درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 06:36   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14632صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 16 آذر 1393 - 12:55
هسته روابط عمومی همچنان کسب اثربخشی است
ما معتقدیم که در حالیکه جنبه هایی از روابط عمومی شکل می گیرند، سازگار می شوند، و تکنولوژی های جدیدی و حالت های جدید ارتباطات را شکل می دهند، هسته صلاحیت روابط عمومی همچنان قوی و تزلزل ناپذیر باقی می ماند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کریستوفر گریوز- مواردی در طول تاریخ وجود دارند که شرکت هایی نام های خودشان را به گونه ای به هم ریخته اند که شباهتی به برندهای بزرگ پیدا کنند. به عنوان مثال شرکت «International Business Machines» نام خودش را به گونه ای انتخاب کرده است که مشابه شرکت IBM شده است یا در مثال دیگری شرکتی به نام «National Cash Register» نام خودش را به گونه ای انتخاب کرده است که تبدیل به «NCR» شود.


در حالیکه برخی از شرکت های نامدار در حوزه روابط عمومی مانند: ادلمن، فیلشمن هیلارد، بورسون مارستلر، کچوم، وبر شاندویک هیچ منبع صریح و روشنی به روابط عمومی در نام خود ندارند، آنها بی شبهات به شرکت های حقوقی نیستند که هیچ اسمی از «حقوق» یا «حقوقدان» در آنها نیست. به عنوان مثال شرکت های بزرگ حقوقی زیر را مشاهده کنید: واچتل، لیپتون، سالیون و کرومول و غیره. اما از نظر قانونی باید دامنه تخصص ها در نام انتخابی برای شرکتی که می خواهد تخصصی را ارائه دهد، وجود داشته باشد. به عنوان مثال سایبر سکیوریتی و دیتا پرایوسی. این شرکت ها هسته صلاحیت خود را ارائه نمی دهند.
در عوض، آنها صلاحیت را در عرصه های جدید و نوظهور قوی تر کرده اند.


به طور مشابه، ما (شورای روابط عمومی) معتقدیم که هسته های متفاوت صلاحیت برای «روابط عمومی» وجود دارد و بیان شده است. یعنی: ما متخصصانی هستیم که در ساخت روابط با مخاطبان متفاوت به منظور ایجاد اعتماد، ساخت درک، حفظ شهرت و به دست آوردن حق تاثیرگذاری بر دیگران فعالیت می کنیم.


آن هسته صلاحیت اکنون در رسانه اجتماعی، و تقاضای مهارت های جدید در بازاریابی محتوا، هوشمندی داده محور و روایت بصری گسترده شده است. اما همه حالت ها، پلت فورم ها و مهارت های نهفته بر هسته تغییر ناپذیر درک تاکید دارد که در نهایت منجر به تاثیرگذاری منجر می شود.


این بدان معناست که فراتر از «رسانه های بدست آمده»، ما حق گفتگو با مردم، مباحثه، اطلاع رسانی، آموزش و در صورت امکان تغییر افکار را داشته باشیم. همچنان که بدبینی ها افزایش می یابد و اعتماد از همدیگر کمتر می شود، متخصص بودن در کسب حق برای اثرگذاری بر سایرین تبدیل به ارزشی فزاینده شده است.


هر مهارت جدید از هسته این صلاحیت برای ساخت روابط و کسب اثربخشی حمایت می کند. برای مثال، تولید محتوا و بازاریابی باید در خدمت ساخت رابطه باشند.


تخصص رسانه های اجتماعی نیاز به ساخت روابط میان افراد و جوامع را به اندازه تاثیرگذاری از طریق آنلاین انجام می دهد.


هوشمندی داده باید در خدمت درک بهتر آنها با کسانی که ما می خواهیم که یک رابطه را بسازیم قرار بگیرد، و همچنین به همان معنا باشد.


روایت های بصری، گسترش تخصص ما را در متن سنتی و روایت های شفاهی که روابطی را می سازند و حق اثرگذاری را بدست می آورند گسترش می دهند.


بنابراین، ما معتقدیم که در حالیکه جنبه هایی از روابط عمومی شکل می گیرند، سازگار می شوند، و تکنولوژی های جدیدی و حالت های جدید ارتباطات را شکل می دهند، هسته صلاحیت روابط عمومی همچنان قوی و تزلزل ناپذیر باقی می ماند.


شغل ما در انجمن روابط عمومی حمایت اعضای ما از طرقی است که به سازگاری در عین حال تقویت هسته دی ان ای روابط عمومی سرعت می بخشد.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد