراتی در شرایط بحران در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد.


دکتر واعظی در این پیام اعلام کرد:بررسی و استفاده از تجربیات کشورهای بحران زده که بحران های طبیعی در آنها زیاد اتفاق می افتد؛ می تواند کمک موثری به برنامه ریزی های مقابله با بحران نماید.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این پیام به مواری همچون لزوم توجه به نحوه استفاده از تکنولوژی های نوین در شناسایی آسیب دیدگان و تصمیم گیری در زمان بحران، آموزش های عمومی و فرهنگ سازی در روش استفاده از شبکه های ارتباطی در مواقع بحران و راهکارهای افزایش ضریب اطمینان عملکرد تجهیزات ارتباطی اشاره کرد که می تواند توسط دانشگاهیان و محققان حوزه ICT مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.


وی در این پیام ابراز امیدواری کرد که این همایش که به همت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی برگزار شده است منجر به برنامه های اجرائی شود.

 


منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد