درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 12 فروردین 1399 - 18:25   

حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد

  حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم

  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


ادامه ادامه مطلب دو

نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»

  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


ادامه ادامه مطلب سه

اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی

  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کروناویروس: رهنمودهایی برای منابع انسانی و کارفرمایان در مورد برنامه ریزی استمرار کسب و کار
  اوج‌گیری استفاده از نرم‌افزارهای ارتباط ویدئویی در پی شیوع کرونا
  حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد
  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»
  سامانه جامع اطلاع رسانی کرونا در یزد راه اندازی شد
  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه
  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان
  کرونا؛ ویروس‌ها چطور در دفاتر کار منتشر می‌شوند
  نشریات کاغذی تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نمی شوند
  پوشش بیمه ای ایالت اوتاراکند برای "رزمندگان Covid-19"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14690صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 19 آذر 1393 - 12:58
مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران خواستار حضور فعالتر روابط عمومی ها در عرصه اطلاع رسانی و بیان عملکرد دولت شد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، احمد مظفری مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران که در جلسه شورای اطلاع رسانی استان سخن می گفت خواستار حضور فعالتر روابط عمومی ها در عرصه اطلاع رسانی و بیان عملکرد دولت شد و گفـت ارائه دقیق و شفاف عملکرد دولت موجب امید و نشاط در جامعه می شود و گزارش های مستند و بدون اغراق به افکار عمومی بسیار مهم است.
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، احمد مظفری مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران که در جلسه شورای اطلاع رسانی استان سخن می گفت خواستار حضور فعالتر روابط عمومی ها در عرصه اطلاع رسانی و بیان عملکرد دولت شد و گفـت ارائه دقیق و شفاف عملکرد دولت موجب امید و نشاط در جامعه می شود و گزارش های مستند و بدون اغراق به افکار عمومی بسیار مهم است.

وی با اشاره به مطالب انتقادی در برخی سایت ها و رسانه های استان گفت: ما نه تنها با انتقاد و نقد سازنده مخالف نیستیم بلکه استقبال می کنیم و آنچه در تعداد محدودی از رسانه ها دیده می شود نقد نیست و نگارش مطالب و نوع تیتر گذاری دقیقا جنبه تخریب و تضعیف دارد که با دیدگاه ها و منویات مقام معظم رهبری که اشاره کردند نقد باید سازنده و منصفانه باشد در تضاد است .

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که تاکید کردند لزومی ندارد که انسان بخواهد به هر مطلب یا انتقادی پاسخ دهد زیرا در برخی موارد سکوت بهتر است افزود : تعدادی از مطالبی که در سایتها منتشر می شود جنبه تحلیلی و کارشناسی ندارد و سیاست ما پاسخگویی به اینگونه مطالب نیست ولی انتظار ما اینست که رسانه ها زمینه رشد کرامات اخلاقی و بصیرت مردم را فراهم کنند.

وی خواستار فعال شدن و رشد نظام رسانه ای استان شد و افزود: با همکاری صمیمانه بسیاری از رسانه ها در استان ، بر اساس آخرین ارزیابی وزارت کشور که در شهریور93 اعلام شد روابط عمومی استانداری مازندران با 330 امتیاز در حوزه تولید اخبار و اطلاع رسانی رتبه اول کشور را کسب کرد.

وی افزود: در یک سال گذشته 130 کلیپ و فیلم و 330 گزارش تصویری تولید که در سایت وزارت کشور و استانداری مازندران منتشر گردید .

دبیر شورای اطلاع رسانی استان تاکید کرد: در حوزه تولید اخبار و انتشار آن در 8 ماه گذشته با رصد 7 خبرگزاری و 4 روزنامه 8119 خبر از استاندار ، معاونین و مدیران ستادی و فرمانداری ها منتشر شده که از این تعداد اخبار 1848 خبر فقط مربوط به استاندار و 1936 خبر مربوط به معاونین ، 848 خبر مربوط به مدیران ستادی و 3487 خبر مربوط به فرمانداران بوده است .

به گزارش کلارنا، وی در پایان با اشاره به اینکه بسیاری از رسانه های استان در مسیر مصالح کشور و نظام گام بر می دارند گفت: تقویت امید و اعتماد در مردم رسالت اصلی رسانه هاست و رسانه ها تلاش کنند تا با اطلاع رسانی درست و نقدهای سازنده و عالمانه در مسیر تحقق مطالبات مردم گام بردارند.



 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیریت هزینه تبلیغات تلویزیونی در ایام شیوع کرونا


  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


  چگونه می توان ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن رساند؟


  خبررسان واتس‌اپی سازمان جهانی بهداشت در خدمت میلیون‌ها کاربر


  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟


  سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی


  یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید


  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"