درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 23:22   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1467صفحه نخست » شنبه، 11 شهریور 1391 - 11:34
مدیریت اعتبار
بهترین راه برای به دست آوردن اعتبار این است که به مخاطبان خود و مسایل آن­ها توجه نمایید.
  

شارا- سخن گفتن هر فرد به توانایی او در بیان سخنان صادقانه و معتبر بستگی دارد. تنها نیت خوب در سخن گفتن کافی نیست. بسیاری از افراد صادق که بی پرده سخن گفته­اند، تأثیر بدی از خود بر جا نهاده­اند. علت چنین اثر بدی این است که شخص نمی­داند محتوای سخن خود را چگونه ساختاربندی کند و چگونه از زبان و شیوه سخن­گویی برای بالا بردن اعتبار خود استفاده کند. اگر گفته­های فرد به دور از تبعیض و تعصب به نظر برسد، اگر سخنران به روشی قابل فهم برای مخاطبان خود مسایل را مطرح کند؛ اگر نشان دهد که دیدگاه­های مخاطبان را می­فهمد، حالت تدافعی و یا تهاجمی نداشته باشد، نسبت به انتقاد دیگران واکنش غیر منطقی نشان ندهد، چنین شخصی به عنوان فردی معتبر و با ارزش شناخته می­شود. علاوه بر این مواردی وجود دارد که با رعایت آن­ها افراد می­توانند اعتبار کسب نمایند:

-      با مطرح کردن مسایل مخاطبان، از معترضان پیشی گیرند.

-      زبان خود را با مخاطبان خود هماهنگ سازند.

-      تا جایی که امکان دارد از خواندن مطالب از پیش نوشته شده، دوری کنند.

-      از یک ساختار خوب برای ارایه مطلب خود استفاده کنند.

-      با انرژی و قوت سخن گویند تا علاقه خود را به موضوع نشان دهند.

-      تلاش کنند با نگاه کردن به افراد با آن­ها تماس برقرار کنند.

-      سعی نکنند اطلاعات بسیاری برای هر مورد ارایه دهند. هر چه بیشتر بگویند، اثر آن کمتر خواهد بود. با چنین کاری ممکن است شنوندگان، نکات اصلی را از دست بدهند و یا مأیوس شوند.

بهترین راه برای به دست آوردن اعتبار این است که به مخاطبان خود و مسایل آن­ها توجه نمایید، نه مسایلی که مدنظر خودتان و یا کسانی است که از طرف آن­ها سخن می­گویید. در کل راه­حل­های بسیاری هست که می­توان از آن­ها برای سخن گفتن با گروه­هایی که بسیار سرسخت هستند استفاده کرد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد