درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 مهر 1396 - 12:13   

قارّه سبز و استاندارد زندگی

  قارّه سبز و استاندارد زندگی


ادامه ادامه مطلب یک

جلسه تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان

  جلسه تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان


ادامه ادامه مطلب دو

سوگیری شدید رسانه را می کشد

  سوگیری شدید رسانه را می کشد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان

  انتصاب مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  "من خودم بلدم حرف بزنم"! ..."روابط عمومی وزیر یا رییس تان نباشید"!
  اطلاعیه موسسه ملل درخصوص تعاونی وحدت
  تاریخچه موسسه اعتباری ملل
  ثبت نام چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی آغاز ‌شد
  بازاریابی پیامکی
  شهردار تهران: نشریات زیان‌ده شهرداری تعطیل می‌شوند
  فناوری دارد مهم ترین داشته انسان را نابود می کند
  چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت رسانه
  استراتژی ها و چگونگی تبلیغات و فعالیت های روابط عمومی در صنعت فولاد
  سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان: تعامل میان روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها ازاهمیت ویژه‌ای برخوردار است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14644صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 16 آذر 1393 - 15:59
مسئولیت اجتماعی در موسسه بانکی FINANS BANK
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- FINANS BANK پنجمین بانک بزرگ ترکیه از لحاظ دارایی می باشد این بانک تصمیم گرفت در فعالیت های مسئولانه بر مبنای توسعه پایدار مشارکت داشته باشد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- FINANS BANK پنجمین بانک بزرگ ترکیه از لحاظ دارایی می باشد این بانک تصمیم گرفت در فعالیت های مسئولانه بر مبنای توسعه پایدار مشارکت داشته باشد.
 

مساله:
امروزه دیگر الکتریسته یک کالای لوکس نیست و جزء تفکیک ناپذیر زندگی ما شده است. اگر ما نتوانیم منابع تولید این انرژی از جمله منابع آبی را حفظ کنیم آینده مان به خطر می افتد.
 

راه حل:
در این راستا FINANS BANK ، به کمپین « مسئولیت من » پیوست با این هدف که کارکنانش عادات معرفی خود به ویژه مصرف منابع طبیعی را تغییر دهند.


در این پروژه که سهم بزرگی در آینده ترکیه و جهان خواهد داشت FINANS BANK ، موفق شد که رفتارهای معرفی 1000 کارمندانش را تغییر دهد. بطوریکه کارکنان موظف بودند قبض آب خود را در ماه اول پروژه 10% و در ماه دوم 15% نسبت به سابق کاهش دهند در نهایت FINANS BANK برای تشویق کارکنانی که موفق به کاهش آب مصرفی خود شده بودن، هدایای خاصی تقدیم کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ثبت نام چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی آغاز ‌شد


  نقش مدیریتی و پیام‌رسانی حضرت زینب(س) از عاشورا تا اربعین


  گزارش برگزاری چهارمین همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات


  مدیریت پاسخگویی در روابط عمومی


  جلسه تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان


  استراتژی ها و چگونگی تبلیغات و فعالیت های روابط عمومی در صنعت فولاد


  سوگیری شدید رسانه را می کشد


  ویدیو/ انتقاد وزیر ارتباطات از مجیزگویی و چاپلوسی روابط عمومی ها


  انتصاب مسئول جدید اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد


  شهردار تهران: نشریات زیان‌ده شهرداری تعطیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی "چگونگی توسعه خلاقیت های کارآمد در روابط عمومی" اعلام شد