درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:11   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14824صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 26 آذر 1393 - 18:18
بررسی نقش و تاثیر روابط عمومی ها در اطلاع رسانی شفاف و صحیح از خدمات نظام و دولت در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی خراسان رضوی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی خراسان رضوی، به مناسبت هفته حمل و نقل و روز راهدار برگزار شد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی خراسان رضوی، به مناسبت هفته حمل و نقل و روز راهدار برگزار شد.


به گزارش شارا، چهارمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی خراسان رضوی با حضور پور مهدی، مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی و مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی در محل سالن کنفرانس فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس برگزار شد.


در ابتدای نشست محمدرضا مرتضوی رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی خراسان رضوی ضمن خیرمقدم و تبریک هفته حمل و نقل و روز راهدار به اعضا گفت: خوشبختانه از زمان انتصاب آقای پورمهدی به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری روح جدیدی در کالبد مجموعه روابط عمومی های استان دمیده شده و همچنین در سطح وزارتخانه فعالیت های خوبی در راستای ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در حال پیگیری است که اخیراً هم نامه ای برای مدیران کل استان ها ارسال شده که خواستار حضور رؤسای روابط عمومی ها با حق رأی در جلسات شورای مدیران شده اند که نقطه عطفی برای روابط عمومی ها خواهد بود.


امیر پور مهدی مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی بر لزوم چابک سازی روابط عمومی دستگاه های اجرایی در راستای تحقق اهداف سازمانی آن ها تاکید کرد و گفت: اگر روابط عمومی یک سازمان سالم، متخصص و متعهد باشد، می تواند با درایت از بروز و وقوع بسیاری از فساد های اداری که بازخوردهای نامناسبی در جامعه دارد، جلوگیری کند.


وی با اشاره به نقش و تاثیر روابط عمومی ها در اطلاع رسانی شفاف و صحیح از خدمات نظام و دولت، گفت: آسیب شناسی معضلات در مجموعه های کاری و جامعه و پاسخ گویی به ابهامات از جمله وظایف اصلی روابط عمومی ها است.


وی افزود: روابط عمومی هر مجموعه باید در راستای احقاق حقوق مردم و پی گیری حل و فصل مشکلات آنان تلاش کند که این مهم از طریق مخاطب شناسی و افکار سنجی حاصل می شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی با تأکید بر پاسخ گویی مناسب به مردم و تکریم آنان از سوی روابط عمومی ها، اظهار داشت: باید در جهت تقویت این روحیه بین کارکنان روابط عمومی ها تلاش مضاعفی صورت پذیرد.


مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، ایجاد چارت سازمانی و شرح وظایف مشخص در روابط عمومی ها را ضروری دانست و افزود: با شکل گیری این امر، فعالیت ها هدفمند می شود و شاهد روابط عمومی هایی کار آمد خواهیم بود.


پورمهدی برگزاری جلسات شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان را نقطه عطفی برای شناسایی و احیاء ظرفیت های ارزشمند و کاربردی در حوزه روابط عمومی ها دانست و خواستار تعمیم آن به دیگر دستگاه ها شد.


در ادامه محمدباقر قاسم زاده مدیرکل فردگاه های خراسان رضوی، جایگاه روابط عمومی در استان ها را به عنوان یک رکن اساسی، مهم دانست و اظهار داشت: انتخاب مسوول روابط عمومی خوب، تأثیر بسزایی در بهبود جایگاه سازمان در افکار عمومی دارد.


وی به نقش اساسی روابط عمومی ها در ایجاد میل به پرسشگری در مردم تأکید کرد و گفت: مدیران دستگاه ها هم باید علاوه بر اهمیت دادن به جایگاه روابط عمومی، در مواقعی که لازم است در بین مردم حاضر شوند و در خصوص مشکلات پیش آمده به صورت مستقیم به مردم پاسخگویی کنند.


قاسم زاده برگزاری جلسات شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این جلسات علاوه بر بار آموزشی مثبتی که دارد باعث هم افزایی بیشتر روابط عمومی های راه و شهرسازی و کارگشایی در مواقع لزوم می شود.


حقیقی رئیس روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: روابط عمومی وظیفه خطیری را در حوزه اطلاع رسانی به هنگام و ارتباط با مخاطبان سازمان به عهده دارد که اگر این وظیفه به خوبی انجام شود، می تواند دستگاه زیرمجموعه اش را از طوفان هایی که آن را مورد حجمه قرار می دهد حفاظت کند.


حقیقی برگزاری این جلسات را گام مثبتی در شناخت پیدا کردن مجموعه روابط عمومی های راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در چند ماه اخیر تلاش های خوبی در استان برای شکل گیری یک پیکره واحد و ارتقای جایگاه روابط عمومی ها انجام شده است.


به گزارش خبرگزاری موج، وی در ادامه به تشریح فعالیت های روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد پرداخت.


شایان ذکر است؛ در این نشست همچنین محمدرضا مرتضوی رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی خراسان رضوی گزارشی از اقداماتی که قرار است به مناسبت هفته حمل و نقل و روز راهدار انجام شود، ارائه داد.


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد