درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 09:07   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14833صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 27 آذر 1393 - 17:54
نشست منطقه 4 روابط عمومی های سازمان تامین اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: پاسخگویی به شرکای اجتماعی و تکریم ارباب رجوع از وظایف اصلی روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: پاسخگویی به شرکای اجتماعی و تکریم ارباب رجوع از وظایف اصلی روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی است.

به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، امیرعباس تقی پور در نشست منطقه 4 روابط عمومی کشور با بیان این مطلب، اظهار داشت: مخاطب شناسی و ارسال پیام با توجه به ویژگی های مخاطب از اصول مهم در برقراری ارتباط کامل است و برای تحقق این امر نیازمند تخصص، مهارت و افزایش اطلاعات و آگاهی هستیم.
مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی افزود: روابط عمومی تشکیل دهنده ارتباطات درون و برون سازمانی و ارتقاء دهنده مشروعیت و مقبولیت سازمان ها است.
 

وی اظهار داشت: در حال حاضر با رصد اخبار منتشره از سازمان تامین اجتماعی شاهد هستیم که این سازمان در حال انجام وظایف تخصصی خود است.
تقی پور تصریح کرد: حوزه عملکرد روابط عمومی بسیار متنوع و مسئولیت زا است.


وی گفت: وجود رسانه های متعدد کیفیت و اثربخشی پیام را با گذشته متفاوت کرده  و چاره ای جز تسلط به تکنولوژی های روز برای جبران عقب ماندگی ها در این حوزه نداریم.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی 40 میلیون بیمه شده با رفتار، پایگاه اجتماعی و اقتصادی متفاوت دارد و با توجه به اینکه تامین اجتماعی سازمانی گسترده، منحصربه فرد و اثرگذار است باید نحوه ارتباط با مخاطبان  در این سازمان سنجیده باشد.


وی افزود: جای روابط عمومی همراه در سازمان تامین اجتماعی خالی است و باید با اقداماتی که در این زمینه انجام می دهیم، مخاطبان سازمان بتوانند اطلاعات و نیازهایشان درحوزه سازمان تامین اجتماعی را از طریق گوشی های تلفن همراه خود در کوتاهترین زمان و بهترین شکل دریافت کنند.
 

در ادامه این نشست مدیرکل تامین اجتماعی اصفهان گفت: این استان 111 هزار کارفرما دارد 100 درصد لیست های حق بیمه کارفرمایان در حال حاضر به صورت غیرحضوری و اینترنتی دریافت می شود و دیگر هیچ کارفرمایی در این استان مراجعه حضوری به شعب برای پرداخت لیست حق بیمه ندارد.


علی اصغر دادخواه افزود: در حال حاضر با توجه به شرایط جغرافیایی استان اصفهان کمبود فضای رفاهی و تفریحی در این استان احساس می شود و امیدواریم یک مرکز مناسب برای همکاران اصفهان و بهره مندی سایر همکاران کشور ساخته شود.


وی اظهار داشت: در حال حاضراز جمعیت 5 میلیونی استان اصفهان، 65 درصد تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.


وی تصریح کرد: 3 میلیون و 200 نفر تحت پوشش تامین اجتماعی در اصفهان هستند که از این جمعیت ، یک میلیون و 70 هزار نفر بیمه شده اصلی و 196 هزار نفر مستمری بگیر هستند.


مدیرکل تامین اجتماعی اصفهان گفت: در حال حاضر 43 شعبه در استان اصفهان در حال فعالیت است که بیشترین شعبه مادر در سطح کشور در استان اصفهان فعال بوده و مجوز راه اندازی 3 کارگزاری نیز تا پایان سال برای اصفهان صادر شده است.


وی افزود: فضای مناسبی در سازمان تامین اجتماعی وجود دارد و می توانیم تمام برنامه های خود را به خوبی انجام داده و خدمات مطلوبی را به مخاطبان این سازمان ارائه دهیم.
همچنین در ادامه مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان نیز گفت: استان اصفهان با 3 بیمارستان ملکی، 900 تخت مصوب و 26 پلی کلینیک و درمانگاه به بیمه شدگان این استان خدمات درمانی رایگان ارائه می کند.


دکتر علی اعتصام پور افزود: شورای هماهنگی درمان در استان اصفهان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رئیس نظام پزشکی و مدیریت درمان استان تشکیل شده و همیاری، همدلی و همکاری بسیار خوبی در جامعه پزشکی استان اصفهان وجود دارد.


وی اظهار داشت: شورای علمی و تخصصی درمان مستقیم در مدیریت درمان استان اصفهان تشکیل شده و پزشکان در گروه های تخصصی بر عملکرد پزشکان و نحوه درمان بیماران نظارت می کنند تا از این طریق بتوانیم خدمات درمانی مناسب و بدون نقص به بیمه شدگان ارائه کنیم.


وی با بیان اینکه کمیته تحقیق توسعه حوزه فناوری طراحی و تشکیل شده است، تصریح کرد: مراکز درمانی تامین اجتماعی اصفهان با رعایت حریم ها به صورت آنلاین توسط مدیریت درمان استان رصد می شوند تا بتوانیم با مشاهده آنلاین مراکز، عملکرد کارکنان را مورد بررسی قرار دهیم.


شایان ذکر است، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی به اتفاق هیات همراه و در راستای تعامل با رسانه های استانی، از روزنامه های نسل فردا و اصفهان امروز بازدید کرد.


در جریان این بازدیدها، تقی پور بر نقش مکمل رسانه های محلی در کنار رسانه های سراسری برای افزایش آگاهی مردم تاکید کرد.
وی از همراهی رسانه های محلی در انتشار اخبار این سازمان تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد