درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 - 09:15   

دیدار انسان و روبات در نمایشگاه صنعتی هانوفر

  دیدار انسان و روبات در نمایشگاه صنعتی هانوفر


ادامه ادامه مطلب یک

کاربران دروغین فیسبوک شما را کنترل می‌کنند

  کاربران دروغین فیسبوک شما را کنترل می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف

  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ظهور و بروز عملکرد بانک از طریق روابط عمومی صورت می‌گیرد
  داود عسکرپور مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان گراش شد
  عید بعثت مبارک
  کاربران دروغین فیسبوک شما را کنترل می‌کنند
  دیدار انسان و روبات در نمایشگاه صنعتی هانوفر
  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران
  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
  فراخوان مهم بانک ملی ایران به منظور تکمیل اطلاعات مشتریان
  فراخوان سمینار تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی
  مدیر روابط عمومی بانک سرمایه تایید صلاحیت شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14644صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 16 آذر 1393 - 15:59
مسئولیت اجتماعی در موسسه بانکی FINANS BANK
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- FINANS BANK پنجمین بانک بزرگ ترکیه از لحاظ دارایی می باشد این بانک تصمیم گرفت در فعالیت های مسئولانه بر مبنای توسعه پایدار مشارکت داشته باشد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- FINANS BANK پنجمین بانک بزرگ ترکیه از لحاظ دارایی می باشد این بانک تصمیم گرفت در فعالیت های مسئولانه بر مبنای توسعه پایدار مشارکت داشته باشد.
 

مساله:
امروزه دیگر الکتریسته یک کالای لوکس نیست و جزء تفکیک ناپذیر زندگی ما شده است. اگر ما نتوانیم منابع تولید این انرژی از جمله منابع آبی را حفظ کنیم آینده مان به خطر می افتد.
 

راه حل:
در این راستا FINANS BANK ، به کمپین « مسئولیت من » پیوست با این هدف که کارکنانش عادات معرفی خود به ویژه مصرف منابع طبیعی را تغییر دهند.


در این پروژه که سهم بزرگی در آینده ترکیه و جهان خواهد داشت FINANS BANK ، موفق شد که رفتارهای معرفی 1000 کارمندانش را تغییر دهد. بطوریکه کارکنان موظف بودند قبض آب خود را در ماه اول پروژه 10% و در ماه دوم 15% نسبت به سابق کاهش دهند در نهایت FINANS BANK برای تشویق کارکنانی که موفق به کاهش آب مصرفی خود شده بودن، هدایای خاصی تقدیم کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


  سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان معرفی شد


  داده های بزرگ برای تأثیر بزرگ، پیام روز جهانی ارتباطات


  روابط عمومی یعنی افکار سازی و تاثیر عمیق بر رفتارهای دیگران


  مدیر روابط عمومی بانک سرمایه تایید صلاحیت شد


  دومین جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌های منطقه ۲ کشور برگزار می‌شود


  مباحث بازاریابی و برند / افکار یک تبلیغاتچی


  ظهور و بروز عملکرد بانک از طریق روابط عمومی صورت می‌گیرد


  شرط پخش زنده در یوتیوب


  بیمه پارسیان محبوب ترین برند بیمه ای کشور به انتخاب مشتریان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: ویژه‌نامه "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر می شود