درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 3 خرداد 1398 - 06:00   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین

  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اپراتورهای موبایل در اروپا و آسیا همکاری با هوآوی را متوقف کردند
  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین
  چگونه بر ترس از پرواز غلبه کنید؟
  گزارش برگزاری نشست موزه و رسانه‌
  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد
  همایش تجلیل از مسئولان روابط عمومی های برتر شهرستان خلخال
  تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۱۰ کشور
  مدیر روابط عمومی حفاری شمال برکنار می‌شود؟
  شکایت وزارت نفت از مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان در دستور کار است
  نشست روابط عمومی های حوزه اقتصادی و بخش خصوصی استان قزوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14813صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 26 آذر 1393 - 02:34
معرفی نشریات تخصصی: فصلنامه "کارگزار روابط عمومی"
اکنون سیزده سال است که این نشریه فعالیت خود را در حوزه روابط عمومی با انتشار مقالات مربوط به رشته های مختلف ارتباطات دنبال می کند. بعضی از شماره های نشریه کارگزار روابط عمومی اکنون مورد ارجاع استادان و محققان است و ترجمه ها و تألیفات مندرج در این شماره ها از بهترین مقالات و ترجمه هایی است که در این حوزه تحریر شده است.
  

روی جلد شماره اول فصلنامه کارگزار روابط عمومی


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- موسسه کارگزار روابط عمومی از سال 1380 نشریه ای را تحت عنوان "کارگزار روابط عمومی" منتشر می کند. این نشریه با رویکرد آموزشی و اطلاع رسانی و با هدف انعکاس فعالیت های علمی، تخصصی و ترویجی روابط عمومی، فراهم‌سازی زمینة‌ تبادل اطلاعات و تجارب مدیران و کارشناسان، انتشار دیدگاه های مختلف در حوزه نظر و عمل و فراهم آوردن روشن بینی در باب فلسفه تاسیسی روابط عمومی به فعالیت می‌پردازد و در چند سال فعالیت خود، با بهره‌گیری از گروهی حرفه‌ای و توانمند کوشیده است ادبیات حوزة روابط عمومی را قوت بخشد.
 

 اکنون سیزده سال است که این نشریه فعالیت خود را در حوزه روابط عمومی با انتشار مقالات مربوط به رشته های مختلف ارتباطات دنبال می کند. بعضی از شماره های نشریه کارگزار روابط عمومی اکنون مورد ارجاع استادان و محققان است و ترجمه ها و تألیفات مندرج در این شماره ها از بهترین مقالات و ترجمه هایی است که در این حوزه تحریر شده است.

نشریه "کارگزار روابط عمومی"، فصلنامه است؛ و بیشتر شماره های آن به صورت موضوعی منتشر می شود، یعنی هر سه ماه یکبار منتشر می شود اما این ترتیب گه گاه به هم می خورد و ناگزیر نشریه به صورت دو شماره در یک مجلد منتشر می گردد.

 

فصلنامه "کارگزار روابط عمومی"، نشریه ایست رنگی که به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مهدی باقریان و سردبیری زهرا بابازاده گان منتشر می شود.

 

استادان، پژوهشگران، مدیران، کارشناسان و دانشجویان رشته های مختلف روابط عمومی، ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی، و... می‌توانند با ارسال مقالات علمی مناسب جهت دزج در نشریه، به غنای ادبیات روابط عمومی یاری رسانند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی‌ رسانه‌ها منصوب شد


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است


  استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند


  انتشار لوح فشرده سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  استاندار ایلام: روابط عمومی ها القاگر آرامش حقیقی به جامعه باشند


  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی