درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 12:29   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14787صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 25 آذر 1393 - 13:34
خداحافظی با دوستی که به سوگمان نشاند!
جامعه روابط عمومی ایران یکی از اعضا و نیروهای توانمندش را از دست داد. کسی که عضو انجمن متخصصان روابط عمومی و یکی از اعضای انجمن روابط عمومی ایران بود. بله؛ محمد اسماعیل فروزنده.
  

خداحافظی با دوستی که به سوگمان نشاند!

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جامعه روابط عمومی ایران یکی از اعضا و نیروهای توانمندش را از دست داد. کسی که عضو انجمن متخصصان روابط عمومی و یکی از اعضای انجمن روابط عمومی ایران بود. بله؛ محمد اسماعیل فروزنده.


دوستی می‌گفت، حالا که "فروزنده " رفت هفته‌هایمان را با کدام پیام نشاط بخش و امید دهنده‌ای شروع کنیم. وقتی روز اول کاری شروع می‌شد، به مجردی که آغاز به کار می‌کردیم این نوشته‌های فروزنده بود که به چشم‌مان می‌آمد و انرژی مضاعفی به ما می‌بخشید.


شاید درست نباشد بعد از مرگ یک دوست، به خصیصه‌های ممتازش اشاره کنیم. شاید هم این کار کلیشه‌ای به حساب بیاید اما واقعیت این است که فروزنده را نمی‌توان تنها با صفت‌های خانواده دوست، مذهبی یا با ایمان توصیف کرد. او مردی به راستی بااخلاق بود که با رفتنش دست کم جامعه روابط عمومی و همکارانش در بانک مهر اقتصاد را به سوگ نشاند، و البته که خانواده‌اش و دوستانش را.


فروزنده در عین حال که شم نویسندگی داشت، به کارهای فرهنگی نیز علاقه نشان می‌داد، شاید برای همین هم بود که در این امور کارهای طراز اولی انجام می‌داد. فروزنده رفت اما چیزهای بسیاری از خودش به جا گذاشت. اگر بگوییم مهمترین چیزی که از او برای ما به یادگار مانده است، اصالت است، غلو نکردیم. او اصیل بود همچون نامش و به راستی در روابط عمومی متخصص بود به دلیل ارتباط خوبی که با آدم‌ها داشت.


مرگ فروزنده اگر بسیاری را غمگین کرده، تنها به این دلیل است که می‌دانست چگونه عزیز باشد، می‌دانست چگونه با ما دوست باشد و چگونه ما او را دوست داشته باشیم.


فروزنده! رفتی اما این را بدان که رفتنت ما را به سوگ نشاند. تو رفتی، این یک واقعیت است و ما حالا باید با واقعیتی که سخت پذیرفتنی ست، دست و پنجه نرم کنیم!

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد