درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 20 آذر 1398 - 16:26   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟
  مدیر روابط عمومی انجمن موسیقی ایران منصوب شد
  تاکید رییس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت بر اطلاع رسانی سریع و دقیق از خدمات
  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر
  انتصاب رئیس شورای روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان هرمزگان
  انتصاب رئیس شورای روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان هرمزگان
  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14813صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 26 آذر 1393 - 02:34
معرفی نشریات تخصصی: فصلنامه "کارگزار روابط عمومی"
اکنون سیزده سال است که این نشریه فعالیت خود را در حوزه روابط عمومی با انتشار مقالات مربوط به رشته های مختلف ارتباطات دنبال می کند. بعضی از شماره های نشریه کارگزار روابط عمومی اکنون مورد ارجاع استادان و محققان است و ترجمه ها و تألیفات مندرج در این شماره ها از بهترین مقالات و ترجمه هایی است که در این حوزه تحریر شده است.
  

روی جلد شماره اول فصلنامه کارگزار روابط عمومی


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- موسسه کارگزار روابط عمومی از سال 1380 نشریه ای را تحت عنوان "کارگزار روابط عمومی" منتشر می کند. این نشریه با رویکرد آموزشی و اطلاع رسانی و با هدف انعکاس فعالیت های علمی، تخصصی و ترویجی روابط عمومی، فراهم‌سازی زمینة‌ تبادل اطلاعات و تجارب مدیران و کارشناسان، انتشار دیدگاه های مختلف در حوزه نظر و عمل و فراهم آوردن روشن بینی در باب فلسفه تاسیسی روابط عمومی به فعالیت می‌پردازد و در چند سال فعالیت خود، با بهره‌گیری از گروهی حرفه‌ای و توانمند کوشیده است ادبیات حوزة روابط عمومی را قوت بخشد.
 

 اکنون سیزده سال است که این نشریه فعالیت خود را در حوزه روابط عمومی با انتشار مقالات مربوط به رشته های مختلف ارتباطات دنبال می کند. بعضی از شماره های نشریه کارگزار روابط عمومی اکنون مورد ارجاع استادان و محققان است و ترجمه ها و تألیفات مندرج در این شماره ها از بهترین مقالات و ترجمه هایی است که در این حوزه تحریر شده است.

نشریه "کارگزار روابط عمومی"، فصلنامه است؛ و بیشتر شماره های آن به صورت موضوعی منتشر می شود، یعنی هر سه ماه یکبار منتشر می شود اما این ترتیب گه گاه به هم می خورد و ناگزیر نشریه به صورت دو شماره در یک مجلد منتشر می گردد.

 

فصلنامه "کارگزار روابط عمومی"، نشریه ایست رنگی که به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مهدی باقریان و سردبیری زهرا بابازاده گان منتشر می شود.

 

استادان، پژوهشگران، مدیران، کارشناسان و دانشجویان رشته های مختلف روابط عمومی، ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی، و... می‌توانند با ارسال مقالات علمی مناسب جهت دزج در نشریه، به غنای ادبیات روابط عمومی یاری رسانند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه


  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود


  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای


  واتساپ باز هم سرویس جدیدی ارائه کرد: این‌ بار «چند لحظه پشت خط بمانید»


  چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم


  3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است


  تلفن‌های موبایل برای رشد و تکامل مغز خردسالان مضر است


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر حسینعلی افخمی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود