درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 21:16   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1465صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 11 شهریور 1391 - 10:44
معرفی کتابخانه دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه
کتابخانه­ این دانشکده که زادگاه اصلی علوم ارتباطات اجتماعی در ایران است کار خود را از آذر ماه 1346 آغاز کرده است. سیستم این کتابخانه از ابتدا همیشه باز بوده است.
  

شارا- کتابخانه­ این دانشکده که زادگاه اصلی علوم ارتباطات اجتماعی در ایران است کار خود را از آذر ماه 1346 آغاز کرده است.

سیستم این کتابخانه از ابتدا همیشه باز بوده است. حدود 27000 جلد کتاب فارسی و 8800 جلد کتاب لاتین در کتابخانه موجود است که متأسفانه هیچ آماری وجود ندارد که مشخص کند چند درصد از این کتاب­ها در زمینه­ علوم ارتباطات است؛ البته مسئول این کتابخانه نیز همانند مسئولان سایر کتابخانه­ها معتقد است که به دلیل تعداد کم کتاب­های منتشر شده در این حوزه احتمالاً کمبود خاصی وجود ندارد و امکان خریداری آنچه که در علوم ارتباطی وارد بازار نشر می­شود، وجود دارد.

کتابخانه­ دانشکده­ علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی سالانه دو یا سه بار اقدام به خرید کتاب­های تازه می­کند؛ پیشنهاد خرید نیز معمولاً از سوی دانشجویان داده می­شود و یا با انتشارات سروش یا آگاه مشورت می­شود.

در بخش نشریات نیز تعداد و عناوین نشریه­ها و روزنامه­ها نامشخص است و به تبع آن از عناوین نشریات موجود در آرشیو نیز آماری در دست نیست. اما به گفته­ مسئول این بخش تمامی روزنامه­های مهم از قبل از انقلاب به طور مرتب نگهداری شده­اند و در دسترس اعضا قرار می­گیرند.

در قسمت پایان­نامه­ها نیز 80 پایان­نامه­ کارشناسی ارشد ارتباطات و 15 پایان­نامه­ دوره­ کارشناسی نگهداری می­شود.

متأسفانه در این کتابختنه حتی سیستم جست­وجوی کامپیوتری نیز وجود ندارد و ظاهراً مدتی است ک ورود اطلاعات کتابخانه به کامپیوتر آغاز شده است.

ساعات کار کتابخانه از 30/11-8 صبح و 18-30/12 بعدازظهر است و حدود 10 پرسنل اداره­ امور را بر عهده دارند که هیچ یک در رشته­ کتابداری تحصیل نکرده­اند.

تنها دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی حق استفاده از این کتابخانه را دارند و از میان دانشجویان خارج از این دانشگاه کسانی که کارت الغدیر دارند می­توانند از خدمات آن بهره­مند شوند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد