درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:45   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14690صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 19 آذر 1393 - 12:58
مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران خواستار حضور فعالتر روابط عمومی ها در عرصه اطلاع رسانی و بیان عملکرد دولت شد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، احمد مظفری مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران که در جلسه شورای اطلاع رسانی استان سخن می گفت خواستار حضور فعالتر روابط عمومی ها در عرصه اطلاع رسانی و بیان عملکرد دولت شد و گفـت ارائه دقیق و شفاف عملکرد دولت موجب امید و نشاط در جامعه می شود و گزارش های مستند و بدون اغراق به افکار عمومی بسیار مهم است.
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، احمد مظفری مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران که در جلسه شورای اطلاع رسانی استان سخن می گفت خواستار حضور فعالتر روابط عمومی ها در عرصه اطلاع رسانی و بیان عملکرد دولت شد و گفـت ارائه دقیق و شفاف عملکرد دولت موجب امید و نشاط در جامعه می شود و گزارش های مستند و بدون اغراق به افکار عمومی بسیار مهم است.

وی با اشاره به مطالب انتقادی در برخی سایت ها و رسانه های استان گفت: ما نه تنها با انتقاد و نقد سازنده مخالف نیستیم بلکه استقبال می کنیم و آنچه در تعداد محدودی از رسانه ها دیده می شود نقد نیست و نگارش مطالب و نوع تیتر گذاری دقیقا جنبه تخریب و تضعیف دارد که با دیدگاه ها و منویات مقام معظم رهبری که اشاره کردند نقد باید سازنده و منصفانه باشد در تضاد است .

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که تاکید کردند لزومی ندارد که انسان بخواهد به هر مطلب یا انتقادی پاسخ دهد زیرا در برخی موارد سکوت بهتر است افزود : تعدادی از مطالبی که در سایتها منتشر می شود جنبه تحلیلی و کارشناسی ندارد و سیاست ما پاسخگویی به اینگونه مطالب نیست ولی انتظار ما اینست که رسانه ها زمینه رشد کرامات اخلاقی و بصیرت مردم را فراهم کنند.

وی خواستار فعال شدن و رشد نظام رسانه ای استان شد و افزود: با همکاری صمیمانه بسیاری از رسانه ها در استان ، بر اساس آخرین ارزیابی وزارت کشور که در شهریور93 اعلام شد روابط عمومی استانداری مازندران با 330 امتیاز در حوزه تولید اخبار و اطلاع رسانی رتبه اول کشور را کسب کرد.

وی افزود: در یک سال گذشته 130 کلیپ و فیلم و 330 گزارش تصویری تولید که در سایت وزارت کشور و استانداری مازندران منتشر گردید .

دبیر شورای اطلاع رسانی استان تاکید کرد: در حوزه تولید اخبار و انتشار آن در 8 ماه گذشته با رصد 7 خبرگزاری و 4 روزنامه 8119 خبر از استاندار ، معاونین و مدیران ستادی و فرمانداری ها منتشر شده که از این تعداد اخبار 1848 خبر فقط مربوط به استاندار و 1936 خبر مربوط به معاونین ، 848 خبر مربوط به مدیران ستادی و 3487 خبر مربوط به فرمانداران بوده است .

به گزارش کلارنا، وی در پایان با اشاره به اینکه بسیاری از رسانه های استان در مسیر مصالح کشور و نظام گام بر می دارند گفت: تقویت امید و اعتماد در مردم رسالت اصلی رسانه هاست و رسانه ها تلاش کنند تا با اطلاع رسانی درست و نقدهای سازنده و عالمانه در مسیر تحقق مطالبات مردم گام بردارند.



 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد