درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 23 آذر 1398 - 20:11   

شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند

  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


ادامه ادامه مطلب یک

آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه

  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب دو

فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی

  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


ادامه ادامه مطلب سه

شکلک های مسخره ی با معنی

  شکلک های مسخره ی با معنی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حذف اثرلایۀ کروماته در ورق‌های گالوانیزه
  بهره‌برداری از دومین کارخانۀ تولید پودر میکرونیزه بنتونیت و آهک
  ظرفیت‌های عظیم کشور نباید معطل خوراک مواد معدنی بماند
  ماشین‌کاری قفسه‌های نورد مقدماتی بدون حضور کارشناسان خارجی
  تداوم و رشد تولید فولاد مبارکه موجب تأمین امنیت بیشتر جامعه خواهد شد
  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری
  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی
  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه
  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14796صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 21 آبان 1398 - 10:35
استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت
اریک دیزنهال این چشم انداز را در کتاب جدیدش ارائه داده است: «تنگ شیشه ای: یک بیانیه برای دفاع از شهرت شکننده در عصر رسوایی های لحظه ای» که توسط تولو منتشر شده است. وی دارای 30 سال تجربه در مدیریت بحران و روابط عمومی است. دیزنهال به این نتیجه می رسد: «این بسیار آسان تر است که آتش یک جنگل را خاموش کنید، تا اینکه بخواهید یک نفر را از رسوایی نجات دهید.»
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ژورف راسل- چه کسی در نبرد رسانه ای میان شرکت میلیون دلاری و یک بلاگر دیده بان پیروز می شود؟ بر اساس نظر یکی از کارکنان سابق ریگان، وقتی که درک از اثرگذاری عمومی می شود، فعالیت های اجتماعی «تبدیل به نیروهایی قدرتمند تر می شوند.» در حالیکه سازمان های بزرگ، «در برابر شوک ها بسیار آسیب پذیر هستند.»


اریک دیزنهال این چشم انداز را در کتاب جدیدش ارائه داده است: «تنگ شیشه ای: یک بیانیه برای دفاع از شهرت شکننده در عصر رسوایی های لحظه ای» که توسط تولو منتشر شده است. وی دارای 30 سال تجربه در مدیریت بحران و روابط عمومی است. دیزنهال به این نتیجه می رسد: «این بسیار آسان تر است که آتش یک جنگل را خاموش کنید، تا اینکه بخواهید یک نفر را از رسوایی نجات دهید.»


او توضیح داده است که چه اندازه یک بوکسور کوچک فرز می تواند در مقابل یک جنگنده دفاع کند و در مقابل با یک ضربه خوب به نقطه ضعف حریف او را شکست دهد (به عنوان مثال «تنگ شیشه ای»). بنابراین بیش از حد می توانند افراد قدرتمند با بودجه های بزرگ توسط آدم های فلک زده با حداقل منابع، شکست داده شوند.


با ظهور رسانه های اجتماعی و گسترش چشمگیر استفاده از اینترنت از سال 1990 به این طرف، خبرچینان، وبلاگ نویسان و فعالان مردمی ناگهان یک بستر قابل دسترس یافته اند که به آسانی می توانند ارتباطات توده ای را برقرار کنند. در حوزه اینترنت، توییت ها، وبلاگ ها، یادداشت های فرومی و ایمیل های رسوا کننده گاهی می توانند یک اثر به مراتب قوی تری بر مردم داشته باشند، حتی بیشتر از کمپینی ویژه که با حمایت یک سازمان شناخته شده با روش های سنتی روابط عمومی راه اندازی شده است.


دیزنهال می گوید این روند هم آثار مثبت و هم آثار منفی دارد. در حالیکه فعالیت های امروز یک فرصت برای داستان های عمومی شده ای است که ممکن است در غیر این صورت توسط رسانه های جریان اصلی نادیده گرفته شود. این همچنین به این معناست که شاکیان ناشناس یا نویسندگان شهرت طلب می توانند رسوایی ها و خبرپراکنی هایی را انجام دهند که آثار مخرب بسیار زیادی داشته باشد بدون اینکه در این آسیب رسانی انگیزه خاصی داشته باشد.


گروه هایی از افراد ناخواسته در «گرداب شکست مفتضحانه» مکیده می شوند؛ یک چرخه خبری بدون توقف از شایعات بی اساس و خشک، فقط به این خاطر که شخصی آنلاین در بررسی حقایق خودش دچار اشتباه شده است. وقتی شروع می شود پیامگذاران بی شماری برای یک حرکت تخریبی به ناچار این داستان ها را برای ارائه به کسانی که آنها را دنبال می کنند، ارائه می دهند.


دیزنهال می گوید، انگیزه بسیار کمی برای تولید کنندگان محتوا وجود دارد که مطمئن شوند دقت به جای سرعت می تواند یک داستان بزرگ خلق کند.


وی تاکید می کند: «وقتی که زمان دریافت اطلاعات فرا می رسد، مصرف کنندگان دقتی را پیدا می کنند که یک چاشنی مفید است اما نگرانی های بیشتری درباره اثرات جانبی دریافت خدمت از یک غذای شور وجود دارد. الگوهای رسوایی مانند چیپس سیب زمینی هستند، خوشمزه در کوتاه مدت اما برای شما خوب نیستند. بنابراین، باید مراقب چیزهایی که می آیند باشید.


این ذهنیت می تواند مضر باشد. شایعه بی اساس، بی وقفه در سراسر اینترنت و در رسانه های اجتماعی تکرار می شود، می تواند تا پایان آسیب رساندن به مردم بی گناه ادامه یابد. دیزنهال می گوید: «آسیب شهرت همچنان یک پدیده بسیار ملموس است که زندگی، شغل و نگرانی های زندگی حرفه ای افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.»


دیزنهال می گوید: در تجربه او، شرکت ها و افراد برجسته ای که به ندرت به عنوان برندگان ظهور می کنند در کوتاه مدت از رسوایی خودشان جلوگیری می کنند. «کلید این است که برای جلوگیری از رسوایی با کمترین میزان خسارت.» در طولانی مدت؛ با این حال، دیزنهال می گوید که او دیده است «افرادی که از رسوایی شان جلوگیری شده و بقای موسسات و کامیابی شان به دلیل صبری است که برای عبور از طوفان شایعات بی اساس به خرج داده اند.»


در حالیکه پاسخ به شایعات بسیار پیچیده تر از همیشه است، دیزنهال برخی از بینش ها را برای «بقای» این مسکلات دشوار پیشنهاد می دهد. در نهایت، او اذعان می دارد که برخی از بهترین استراتژی ها پیرامون درک مشترک و یکپارچگی می چرخند.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی


  شکلک های مسخره ی با معنی


  ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند


  اینگونه از دست مردم‌آزارها در اینستاگرام خلاص شوید


  مزایا و ضرورت مستندسازی بحران


  با موبایل جدید نوکیا آشنا شوید: ستاره ارزان بازار


  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


  یک خبر خوب/ تشکر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود